Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med

Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor "alle" synes at maten smaker bedre ute i skauen.

Og at "alt" smaker godt der, til og med en ekkel svett skive med ost.

Jeg er en av de som ikke spiser ute på tur. Jeg elsker sjokolade mer enn noe annet, men selv det frister ikke ute.

Jeg er heller ikke av typen som liker å sette meg ned å tenne et bål der ute, jeg elsker naturen og sånn, og jeg elsker å gå lange turer i skogen, men ikke å spise der.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel fordi man er sulten etter en lang strabasiøs tur til denne skogen? Alt smaker jo bedre når man er skikkelig sulten.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Det er vel fordi man er sulten etter en lang strabasiøs tur til denne skogen? Alt smaker jo bedre når man er skikkelig sulten.

Kan også ha noe med lukt og luft fuktighet, mat smaker bedre ute, enten du griller, spiser i skauen eller er på picnic,

Tenker lukten av blomster, gress trær og barnnåler kan gjøre at det smaker bedre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også ha noe med lukt og luft fuktighet, mat smaker bedre ute, enten du griller, spiser i skauen eller er på picnic,

Tenker lukten av blomster, gress trær og barnnåler kan gjøre at det smaker bedre.

Lukten av blomster, gress, trær og barnåler gir meg mindre matlyst :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva som er så stort med ABBA. Foreldrene mine sa jeg var den eneste som ikke skjønte det...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor jeg må ha seks menskopper. Trodde noe av hensikten var å spare penger, plass og miljøet, jeg.

(Forbannede særinteresser! Men det er nå hyggelig likevel. Liker å ta på dem og se på dem. Fine poser også.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Else Kåss Furuseth- hun er ikke morsom.

Ofte ser jeg ikke poenget med menn heller ... :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blanding av norsk og engelsk i boktitler. Eksempel:

A Guide to Understanding Kosttilskudd

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økonomi for dummies.

Fifty shades: Fanget :ler:

Endret av Mynona
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat den er heldigvis(?) bare et tilfelle av overforbruk av Google oversetter... :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Jeg skjønner ikke hva som er så stort med ABBA. Foreldrene mine sa jeg var den eneste som ikke skjønte det...

Jeg skjønner ikke jeg heller..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariah

Hotel Cæsar - hvilken episode har vi kommet til nå, egentlig? 10.000? Jeg så på det i et par år, og det var jo stort sett det samme dramaet som gikk igjen bare i ulike former og med ulike personer.

Charlotte Thorstvedt som stilikon - liker å tro at jeg kan og er interessert i mote, men jeg synes hun stort sett kler seg kjedelig og lite kreativt.

Twilight - er jeg den eneste som ikke skjønner greia?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En mer overvurdert dame skal du lete lenge etter. Regner med at hun har kommet i rampelyset pga. faren sin. På denne listen kan jeg også legge til Jenny Skavlan.

Akkkurat Jenny Skavlan har jeg noen issues med. Hun har liksom altfor store øyne og munn til det fjeset? Står ikke forhold til hverandre. Hun burde hatt større fjes! :fnise:

Anonym poster: 1d06cf9bbf9bdc8921f54a3cdb851c26

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pinkiee

IDOL (alle som deltar i år er jo talentløse. Som han sangpedagogen sa; de høres ut som karokesangere. Tragisk.)

Og når jeg først er inne på IDOL, kan jeg også nevne Tone Damli... at media (og folk) gir henne så mye oppmerksomhet forundrer meg stort.

Endret av Pinkiee
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Pinkiee

Jeg husker at Idol var tingen da jeg unge :fnise:

Skjønner ikke hvorfor de har begynt en ny sesong i år. Konseptet er gammelt, dommerpanelet (bortsett fra Kurt) suger og jeg kan ikke fatte at folk synes at dette er topp underholdning på en fredagskveld.

Ja, konseptet er jo i utgangspunktet genialt, men det begynner å bli litt oppbrukt. Kanskje ikke rart, er vel begrenset hvor mange talenter man kan finne når man har Norske talenter, X factor (?) og gudene må vite alt sammen. Synes vel også dommerne har tatt en del merkelige valg denne sesongen. Tone har jo skrytt folk som åpenlyst synger surt, fordi de har sjarm og utseende. Vel og bra det, men er ikke IDOL først og fremst en sangkonkurranse? :vetikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twilight - er jeg den eneste som ikke skjønner greia?

Selvfølgelig er du ikke den eneste. Har du ikke fått med deg at Twilight er sikkert en av de mest omdiskuterte bøkene i verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...