overfladisk1234 Skrevet 17. februar 2013 #281 Del Skrevet 17. februar 2013 Noen motetrender jeg ikke skjønner greia med: - De som har acne skjerf som på liv og død må vise acne merket.. jada jada, vi skjønner at det ikke er tilfeldig at du viser merkelappen, og at du er stolt over skjerfet ditt -Når man har på seg f.eks en kort jeansshorts, også er lommeforet nedenfor buksekanten. "kjeeeempepent..".HVA ER GREIA??? Altså, tror du virkelig 14-18 årige jenter ville brukt 800,- på et skjerf som for eksempel kom fra H&M? Grunnen til at folk kjøper det, er nok pga merket. Og hva er vitsen med å kjøpe et dyrt skjerf uten at merket syntes? Da ville jo enkelte trodd det var for eksempel fra en billig kjede som h&m og kappahl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 17. februar 2013 #282 Del Skrevet 17. februar 2013 Dating-regler som; ikke sende melding før om 3 dager ikke ha sex på første date spille hard to get/ kostbar Osv.... Dette er så teit atte bare fysj! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 17. februar 2013 #283 Del Skrevet 17. februar 2013 hvorfor folk i alderen 60-70 osv kaller seg "ungdommelig". Du er da ingen ungdom lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 17. februar 2013 #284 Del Skrevet 17. februar 2013 Hvordan kan du ikke skjønne poenget med Victoria Secret? Det er jo det mest fantastiske som finnes! Jeg elsker det av hele mitt hjertet, og fortrekker heller å kjøpe ett dyrt undertøyssett derfra enn ti fra h&m. Victoria secret er virkelig det mest feminine som finnes! Og showet deres er jo det beste! Alle modellene ser smashing og friske ut! Jeg kjøpte nylig en kimono derfra som jeg betalte litt under 2000 for. :lillesky: Jeg skjønner fint poenget med dyrt undertøy jeg, om kvalitet og utseende forsvarer den vel og merke, noe som det i VS sitt tilfelle imo ikke greier. VS er bygd opp av hypet fra middelklasse-jenter og rosabloggerne som ikke vet bedre. Jentene ser fantastiske ut, ingen tvil om det, men det har da ikke noe med selve merket VS og gjøre. Selvfølgelig er showene fantastiske, men når man bruker pengesummer nok til et anstendig slott på Bygdøy på harry og tacky diamant bh-er og overdådige englevinger skulle det igrunn bare mangle. Det som blir vist på catwalk-showene deres er uansett millioner av mil unna det tragiske undertøyet og de spygrønne pysjbuksene som blir solgt i deres butikker... Ikke på samme måte Jeg stilte spørsmål ved en mening. Jeg ser ikke noe spørsmålstegn i dine forrige innlegg Jeg foreslår en liten endring, og låner litt fra TV2: "Skal vi se på rushtrafikken?" vi må kreve patent før noen faktisk bruker konseptet vårt! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 17. februar 2013 #285 Del Skrevet 17. februar 2013 Altså, tror du virkelig 14-18 årige jenter ville brukt 800,- på et skjerf som for eksempel kom fra H&M? Grunnen til at folk kjøper det, er nok pga merket. Og hva er vitsen med å kjøpe et dyrt skjerf uten at merket syntes? Da ville jo enkelte trodd det var for eksempel fra en billig kjede som h&m og kappahl. Er du helt seriøs?! *facepalm* Fordi det er i et godt materiale som varer lenge og har en kvalitet som er helt annerledes enn de polyester og what-so-ever materialene "normale" skjerf er lagd av. Dessuten er kvaliteten og komforten på et slikt skjerf i en helt annen klasse enn på billige materialer og de er etter all sannsynlighet produsert under gode forhold. Når det er sagt synes jeg Acne skjerfet er overpriset da en kan få skjerf i deilig kasjmir til den prisen. De aller fleste vil dessuten også se at man har lagt ned litt ekstra penger i skjerfet da det som sagt har en helt annen look enn skjerf lagd i billig materiale.Ergo de fleste ville sett at du hadde lagt endel penger i et slikt skjerf selv om du ikke viser merkelappen. De aller dyreste plaggene som finnes er ikke flasher ikke logo må du huske, men man kan se på materiale-valg, sømmer og konstruksjon at det er dyrt. De aller fleste vil dessuten oppfatte det som utrolig harry og være en vandrende reklameplakat for et eller annet fjortis-merke, men go ahead! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
overfladisk1234 Skrevet 17. februar 2013 #286 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg skjønner fint poenget med dyrt undertøy jeg, om kvalitet og utseende forsvarer den vel og merke, noe som det i VS sitt tilfelle imo ikke greier. VS er bygd opp av hypet fra middelklasse-jenter og rosabloggerne som ikke vet bedre. Jentene ser fantastiske ut, ingen tvil om det, men det har da ikke noe med selve merket VS og gjøre. Selvfølgelig er showene fantastiske, men når man bruker pengesummer nok til et anstendig slott på Bygdøy på harry og tacky diamant bh-er og overdådige englevinger skulle det igrunn bare mangle. Det som blir vist på catwalk-showene deres er uansett millioner av mil unna det tragiske undertøyet og de spygrønne pysjbuksene som blir solgt i deres butikker... Jeg ser ikke noe spørsmålstegn i dine forrige innlegg Vil vel ikke akuratt kalt VS for harry? Og på Catwalken hender det ofte at VS modellene bruker undertøyet man får kjøpt i butikkene. "Jeg ser ikke noe spørsmålstegn i dine forrige innlegg" - Setningen var formet som et spørsmål. Det var en imperativsetning. På en måte litt retorisk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
overfladisk1234 Skrevet 17. februar 2013 #287 Del Skrevet 17. februar 2013 Er du helt seriøs?! *facepalm* Fordi det er i et godt materiale som varer lenge og har en kvalitet som er helt annerledes enn de polyester og what-so-ever materialene "normale" skjerf er lagd av. Dessuten er kvaliteten og komforten på et slikt skjerf i en helt annen klasse enn på billige materialer og de er etter all sannsynlighet produsert under gode forhold. Når det er sagt synes jeg Acne skjerfet er overpriset da en kan få skjerf i deilig kasjmir til den prisen. De aller fleste vil dessuten også se at man har lagt ned litt ekstra penger i skjerfet da det som sagt har en helt annen look enn skjerf lagd i billig materiale.Ergo de fleste ville sett at du hadde lagt endel penger i et slikt skjerf selv om du ikke viser merkelappen. De aller dyreste plaggene som finnes er ikke flasher ikke logo må du huske, men man kan se på materiale-valg, sømmer og konstruksjon at det er dyrt. De aller fleste vil dessuten oppfatte det som utrolig harry og være en vandrende reklameplakat for et eller annet fjortis-merke, men go ahead! Tror du definerer ordet harry på en litt annen måte enn andre, men velger å se bort i fra det. Tror du virkelig en fjortenåring bryr seg om sømmene og konstruksjonen av plagget? Så lenge plagget bærer en kjent logo spiller det aboslutt ingen rolle. Du bør prøve å sette deg litt inn i ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 17. februar 2013 #288 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Jeg foreslår en liten endring, og låner litt fra TV2: "Skal vi se på rushtrafikken?" Så du mener - se på kjendiser som ser på rushtrafikken..? Det må jo bli en suksess! Snakker om kjendiser - jeg skjønner meg ikke på kjendiscrusher. Endret 17. februar 2013 av melly666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. februar 2013 #289 Del Skrevet 17. februar 2013 Så du mener - se på kjendiser som ser på rushtrafikken..? Det må jo bli en suksess! Snakker om kjendiser - jeg skjønner meg ikke på kjendiscrusher. Neinei, bokstavelig talt se på rushtrafikken, gjennom et fast montert kamera, i HD. Kan man se på togskinner, kan man se på rushtrafikk. (Nei, jeg hadde ikke sett på det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 17. februar 2013 #290 Del Skrevet 17. februar 2013 Macroner. Ja de ser delikate ut, men såå godt er det da ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 17. februar 2013 #291 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg skjønner ikke greia med denne tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. februar 2013 #292 Del Skrevet 18. februar 2013 Jeg skjønner ikke greia med cupcakes! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2013 #293 Del Skrevet 18. februar 2013 KG Anonym poster: 84d858cb445d6cfe43fedaff2b124c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 18. februar 2013 #294 Del Skrevet 18. februar 2013 Skjønner ikke hvorfor man skal bruke mye penger på en kosedress. For å være kulest i klasse 10B vet du! Jeg tok'n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 18. februar 2013 #295 Del Skrevet 18. februar 2013 Vil vel ikke akuratt kalt VS for harry? Og på Catwalken hender det ofte at VS modellene bruker undertøyet man får kjøpt i butikkene. Jo, det er akkurat det VS er: harry. Det kom kanskje litt dårlig frem i mitt forrige innlegg, men jeg er ikke overbegeistret for det som blir vist på catwalken heller. "Jeg ser ikke noe spørsmålstegn i dine forrige innlegg" - Setningen var formet som et spørsmål. Det var en imperativsetning. På en måte litt retorisk :-) Det er jeg klar over. Det var i utgangspunktet ment som en spøk, jeg tullet litt med deg, derav et gjeipetegn etter setningen som symboliserer dette. Tror du definerer ordet harry på en litt annen måte enn andre, men velger å se bort i fra det. Tror du virkelig en fjortenåring bryr seg om sømmene og konstruksjonen av plagget? Så lenge plagget bærer en kjent logo spiller det aboslutt ingen rolle. Du bør prøve å sette deg litt inn i ting. Bortsett fra rånere med Kawasaki-genser og daglig turer til Svinesund, i tillegg til de i Felleskjøpet capser og strå mellom tennene, tror jeg de fleste kan være enig med meg om definisjonen av harry... Ja, jeg er jo innenfor den aldersgruppen som du beskriver i innlegget ditt om Acne-skjerf. Det er ikke mange år siden jeg var fjorten og jeg kan ærlig si at jeg brydde meg like mye om konstruksjonsmetoder da som det jeg gjør nå. Jeg skjønner heller ikke at alderen min skulle ha noe å si for om jeg er kvalifisert til å svare på om jeg synes det er teit med logoflash eller ikke. Jeg har da sett gubber i overgangsalderen som omfavner gjenstander med gigantiske logoer også og de har sikkert et godt svar på hvorfor de bruker slike klær. Det er sjeldent jeg har hatt lyst til å si dette, men du har vel ikke rotet deg bort fra Topp.no? Neinei, bokstavelig talt se på rushtrafikken, gjennom et fast montert kamera, i HD. Kan man se på togskinner, kan man se på rushtrafikk. (Nei, jeg hadde ikke sett på det) Finnes det seriøst et program om togskinner?! Link er du snill? Jeg tok'n! *tina og bettina* Yeah 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2013 #296 Del Skrevet 18. februar 2013 Hvordan kan du ikke skjønne poenget med Victoria Secret? Det er jo det mest fantastiske som finnes! Jeg elsker det av hele mitt hjertet, og fortrekker heller å kjøpe ett dyrt undertøyssett derfra enn ti fra h&m. Victoria secret er virkelig det mest feminine som finnes! Og showet deres er jo det beste! Alle modellene ser smashing og friske ut! Jeg kjøpte nylig en kimono derfra som jeg betalte litt under 2000 for. :lillesky: Det heter Victoria's Secret, ikke Victoria Secret. Jeg skjønner fint poenget med dyrt undertøy jeg, om kvalitet og utseende forsvarer den vel og merke, noe som det i VS sitt tilfelle imo ikke greier. VS er bygd opp av hypet fra middelklasse-jenter og rosabloggerne som ikke vet bedre. Jentene ser fantastiske ut, ingen tvil om det, men det har da ikke noe med selve merket VS og gjøre. Selvfølgelig er showene fantastiske, men når man bruker pengesummer nok til et anstendig slott på Bygdøy på harry og tacky diamant bh-er og overdådige englevinger skulle det igrunn bare mangle. Det som blir vist på catwalk-showene deres er uansett millioner av mil unna det tragiske undertøyet og de spygrønne pysjbuksene som blir solgt i deres butikker... Hvis du bare forbinder Victoria's Secret med spygrønt undertøy, kan du ikke ha sett deg særlig godt om der. De selger faktisk alle typer undertøy, fra det helt ordinære til det litt mer harry. Du skal være ganske kravstor for å ikke finne noe som helst brukbart hos dem. Den store styrken til VS er at de lager push-up med padding som sitter som et skudd, ser bra ut både med og uten klær utenpå, gir en naturlig form og er ekstremt behagelig å ha på. Ikke er det dyrt heller (sett bort fra norsk moms da). Det er ikke det minste rart at jenter med små pupper i lang tid har trykket VS til sitt bryst (høhø). Dette skjedde dessuten mange år før rosabloggerne dukket opp. Jeg skjønner greia Anonym poster: 4d3f82633a8c58b43d6357d8acb02796 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 18. februar 2013 #297 Del Skrevet 18. februar 2013 Dating-regler som; ikke sende melding før om 3 dager ikke ha sex på første date spille hard to get/ kostbar Osv.... Dette er så teit atte bare fysj! Oh gleder meg til første daten vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunaire Skrevet 18. februar 2013 #298 Del Skrevet 18. februar 2013 BB-cream. Plutselig var de å se på reklame på TV i flere varianter og merker. Ikke et ord om hva disse to B'ene betød. I trass har jeg nektet å google det. Skjønner ikke greia. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 18. februar 2013 #299 Del Skrevet 18. februar 2013 BB-cream. Plutselig var de å se på reklame på TV i flere varianter og merker. Ikke et ord om hva disse to B'ene betød. I trass har jeg nektet å google det. Skjønner ikke greia. Amen! Skjønner heller ikke greien med å bruke mye energi/mer enn 3 sek. av egen tid på å irritere seg over ting man ikke får gjort noe med/ikke gidder å gjøre noe med. Får du ikke gjort noe med det? Sutre i maks 3 sekunder, aksepter og bruk tiden din på noen konstruktivt. Gidder du ikke gjøre noe med det? Hold kjeft, bruk tiden din på noe konstruktivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 18. februar 2013 #300 Del Skrevet 18. februar 2013 Harlem shake, det er ikke så utrolig gøy! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå