Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med

Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Mia Gundersen

agurk

lavkarbodietten

å være forlovet på ubestemt tid og ikke ha noen planer om å gifte seg

Idol (de færreste blir jo ikke noe annet enn døgnfluer)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De? Du får det til og høres ut som Mulberry bare har en type vesker. De finnes jo mange forskjellige modeller, og at du ikke synes en eneste er fin høres jo litt merkelig ut, men deg om det.

Så vanskelig du skulle være da. Beklager at jeg var upresis. Jeg mener at typiske Mulberryvesker som Bayswater og Alexa ser stygge og lafsete ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De? Du får det til og høres ut som Mulberry bare har en type vesker. De finnes jo mange forskjellige modeller, og at du ikke synes en eneste er fin høres jo litt merkelig ut, men deg om det.

Holdbarhet har jo veldig ofte sammenheng med kvalitet. Det er ikke til å stikke under en stol. For alt vi vet kan den veska di være et dårlig eksemplar.

Du ble tydeligvis veldig fornærmet? Du må godta at folk har forskjellige meninger.

Anonym poster: 02c12310bd0b1d50379bf9fcead03886

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ble tydeligvis veldig fornærmet? Du må godta at folk har forskjellige meninger.

Anonym poster: 02c12310bd0b1d50379bf9fcead03886

Nei, jeg er ikke fornærma :) Jeg eier ikke en Mulberryveske engang. Det jeg ville få fram er at de har mange forskjellige modeller, og at det derfor er litt merkelig å ikke like noe fra Mulberry overhodet. Føler det blir litt som å si at Nike bare har stygge sko. Ville også påpeke at mange kjøper dyre vesker fordi de har god kvalitet.

Gud, det er jo virkelig ikke lov til å kommentere noe uten at en feiging kommer og kaller deg fornærma :icon_lol: Det bryr meg midt bak hva enkelte folk fra KG synes om Mulberryvesker. Jeg godtar da at folk har forskjellige meninger, men er ikke dette et diskusjonsforum?

edit: leif, og la til noe

Endret av Lista
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke greia med å lage store hull i øreflippene.

Frister litt å kjøpe en stor hengelås, feste den på vedkommende og løpe som faen:

5248206219_d256af50c0_z.jpg

:skratte:

God idè! :tommel:

Jeg lurer på om de tar sikte på å etterligne ansiktspynten til disse kvinnfolka?

lip-plates_7-ethnic-body-modifications-from-around-the-world.jpg

..som jeg heller ikke skjønner vitsen med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Kjærestepar som absolutt må vise hvor forelsket de er i hverandre blant andre folk

- Jenter som klikker mentalt om de ikke får løpt 7 mil (minst) i uken og freaker ut om de får i seg noe annet enn algeekstraktene, himalya-saltet og hvetegress.

-Sixpack på jenter (hint: hashtag thinspo/ fitspo)

-Folk som drar inn slitte, ødelagte møbler og kaller dette for "skatter" selv om det i realiteten er skrot

-Grandiosa og andre frysepizzaer

-Plus size modeller som bruker str. 36 og 38

-Victoria Secret

-Norge Rundt

-Det ved-programmet, seriøst et program om ved!

-Hurtigruta, minutt for minutt

-Jenter og gutter på over 60 år

Ved programmet?

Antar du ikke mener "Ved gang vi møtes"?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ved programmet?

Antar du ikke mener "Ved gang vi møtes"?

:fnise:

Programleder Rebecca Nedregotten Strand gir deg en smakebit på kveldens tolv timers lange ved-program på NRK.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Googlet navnet på hu der Rebecca, og fant denne.

Ok, jeg trodde det var en halvtimes program om "hvordan man gjenkjenner tørr ved" elns, men.... en vedkveld på 12 timer???

Takk for tips, jeg begynner etterhvert å forstå hvorfor lisensen øker hvert år.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juicy Couture. Skjønner ikke hvorfor man skal bruke mye penger på en kosedress.

For å være kulest i klasse 10B vet du!

Har sett endel jenter som går med de der også utenfor hjemmet, ofte kombinert med UGG's og Canada Goose, lite lekkert.

Googlet navnet på hu der Rebecca, og fant denne.

Ok, jeg trodde det var en halvtimes program om "hvordan man gjenkjenner tørr ved" elns, men.... en vedkveld på 12 timer???

Takk for tips, jeg begynner etterhvert å forstå hvorfor lisensen øker hvert år.

Herregud, indeed!

Nå vet du hva du skal bruke morgendagen på (evt. kvelden din som varer i 12 timer) ;)

Jepp, jeg skulle hatt temmelig godt betalt for å ha den programlederjobben :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være kulest i klasse 10B vet du!

Har sett endel jenter som går med de der også utenfor hjemmet, ofte kombinert med UGG's og Canada Goose, lite lekkert.

Herregud, indeed!

Nå vet du hva du skal bruke morgendagen på (evt. kvelden din som varer i 12 timer) ;)

Jepp, jeg skulle hatt temmelig godt betalt for å ha den programlederjobben :fnise:

Jeg bare venter på at de kobler seg permanent til et eller annet webkamera, og bare streamer live fra et eller annet veikryss, samtidig som de forlanger en feit økning av lisensen.

Begrunnelsen blir vel at de streamer i HD. :rolleyes:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske komikere. Jeg synes virkelig ingen av dem er morsomme.

Anonym poster: 2fbb4bb681437483140d098ac48addf4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke poenget med at folk alltid skal blande seg med andre og absolutt si sin mening. Hvis jeg velger å sulte meg selv eller bare spise godteri en hel dag - la meg! :biggrin:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare venter på at de kobler seg permanent til et eller annet webkamera, og bare streamer live fra et eller annet veikryss, samtidig som de forlanger en feit økning av lisensen.

Begrunnelsen blir vel at de streamer i HD. :rolleyes:

"Rush-trafikken, time for time"

Neste storsatsingen til vår nasjonalkanal, eller hur?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som er frekke og ondsinnete. Gaah!

Anonym poster: 2108e17751fa41a906fb813e5dcfa267

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke poenget med at folk alltid skal blande seg med andre og absolutt si sin mening. Hvis jeg velger å sulte meg selv eller bare spise godteri en hel dag - la meg! :biggrin:

Vel, nå gjorde du vel akkurat det samme selv. ;)

Jeg nekter ingen å se på et 12-timers ved-program, tørrjukke i all offentlighet eller kjøpe kosedress til flerfoldige tusen kroner. Det er ikke akkurat slik at jeg går bort til dem og ber de om å holde opp, men jeg må da få lov til å si at jeg synes det er litt teit.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-Kjærestepar som absolutt må vise hvor forelsket de er i hverandre blant andre folk

- Jenter som klikker mentalt om de ikke får løpt 7 mil (minst) i uken og freaker ut om de får i seg noe annet enn algeekstraktene, himalya-saltet og hvetegress.

-Sixpack på jenter (hint: hashtag thinspo/ fitspo)

-Folk som drar inn slitte, ødelagte møbler og kaller dette for "skatter" selv om det i realiteten er skrot

-Grandiosa og andre frysepizzaer

-Plus size modeller som bruker str. 36 og 38

-Victoria Secret

-Norge Rundt

-Det ved-programmet, seriøst et program om ved!

-Hurtigruta, minutt for minutt

-Jenter og gutter på over 60 år

Hvordan kan du ikke skjønne poenget med Victoria Secret? Det er jo det mest fantastiske som finnes! Jeg elsker det av hele mitt hjertet, og fortrekker heller å kjøpe ett dyrt undertøyssett derfra enn ti fra h&m. Victoria secret er virkelig det mest feminine som finnes! Og showet deres er jo det beste! Alle modellene ser smashing og friske ut! Jeg kjøpte nylig en kimono derfra som jeg betalte litt under 2000 for. :lillesky: :lillesky: :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå gjorde du vel akkurat det samme selv. ;)

Jeg nekter ingen å se på et 12-timers ved-program, tørrjukke i all offentlighet eller kjøpe kosedress til flerfoldige tusen kroner. Det er ikke akkurat slik at jeg går bort til dem og ber de om å holde opp, men jeg må da få lov til å si at jeg synes det er litt teit.

Ikke på samme måte :rolleyes:

Jeg stilte spørsmål ved en mening.

Endret av overfladisk1234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Rush-trafikken, time for time"

Neste storsatsingen til vår nasjonalkanal, eller hur?

:skratte:

:tommelopp:

Jeg foreslår en liten endring, og låner litt fra TV2:

"Skal vi se på rushtrafikken?"

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...