Gjest Herr Heftig Skrevet 17. februar 2013 #241 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) - folk som ikke skjønner konseptet rulletrappregler - folk som kjøper seg mat ute, for så å spise 1/4 og kaste resten - folk som alltid klager, uansett hvor lite de har å klage på - folk som alltid skal være "story toppers" - de har alltid en bedre historie, som handler om dem selv - folk som avlyser avtaler en time før, fordi de "er slitne og må slappe av" - klærne på illusion, superkul og motehus - folk som tydelig prøver for hardt å passe inn i en rolle eller holde på imaget sitt, bare for å gjøre det ... ble litt mye folk, men... Er dette ting du ikke liker, eller er det skjønner du ikke greia med det? Min liste for i dag er veldig kort: Jenter på treningsenteret som går i shortser som er mindre enn bokseren min. Det kan være litt distraherende. Endret 17. februar 2013 av Herr Heftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlequin Skrevet 17. februar 2013 #242 Del Skrevet 17. februar 2013 Er dette ting du ikke liker, eller er det skjønner du ikke greia med det? Min liste for i dag er veldig kort: Jenter på treningsenteret som går i shortser som er mindre enn bokseren min. Det kan være litt distraherende. Det er ting jeg ikke skjønner greia med, samtidig som det irriterer meg - så ja, ser at lista kanskje kom litt ut av fokus, men hovedpoenget skal vel være at jeg nettopp ikke skjønner greia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #243 Del Skrevet 17. februar 2013 At når noen fra Norge gjør det bra i utlandet eller Ylvis sine klipp blir sett av folk i utlandet så skal man være så forbanna stolt av å være norsk Det er jeg enig i. Oscarutdelingen er allerede ødelagt, siden alt her hjemme kommer til å handle om hvorvidt Norge vinner (noe vi ikke kommer til å gjøre). Anonym poster: 4d9f6a3e39e27d90a7c16e034c386570 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeyoree Skrevet 17. februar 2013 #244 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg skjønner ikke greia med 'Hver gang vi møtes'.. Nei. Et mer sutreprogram skal man vel lete lenge etter. Hver lørdag setter journalister i vg karakterer på sangene. Halloo? ?? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celebi Skrevet 17. februar 2013 #245 Del Skrevet 17. februar 2013 - folk som ikke skjønner konseptet rulletrappregler Aaaaah, ENIG! Hva tenker de på? Blir de ikke lei av å stadig måtte flytte seg når noen kommer trampende bak dem og sier "unnskyld?" eller kremter? Skjønner de ikke at de gjør noe galt? At de faktisk bruker trappen feil? Vokste de opp i en hule? Ble de oppdratt av ulver? Stå til høyre, gå til venstre! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 17. februar 2013 #246 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg skjønner ikke greia med Mulberry, synes veskene er stygge og lafsete. Lafsete? De er jo i ekte skinn, og det er ikke stivt. Jeg skjønner ikke greia med:Idol (greit noen kan synge, andre kan ikke, men hvor mange av disse håpefulle blir faktisk idoler for noen som helst?)vesker til tusenvis av kroner (jeg får med meg like mye i min 400 kronersveske)Paradise Hotel (har riktignok aldri sett en eneste episode, men etter det jeg har lest om programmet så er det fullstendig uten mål og mening)at det skal være moro å trene (jeg går med på at det er sunt å røre seg, men moro????) Mange kjøper dyre vesker pga kvaliteten. Man får ikke ekte skinn til 400 kroner. En veske til 4000kr har man hele livet. En veske til 400 (syntetisk) holder kun noen år. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. februar 2013 #247 Del Skrevet 17. februar 2013 Mange kjøper dyre vesker pga kvaliteten. Man får ikke ekte skinn til 400 kroner. En veske til 4000kr har man hele livet. En veske til 400 (syntetisk) holder kun noen år. Joda, men jeg tror rett og slett jeg ville blitt lei om jeg skulle hatt samme veska i 40 år. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 17. februar 2013 #248 Del Skrevet 17. februar 2013 Lafsete? De er jo i ekte skinn, og det er ikke stivt. Ja, det er jeg klar over. Men jeg kan tenke meg hundrevis av finere vesker i skinn enn Mulberry. At noen synes de er fine er over min fatteevne. For øvrig pleier vel de som liker dyre vesker å kjøpe flere enn en? Mye vil ha mer og faen vil ha fler... Det argumentet om at man har den lenge er bare for å legitimere prisen overfor sin egen samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #249 Del Skrevet 17. februar 2013 Å hjelpes meg! Gni det inn! Nå har du ødelagt dagen min! Anonym poster: 6f5b553ebf6f1765f6962a2d465c8a59 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 17. februar 2013 #250 Del Skrevet 17. februar 2013 jeg skjønner ikke greia med fifty shades, crossfire, eighty days og den andre kiosklitteraturen som tar opp all bokplass i hylla på rema.