Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med

Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Finnes det seriøst et program om togskinner?! :sjokkert: Link er du snill? :ler:

Yeah ;)

Satte det kanskje litt på spissen, men det er hva jeg får utav slike programmer:

http://www.nrk.no/ku...dning/1.6882005

Du fikk kanskje med deg alle de opptakene av den meteoren i Russland som var tatt opp med kamera montert i biler? Kanskje det er noe for russisk tv på fast basis. Eller enda bedre: Google Street View: LIVE!

Endret av Lutetium 71
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satte det kanskje litt på spissen, men det er hva jeg får utav slike programmer:

http://www.nrk.no/ku...dning/1.6882005

Du fikk kanskje med deg alle de opptakene av den meteoren i Russland som var tatt opp med kamera montert i biler? Kanskje det er noe for russisk tv på fast basis. Eller enda bedre: Google Street View: LIVE!

Litt sent ute, men herregud folk har seriøst lite å gjøre (sier jeg som sitter alene foran en PC og skriver random ting på et forum)!

:skratte: Definitivt Google Street view live!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke greia med at jenter hyler så mye! Her om dagen satt jeg på kafe og ante fred og ingen fare. To jenter sitter ved nabobordet. En jente kommer inn. Plutselig fra alle : ÆÆÆÆææhh så kooooooooos, æææææhhhhh *hviiiiiiin*

Hva er greia?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

kanskje jeg er dum nå, men jeg skjønner ikke helt greia med at folk skal snikk-snakke/ fjase-diskutere

i denne tråden...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent ute, men herregud folk har seriøst lite å gjøre (sier jeg som sitter alene foran en PC og skriver random ting på et forum)!

:skratte: Definitivt Google Street view live!

Heller preike sjit på et kvinneforum, enn å se på togskinner i over 7 timer. Dog, et ørlite pluss at man viste gamle arkivopptak istedet for innsiden av de 182 tunnelene.... :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke greia med at jenter hyler så mye! Her om dagen satt jeg på kafe og ante fred og ingen fare. To jenter sitter ved nabobordet. En jente kommer inn. Plutselig fra alle : ÆÆÆÆææhh så kooooooooos, æææææhhhhh *hviiiiiiin*

Hva er greia?

Åååh, jaaaa...!

Når jeg er på besøk hos faren min, hvor broren min på 18 bor, irriterer jeg meg over det samme.

Hver gang kjæresten hans er på besøk, som er ofte, hyyyler og roper hun altfor mye. Selv om det er natt og faren, hans kjæreste og jeg sover, roper hun. Irriterende!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skjønner ikke greia med blogger av typen Fotballfrue.

Kjedelig, lite originalt og tanketomt.

Blagg heller en gang du har noe fornuftig og komme med, annet enn "dagens outfit" og "dagens trening"

Gjeeesp.....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke greia med tarmgass..

Anonym poster: 6248851cbe5da4b4a7e7b4333dfd0aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blagg heller en gang du har noe fornuftig og komme med, annet enn "dagens outfit" og "dagens trening"

Gjeeesp.....

Jeg skjønner ikke greia med å irritere seg over noe som man så enkelt kan slippe unna, bare med å ikke klikke seg inn på disse bloggene..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke greia med tarmgass..

Anonym poster: 6248851cbe5da4b4a7e7b4333dfd0aec

Kjøp en prompepute, og prøv den ut på folk.

En annen ting er at det er en bieffekt av mat. Jeg tipper du skjønner greia med mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia?

Med sånne pleier jeg å grøsse så høylydt og synlig at de legger merke til det. :biggrin:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjeeesp.....

Jeg skjønner ikke greia med å irritere seg over noe som man så enkelt kan slippe unna, bare med å ikke klikke seg inn på disse bloggene..

Ja, heldigvis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke greia med folk som ALDRI klarer å svare på sms eller ringe tilbake.

Forøvrig er det irriterende med nyinnflyttere eller turister i Oslo som ikke skjønner at tiden går fortere her enn det den går på bygda (les. regler i rulletrappa eller i kollektivtrafikken).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia med folk som ALDRI klarer å svare på sms eller ringe tilbake.

Forøvrig er det irriterende med nyinnflyttere eller turister i Oslo som ikke skjønner at tiden går fortere her enn det den går på bygda (les. regler i rulletrappa eller i kollektivtrafikken).

Nei GUUUD har dere ei klokke som går fortere i byen ? *ler høyt * Byfolk tror bare det de driver med er viktigere enn folk på bygda .. bare tull å stresse !

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Morteno

Skjønner ikke greia med VG sine "Protokoller".

"Denne personen er død! Skriv en hilsen i vår kondolanseprotokoll.."

"Dommedag! Skriv dine siste ord i vår dommedagprotokoll!"

Osv.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei GUUUD har dere ei klokke som går fortere i byen ? *ler høyt * Byfolk tror bare det de driver med er viktigere enn folk på bygda .. bare tull å stresse !

Edit.

Skjønner ikke greia med folk som skal kverulere for den minste ting. Virker som et slitsomt tidsfordriv ;)

Endret av Rægs
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Når man har det travelt så har man det travelt, uasett om det er by eller bygd. Og da er det utrolig irriterende med folk som sperrer veien så man ikke kommer seg fram.

Greit nok at du tydeligvis har masse tid, men det er ikke "bare tull å stresse" for resten av oss bestandig. Kjedelig å måtte vente en time på neste tog fordi man ikke kommer seg fram for eksempel, ikke alle som har tid til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...