AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #321 Del Skrevet 21. februar 2013 Skjønner ikke greia med beliebers. Har ikke noe mot selve gutten, men klarer ikke å ta tenåringsfansene særiøst når de kommer med tjue banneord i en setning når de argumenterer for han. Anonym poster: 2dd40765d57d9eec4f32a311550ec3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. februar 2013 #322 Del Skrevet 21. februar 2013 Skjønner ikke greia med beliebers. Har ikke noe mot selve gutten, men klarer ikke å ta tenåringsfansene særiøst når de kommer med tjue banneord i en setning når de argumenterer for han. Anonym poster: 2dd40765d57d9eec4f32a311550ec3e3 Snakker de? Trodde de bare hylte jeg 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 23. februar 2013 #323 Del Skrevet 23. februar 2013 candy crush saga. hvorfor virker det som om alle er hektet på dette?? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 23. februar 2013 #324 Del Skrevet 23. februar 2013 Kondomer! Paven sier jo at det ikke beskytter mot kjønnssykdommer og til og med gjør sjangsen større for å få AIDS og paven er ufeilbar han snakker jo med gud selv, så han må jo ha rett i alt han sier. Så hvorfor bruker vi det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 23. februar 2013 #325 Del Skrevet 23. februar 2013 Folk som lager utallige innlegg her på KG bare for å provosere opp folk. Fritidsproblemer...... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 23. februar 2013 #326 Del Skrevet 23. februar 2013 Kondomer! Paven sier jo at det ikke beskytter mot kjønnssykdommer og til og med gjør sjangsen større for å få AIDS og paven er ufeilbar han snakker jo med gud selv, så han må jo ha rett i alt han sier. Så hvorfor bruker vi det da? Han må ikke, men jeg skjønner jo at han vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Hunter Skrevet 24. februar 2013 #327 Del Skrevet 24. februar 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor tv2 må sende sportsnyheter. De har en egen sportskanal, hvorfor ikke bruke den? Sport er ikke viktig. Jeg driter langt i håndball, fotball og gud vet hva De kunne heller tatt med flere nyheter. Hvorfor noen jenter ser ut til å bli psykotiske av f.eks Justin Bieber Hvorfor de produserer og selger søppel. Sikter til rettetenger osv fra Europris og lignende. De som koster 100 kr osv. Funker jo ikke, det retter ikke ut håret, det sliter ut håret. Hvorfor lage sånt? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. februar 2013 #328 Del Skrevet 24. februar 2013 Jeg skjønner ikke greia med de store stygge smykkene.. og løskrager! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moffeliten Skrevet 24. februar 2013 #329 Del Skrevet 24. februar 2013 Jeg skjønner ikke greia med 'Hver gang vi møtes'.. Ikke jeg heller. Har bare sett ett program og syntes programmet var helt tullete. En gjeng med artister som digger hverandre...? Snakker om selvdigging... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moffeliten Skrevet 24. februar 2013 #330 Del Skrevet 24. februar 2013 Jeg skjønner ærlig talt ikke vitsen med filmen "Folk ved Fjorden". Noe mer kjedelig skal en lete lenge etter. "Hurtigruten minutt for minutt" synes jeg var like kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslotur Skrevet 24. februar 2013 #331 Del Skrevet 24. februar 2013 at folk sier hei når de skal si hadet, jeg NEKTER å begynne med det, skal jeg gå så sier jeg hadet!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 24. februar 2013 #332 Del Skrevet 24. februar 2013 Jeg skjønner ikke vitsen med å dra til syden midt i sommerferien! (tenker da på par og familier som ikke har skoleunger og som kan ta ferie stort sett når de vil). For det første så må man betale utrolig mye mer for ferien og for det andre så får man jo mere sommer om man tar ferien i for.eks februar eller i oktober. Det finnes helt sikkert " og for det tredje... og for det fjerde...også!" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 25. februar 2013 #333 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg skjønner ærlig talt ikke vitsen med filmen "Folk ved Fjorden". Noe mer kjedelig skal en lete lenge etter. "Hurtigruten minutt for minutt" synes jeg var like kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 25. februar 2013 #334 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg skjønner ikke vitsen med å dra til syden midt i sommerferien! (tenker da på par og familier som ikke har skoleunger og som kan ta ferie stort sett når de vil). For det første så må man betale utrolig mye mer for ferien og for det andre så får man jo mere sommer om man tar ferien i for.eks februar eller i oktober. Det finnes helt sikkert " og for det tredje... og for det fjerde...også!" det er ikkje alle som kan ta fri i februar og oktober.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agg Skrevet 25. februar 2013 #335 Del Skrevet 25. februar 2013 - Møbler laget av paller - Uggs med paljetter - Skilt med tekster som "Home" "Love" "Grip dagen" osv. - Folk som lager facebookprofiler til kattene sine - Vestlandslefse - Folk på buss o.l. som ikke kan reise/flytte seg når den som sitter innerst skal ut - Folk som går sakte Og til sist - tights er ikke bukser! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 25. februar 2013 #336 Del Skrevet 25. februar 2013 det er ikkje alle som kan ta fri i februar og oktober.... (nei, jeg vet det, og det er derfor jeg skrev i innlegget at det gjelder for par og dem som kan ta ferier sånn ca når de vil...) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 25. februar 2013 #337 Del Skrevet 25. februar 2013 Denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 25. februar 2013 #338 Del Skrevet 25. februar 2013 (nei, jeg vet det, og det er derfor jeg skrev i innlegget at det gjelder for par og dem som kan ta ferier sånn ca når de vil...) eg kan tydelegvis ikkje lesa, my bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 25. februar 2013 #339 Del Skrevet 25. februar 2013 Denne tråden. så einig, så einig! eg ventar på Tone og Aksel 2.0 Tone og Aksel 2.1 Tone og Aksel 2.2 Kvifor er dette temaet interessant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 25. februar 2013 #340 Del Skrevet 25. februar 2013 så einig, så einig! eg ventar på Tone og Aksel 2.0 Tone og Aksel 2.1 Tone og Aksel 2.2 Kvifor er dette temaet interessant? Det er ikke interessant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå