Gjest NozMonster Skrevet 8. mars 2013 #401 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) jeg skjønner ikke greia med kvinnedagen eller at ting generelt skal ha sin egen dag... kvinnedagen, morsdagen, farsdagen, får i kål dagen, epledagen, aidsdagen, FN-dagen, valentinesdagen, verdens teaterdag (!), verdens fjernsynsdag (haha!), verdens fjelldag, verdens astmadag, internasjonal dag mot slanking........... og sånn forsetter det... hva søren er poenget? jeg trenger ingen spesiell dag for å bli minnet på å gi mamma blomster, spise et eple, gå på teater,synes aids er kjipt, ta meg en fjelltur eller å gi pappa et slips... Endret 8. mars 2013 av NozMonster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 8. mars 2013 #402 Del Skrevet 8. mars 2013 jeg skjønner ikke greia med kvinnedagen eller at ting generelt skal ha sin egen dag... kvinnedagen, morsdagen, farsdagen, får i kål dagen, epledagen, aidsdagen, FN-dagen, valentinesdagen, verdens teaterdag (!), verdens fjernsynsdag (haha!), verdens fjelldag, verdens astmadag, internasjonal dag mot slanking........... og sånn forsetter det... hva søren er poenget? jeg trenger ingen spesiell dag for å bli minnet på å gi mamma blomster, spise et eple, gå på teater,synes aids er kjipt, ta meg en fjelltur eller å gi pappa et slips... Sånn som Aids dagen skjønner jeg poenget med, da dette er en sykdom som alt for mange dør av, og blir unødvendig smittet av, som barn som blir født med med hiv f.eks. Jeg syns hvertall det er viktig å sette et søkelys mot dette, selv om kanskje kunnskapsnivået er høyt her i landet. Jeg vil jo ganske sikkert anta at alle syns aids er "kjipt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 8. mars 2013 #403 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg skjønner ikke greia med at det er de kunnskapsløse som alltid skal rope høyest. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 8. mars 2013 #404 Del Skrevet 8. mars 2013 Mulig jeg får bank nå, men jeg skjønner virkelig ikke greia med chihuahua. Har et par venninner som er helfrelste og jeg har virkelig prøvd å finne ut hva som er tingen, men jeg klarer det ikke. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 8. mars 2013 #405 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) . Endret 15. juni 2014 av Samaysa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. mars 2013 #406 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg skjønner ikke greia med at det er de kunnskapsløse som alltid skal rope høyest. var det et hint til meg? Mulig jeg får bank nå, men jeg skjønner virkelig ikke greia med chihuahua. Har et par venninner som er helfrelste og jeg har virkelig prøvd å finne ut hva som er tingen, men jeg klarer det ikke. enig! sånne veske-doll-hunder er totalt unødvendige! og ubeskrivelig irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. mars 2013 #407 Del Skrevet 8. mars 2013 Mulig jeg får bank nå, men jeg skjønner virkelig ikke greia med chihuahua. Har et par venninner som er helfrelste og jeg har virkelig prøvd å finne ut hva som er tingen, men jeg klarer det ikke. Ikke jeg heller. De er like søte og sjarmerende som kloakkrotter synes jeg. Og hva er poenget med å ha et dyr som du skal bruke som bamse! Dyr skal være dyr og de kan gå selv - trenger ikke å bli båret rundt overalt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 8. mars 2013 #408 Del Skrevet 8. mars 2013 var det et hint til meg? Tja, kanskje det. Kvinnedagen er jo en historisk viktig dag! Men siden du tok hintet så var du ikke så kunnskapsløs likevel 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. mars 2013 #409 Del Skrevet 8. mars 2013 Tja, kanskje det. Kvinnedagen er jo en historisk viktig dag! Men siden du tok hintet så var du ikke så kunnskapsløs likevel jeg vet jo at kvinnedagen er en historisk dag, og hvorfor vi i det hele tatt har en kvinnedag. jeg vet at det ikke bare er for morro skyld.. Men det eneste jeg merker til denne dagen er at en del gratulerer kvinner på statusen sin på facebook. En hundreårsmarkering av kvinners stemmerett synes jeg skal markeres, men at det er kvinnedagen hvert eneste år skjønner jeg ikke greia med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 8. mars 2013 #410 Del Skrevet 8. mars 2013 jeg vet jo at kvinnedagen er en historisk dag, og hvorfor vi i det hele tatt har en kvinnedag. jeg vet at det ikke bare er for morro skyld.. Men det eneste jeg merker til denne dagen er at en del gratulerer kvinner på statusen sin på facebook. En hundreårsmarkering av kvinners stemmerett synes jeg skal markeres, men at det er kvinnedagen hvert eneste år skjønner jeg ikke greia med. Dagen er jo internasjonal, og det er ganske mange kvinner som ikke kan drømme om de rettighetene vi har her. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 8. mars 2013 #411 Del Skrevet 8. mars 2013 Mulig jeg får bank nå, men jeg skjønner virkelig ikke greia med chihuahua. Har et par venninner som er helfrelste og jeg har virkelig prøvd å finne ut hva som er tingen, men jeg klarer det ikke. De er rottehunder! Samme med dvergpinsjere. Stygge, får litt lyst til å tråkke på dem. Neida. Men har ikke lyst til å klappe dem, og jeg er sånn som måååå bort til katter, hunder, hester, marsvin, salamandere... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. mars 2013 #412 Del Skrevet 8. mars 2013 Mulig jeg får bank nå, men jeg skjønner virkelig ikke greia med chihuahua. Har et par venninner som er helfrelste og jeg har virkelig prøvd å finne ut hva som er tingen, men jeg klarer det ikke. Jeg er enig med deg, og jeg er hundemenneske til tåspissene. Jeg elsker hunder! Men Chihuahua er for meg ikke søtt. De har hodeform som et foster, og ser uutviklede ut. For meg er det ikke i nærheten av å være søtt, det sier mer om hvor langt mennesker vil gå for å lage noe som grenser til å være et misfoster. Og jeg vil ikke en gang komme inn på de som bruker hundene som "accessorie". Det burde være skuddpremie på sånne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 8. mars 2013 #413 Del Skrevet 8. mars 2013 Skal man ha en liten søt hun, med mye personlighet som du kan ha i veska(må være stor veske da) Skaff en Pug, de er rå kule, søte, har masse persjonlighet osv, har lyst på en sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #414 Del Skrevet 8. mars 2013 Kan vi slutte med rottesammenligningene eller?? Rotter er jo i motsetning til chihuahuaer dritsøte (Men jeg er enig i dere som ikke skjønner greia med chihuahuaer altså) Anonym poster: f10026d7a130bcbaaa41e301e2f2c0f9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 8. mars 2013 #415 Del Skrevet 8. mars 2013 Skal man ha en liten søt hun, med mye personlighet som du kan ha i veska(må være stor veske da) Skaff en Pug, de er rå kule, søte, har masse persjonlighet osv, har lyst på en sånn. That's it - du er offisielt på hvis-jeg-blir-singel-sjekkelisten min. (Både at du nevner hunden og at du bruker "pug". Pugs ) jeg skjønner ikke greia med nasjonal stolthetsfølelse ("jaaa Norge vant en eller annen skigreie - nå er vi alle bestevenner og verdensmestre") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 8. mars 2013 #416 Del Skrevet 8. mars 2013 That's it - du er offisielt på hvis-jeg-blir-singel-sjekkelisten min. (Både at du nevner hunden og at du bruker "pug". Pugs ) jeg skjønner ikke greia med nasjonal stolthetsfølelse ("jaaa Norge vant en eller annen skigreie - nå er vi alle bestevenner og verdensmestre") Det heter jo pugs for fucks sake, hater folk som sier mops, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. mars 2013 #417 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) jeg skjønner ikke greia med kvinnedagen eller at ting generelt skal ha sin egen dag... kvinnedagen, morsdagen, farsdagen, får i kål dagen, epledagen, aidsdagen, FN-dagen, valentinesdagen, verdens teaterdag (!), verdens fjernsynsdag (haha!), verdens fjelldag, verdens astmadag, internasjonal dag mot slanking........... og sånn forsetter det... hva søren er poenget? jeg trenger ingen spesiell dag for å bli minnet på å gi mamma blomster, spise et eple, gå på teater,synes aids er kjipt, ta meg en fjelltur eller å gi pappa et slips... Den helt vanlige gå på jobb hverdagen der det regner - dagen, bør få sin egen dag. (Eller natt da, man skal jo ikke ha forhåpninger) Endret 8. mars 2013 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimmel Skrevet 9. mars 2013 #418 Del Skrevet 9. mars 2013 Det heter jo pugs for fucks sake, hater folk som sier mops, Mops høres ut som flertall av mopp. Pug er garantert mye søtere. ^^, Selv skjønner jeg ikke hvorfor folk kan bli så avhengig av for eksempel mobilen. Hva skjer hvis nettet hadde vært nede i dagevis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils-Per Skrevet 9. mars 2013 #419 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Kvinner og det å tatovere floskler på engelsk på kroppen sin: "Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow." "The heart sees what's invisible to the eye" "The only way out is through" ...og så videre og så videre. Endret 9. mars 2013 av Nils-Per 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison_00 Skrevet 9. mars 2013 #420 Del Skrevet 9. mars 2013 Skjønner ikke greia med folk som gjør narr av Chihuahuaer - de bør jo heller gjøre narr av mennesker som avlet dem frem Er ikke hunder som kunne passet meg, verken i personlighet eller utseende, men det er det mange hunder som ikke er. Gjør ikke narr av dem fordet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå