Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med

Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

Kvinner og det å tatovere floskler på engelsk på kroppen sin:

"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow."

"The heart sees what's invisible to the eye"

"The only way out is through"

...og så videre og så videre.

.. og jeg skjønner ikke vitsen med å tatovere barnas navn oppover armen!

ofte etterfulgt av fødelsdato..

er man redd for å glemme det!? :klo:

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke greia med folk som sier "jeg har slutta å røyke mange ganger, jeg". Eh, du står nå her og røyker, så du har åpenbart ikke slutta - prøvd kanskje, og holdt ut en stund, men så lenge du begynner igjen har du jo ikke slutta å røyke!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi slutte med rottesammenligningene eller?? Rotter er jo i motsetning til chihuahuaer dritsøte :fnise:

(Men jeg er enig i dere som ikke skjønner greia med chihuahuaer altså)

Absurd nok har jeg ikke noe imot rotter. De kan være, ja, nettopp, dritsøte! Men hunder som ser ut som rotter, det er totalt æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymbruker

Marsvin, fugler.. dyr i bur generelt. Ikke er det hyggelig for dyra og ikke er de artige heller. Og så skjønner jeg ikke greia med BS-skilt på bilen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner og det å tatovere floskler på engelsk på kroppen sin:

"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow."

"The heart sees what's invisible to the eye"

"The only way out is through"

...og så videre og så videre.

Hvorfor ikke bare kjøre en gjennomført stil, og tatovere "LOVE" og "HOME" med blokkbokstaver? :klo:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Marsvin, fugler.. dyr i bur generelt. Ikke er det hyggelig for dyra og ikke er de artige heller. Og så skjønner jeg ikke greia med BS-skilt på bilen.

Den type dyr(ihvertfall marsvin og andre gnagere, går kanskje ikke like greit med fugler) er mye morsommere hvis man lar være å holde de innestengt i bur døgnet rundt :)

Anonym poster: f10026d7a130bcbaaa41e301e2f2c0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest taco1

Er jo positivt med nye venner og bekjentskaper. Nordmenn er jo så kalde og lite imøtekommende.

:ironi:

Får ikke nye venner av å sitte ved siden av noen på bussen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg skjønner ikke greia med folk som sier "jeg har slutta å røyke mange ganger, jeg". Eh, du står nå her og røyker, så du har åpenbart ikke slutta - prøvd kanskje, og holdt ut en stund, men så lenge du begynner igjen har du jo ikke slutta å røyke!

akkuratt denne passer heller inn i tråden som handler om å hate ting, men jeg skriver det for det (for jeg skjønner heller ikke greia med det) :

Folk som har slutta ("slutta") å røyke, men de klarer det ikke helt så derfor så spør de om å få bomme røyk til en hver tid!! "Jeg kanke kjøpe meg røyk for da bare røyker jeg så mye. Kan jeg få bomme en av deg? " (...for 5.gang i dag) :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjerner og planeter

dei som brukar ordet "nippel"! seriøst? det er ikkje eit norsk ord! det norske ordet er brystvorte :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som setter seg ved siden av meg på bussen når det er ledige to-seter!

Hvis de er feil vei er det derfor. Jeg står heller enn å sitte feil vei, og jeg har sett at jeg er langt fra den eneste.

Anonym poster: 665d84281f8150b7290e0e080a0dc46e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de er feil vei er det derfor. Jeg står heller enn å sitte feil vei, og jeg har sett at jeg er langt fra den eneste.

Anonym poster: 665d84281f8150b7290e0e080a0dc46e

Ja det kan jeg skjønne, men når de er rett vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Urolige ben...er så IRRITERENDE. Er såpass at jeg merker det i hele kroppen og ikke bare i beina. "stråler" oppover...hvorfor blir det sånn?

Vil kutte av meg beinet, men da hadde jeg vel klaget på smerter i....beinet?

Ja, om jeg kutter av fingeren, hvor får får jeg vondt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkuratt denne passer heller inn i tråden som handler om å hate ting, men jeg skriver det for det (for jeg skjønner heller ikke greia med det) :

Folk som har slutta ("slutta") å røyke, men de klarer det ikke helt så derfor så spør de om å få bomme røyk til en hver tid!! "Jeg kanke kjøpe meg røyk for da bare røyker jeg så mye. Kan jeg få bomme en av deg? " (...for 5.gang i dag) :kjefte:

Enig. De burde heller si "jeg har slutta å kjøpe røyk selv" enn å si at de har slutta å røyke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Folk som setter seg ved siden av meg på bussen når det er ledige to-seter!

Kanskje de tenker at de ikke skal oppta et helt dobbelsete alene, slik at når det kommer på noen venner eller en mor og barn så får de sitte sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de tenker at de ikke skal oppta et helt dobbelsete alene, slik at når det kommer på noen venner eller en mor og barn så får de sitte sammen :)

Da kan man jo heller flytte seg om det er tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...