Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med

Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er pinlig og lite morsomt. Skjønner heller ikke hvorfor de må kle av seg hele tida. Det tilfører ikke denne sketsjen noe i det hele tatt.

Syns også det virker kleint og umorsomt. Det gjelder også mye av den andre humoren de produserer. Men den scenen var ikke spesielt ekkel, fordi de var nakne. Syns jeg da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

analkløe

(Og pupper da, nå er ikke det morsomt kanskje, men det er definitivt gøy)

Edit2: Skjøner ikke helt hvorfor dere reagerer så negativt på nakenhet? Vel var kanskje sammenhengen umorsomt, men at det var så ekkelt, syns jeg er litt pussig. Er en naken Morten Ramm innklint i en gytje, verre enn en påkledd Morten Ramm innklint i en gytje?

Jeg ble kvalm fordi gytja ser ut som spy.

Jeg forstår ikke hvorfor de er nakne. Det er ikke morsomt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kvalm fordi gytja ser ut som spy.

Jeg forstår ikke hvorfor de er nakne. Det er ikke morsomt.

Da er vi enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det de gjorde var temmelig ekkelt, spesielt fordi de var nakne. Hvem har lyst til å bli sprutet ned av mat og gørr, rulle på en pilatesball og danse limbo naken på en scene med flere hundre tilskuere?

La meg gjette: Ramm/Furuseth/Brungot/Berrum? :Hehe:

Akkurat nakenhet på scenen er jo blitt gjort før i denne musikalen* (dog uten klissklass og dårlig humor). Den ble også satt opp i Norge, men google er ikke kompis akkurat nå.

*Ok, var visst ikke noen musikal, men you get my point.

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette: Justin Biebers hamster

:hoho:

So what!?

Jeg har selv vært obsessed av visse gutteidoler i min fjortistid (som ikke er for langt tilbake). Tro meg, fjortisfans bryr seg om ALT!

Selv om vi syns det er driiiiiiiiiiiiiitkjedelig nytt at hamsteret Bieber eide nå er død, er det faktisk mange som bryr seg ganske mye :P

Haha, uff. Glad jeg er ferdig med den tiden, slik at jeg endelig kan fokusere på andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pavevalget...

Jeg er så sær at jeg synes det var ganske interessant. Kjæresten og jeg satt og fulgte med på minutt-for-minutt sendingen fra Roma, og fikk se da det plutselig kom ut hvit røyk.

Habemus Papam!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drama... skjønner det om det er skikkelig svære greier, men sånn fjortiss-drama ser jeg virkelig ikke greia med. Spesielt når det er voksne mennesker involvert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så sær at jeg synes det var ganske interessant. Kjæresten og jeg satt og fulgte med på minutt-for-minutt sendingen fra Roma, og fikk se da det plutselig kom ut hvit røyk.

Habemus Papam!

Det er jo ikke sært, i verdenssammenheng er vel nordmenn de sære, som ikke forstår greia. Jeg syntes også det var spennende. Dog ikke så spennende som han pateren de intervjuet som skrek "det er hviiiit røyk!!! vi har en paveee!!!". Det hører jo egentlig til unntakene at vi ikke har det. :fnise:

Anonym poster: 4d9f6a3e39e27d90a7c16e034c386570

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Moteshowet til Victoria's Secret. Synes det ser helt hjernedødt ut

Det er jo et catwalk-show, så det er vel neppe meningen at det skal trimme hjernebarken heller.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skjønner jo det. Likevel skjønner jeg ikke hvorfor alle synes det er så fantastisk flott. Synes det er ekstremt trashy.

Deilige damer i undertøy med vinger - hva er det å ikke forstå? :wink:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...