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celebi Skrevet 17. februar 2013 #251 Del Skrevet 17. februar 2013 Man får ikke ekte skinn til 400 kroner. En veske til 4000kr har man hele livet. En veske til 400 (syntetisk) holder kun noen år. Jeg har en meget dyr lammeskinnsveske som begynte å bli slitt etter bare noen måneder. Jeg har også en syntetisk veske som har holdt seg godt i mange, mange år. Kvalitet/eksklusivitet er ikke det samme som holdbarhet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lygekryss Skrevet 17. februar 2013 #252 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Jeg skjønner ikke greia med å lage store hull i øreflippene. Frister litt å kjøpe en stor hengelås, feste den på vedkommende og løpe som faen: Endret 17. februar 2013 av lygekryss 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. februar 2013 #253 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg skjønte ikke greia med den rosa prikken ved siden av tråden til venstre før 14 dager siden. Så utrolig kjekt at man kan trykke på den også kommer siste leste innlegg. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 17. februar 2013 #254 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg skjønte ikke greia med den rosa prikken ved siden av tråden til venstre før 14 dager siden. Så utrolig kjekt at man kan trykke på den også kommer siste leste innlegg. Åååh... takk... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 17. februar 2013 #255 Del Skrevet 17. februar 2013 Vokste de opp i en hule? Ble de oppdratt av ulver? Stå til høyre, gå til venstre! Noen av oss har vokst opp på bygda milevidt fra rulletrapper! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 17. februar 2013 #256 Del Skrevet 17. februar 2013 Hva tenker de på? Blir de ikke lei av å stadig måtte flytte seg når noen kommer trampende bak dem og sier "unnskyld?" eller kremter? Skjønner de ikke at de gjør noe galt? At de faktisk bruker trappen feil? Vokste de opp i en hule? Ble de oppdratt av ulver? Stå til høyre, gå til venstre! Og IKKE bare bli stående der når du har gått av rulletrappa og lurer på hvor du skal gå videre. Gå litt til siden og funder på det! Gjelder forsåvidt ut fra busser, trikker, tog og båter, også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 17. februar 2013 #257 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) -Kjærestepar som absolutt må vise hvor forelsket de er i hverandre blant andre folk - Jenter som klikker mentalt om de ikke får løpt 7 mil (minst) i uken og freaker ut om de får i seg noe annet enn algeekstraktene, himalya-saltet og hvetegress. -Sixpack på jenter (hint: hashtag thinspo/ fitspo) -Folk som drar inn slitte, ødelagte møbler og kaller dette for "skatter" selv om det i realiteten er skrot -Grandiosa og andre frysepizzaer -Plus size modeller som bruker str. 36 og 38 -Victoria Secret -Norge Rundt -Det ved-programmet, seriøst et program om ved! -Hurtigruta, minutt for minutt -Jenter og gutter på over 60 år Endret 17. februar 2013 av Fashionistaen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 17. februar 2013 #258 Del Skrevet 17. februar 2013 Og IKKE bare bli stående der når du har gått av rulletrappa og lurer på hvor du skal gå videre. Gå litt til siden og funder på det! Gjelder forsåvidt ut fra busser, trikker, tog og båter, også. Gud så irriterende!! Folk som trykker på døråpner lenge før toget har stanset, og i tillegg bare blir stående rett utenfor døren så det stopper litt opp. Hastverk med å komme av, men å gå videre når du først har kommet deg ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 17. februar 2013 #259 Del Skrevet 17. februar 2013 -Kjærestepar som absolutt må vise hvor forelsket de er i hverandre blant andre folk - Jenter som klikker mentalt om de ikke får løpt 7 mil (minst) i uken og freaker ut om de får i seg noe annet enn algeekstraktene, himalya-saltet og hvetegress. -Sixpack på jenter (hint: hashtag thinspo/ fitspo) -Folk som drar inn slitte, ødelagte møbler og kaller dette for "skatter" selv om det i realiteten er skrot -Grandiosa og andre frysepizzaer -Plus size modeller som bruker str. 36 og 38 -Victoria Secret -Norge Rundt -Det ved-programmet, seriøst et program om ved! -Hurtigruta, minutt for minutt -Jenter og gutter på over 60 år Noen er interessert i det! Jeg skjønner VIRKELIG ikke greia med Alex Rosén. Fy søren for en masete og fæl humor han har! Får helt fnatt når jeg ser han på TV eller at han er vert på ting jeg er med på.... Argh! Var på hockeykamp i romjulen og han var vert (for å feire Vålerengas 100 år).... Ville faktisk nesten gå bare fordi han var der! Hjelpes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 17. februar 2013 #260 Del Skrevet 17. februar 2013 Ja, det er jeg klar over. Men jeg kan tenke meg hundrevis av finere vesker i skinn enn Mulberry. At noen synes de er fine er over min fatteevne. De? Du får det til og høres ut som Mulberry bare har en type vesker. De finnes jo mange forskjellige modeller, og at du ikke synes en eneste er fin høres jo litt merkelig ut, men deg om det. Jeg har en meget dyr lammeskinnsveske som begynte å bli slitt etter bare noen måneder. Jeg har også en syntetisk veske som har holdt seg godt i mange, mange år. Kvalitet/eksklusivitet er ikke det samme som holdbarhet. Holdbarhet har jo veldig ofte sammenheng med kvalitet. Det er ikke til å stikke under en stol. For alt vi vet kan den veska di være et dårlig eksemplar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå