Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med

Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Og når du stiller deg ved siden av noen som allerede venter på grønn mann, så har de ikke trykket og du oppdager det ikke på lenge...

Åh, så irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen motetrender jeg ikke skjønner greia med:

- De som har acne skjerf som på liv og død må vise acne merket..

Spesielt siden acne betyr kvise.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Spesielt siden acne betyr kvise.

Haha, er en acne butikk like ved meg, først skjønte jeg ikke hva i helvete dette var, trodde kanskje det var en hud klinikk, da det ikke var en typisk butikk, var liksom bare et vanlig hus som det sto acne på.

Og jeg skjønte ikke hvorfor dusinvis av sosser vandra inn der samtidig, var de så stolte av sin dårlige hud?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margaret Berger.

Anonym poster: 4d9f6a3e39e27d90a7c16e034c386570

I Feed You My Love?

Cunnilingus FTW! :fnise:

Anonym poster: 1d06cf9bbf9bdc8921f54a3cdb851c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unge damer under 30 som kaller kjæresten sin for GUBBEN på facebook. Virker som de liker å være kjærringer.

Eller "mannekjøttet", "mannebeinet".. Argh!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At legesekretærer skal booke 20 fler pasienter per dag enn det er tid til!

Får jo høyt blodtrykk av å sitte å vente en evighet på timen sin!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greien med Chuck Baz i Gossip Girl.

Fatter ikke hvorfor han er et idol. Hvorfor vestkant gutter syns han er så fantastisk og kopierer hans klesstil og væremåte.

Jeg måtte se på en episode bare for å forstå hvorfor han er så elsket i visse sjekkemiljøer i Oslo, men nei jeg forsto langt mindre. Han er så glatt og sleezy med den idiotiske stemmen hans, og hans arrogante overlegne oppførsel. Eller vent, det er vel nettopp derfor.....

Men jeg kunne spydd på det menneske som syns han er noe til kar :kvalm:

Anonym poster: 6f5b553ebf6f1765f6962a2d465c8a59

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar han sikkert er nevnt et utall ganger, men Justin Bieber? Og i det hele tatt fenomenet med å bli hysterisk opptatt av noen fordi andre er hysterisk opptatt av ham. Mao massehysteri. Da jeg vokste opp likte jeg gjerne de ingen andre likte.

Anonym poster: 4d9f6a3e39e27d90a7c16e034c386570

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- folk som ikke skjønner konseptet rulletrappregler

- folk som kjøper seg mat ute, for så å spise 1/4 og kaste resten

- folk som alltid klager, uansett hvor lite de har å klage på

- folk som alltid skal være "story toppers" - de har alltid en bedre historie, som handler om dem selv

- folk som avlyser avtaler en time før, fordi de "er slitne og må slappe av"

- klærne på illusion, superkul og motehus

- folk som tydelig prøver for hardt å passe inn i en rolle eller holde på imaget sitt, bare for å gjøre det

... ble litt mye folk, men...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som plukker opp tilfeldige på byen, og har sex (spesielt, de som gjør dette uten å bruke kondom).

Anonym poster: d14164f754ac5e89fa97446c71489cd0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvorfor han er et idol. Hvorfor vestkant gutter syns han er så fantastisk og kopierer hans klesstil og væremåte.

Jeg måtte se på en episode bare for å forstå hvorfor han er så elsket i visse sjekkemiljøer i Oslo, men nei jeg forsto langt mindre. Han er så glatt og sleezy med den idiotiske stemmen hans, og hans arrogante overlegne oppførsel. Eller vent, det er vel nettopp derfor.....

Chuck Bass er jo en personifikasjon av karakteristikker som eksisterer i visse miljøer fra før. Det er nok mye motsatt: At manusforfatterene tar inspirasjon når det gjelder hans klesstil og væremåte fra den virkelige verden. Det tror jeg mange av "vestkantguttene" gjør også.

Dessuten tror jeg ikke Gossip Girl er det mest populære programmet blant tenåringsgutter.

Men at han er tiltrekkende kan jeg godt forstå! Han er som om Prince William og Christian Grey i én og samme person. Svigermors drøm + penger + badboy = jenter faller som fluer. Sånn helt generaliserende. :fnise:

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tumblr_mh57gifeOo1s3zjqxo1_500.jpg

:sjarmor:

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke greie med de som absolutt skal døpe barna sine, eller gifte seg i kirken bare fordi det er tradisjon!!? Jeg trodde man giftet seg i kirken fordi man trodde på Gud, Jesus og Den Hellige Ånd, men neida. "Alle andre i familien gjorde det, så da må jeg!" Så hvis alle i familien hadde vært seriemordere, så måtte du vært det og?

De foreldrene som ikke gidder å følge opp barna sine på skolen. Du må ikke kunne hjelpe barna med alle lekser, men bry deg i det minte! Spør hvordan det går!!!

Også skjønner jeg ikke greia med ketchup.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paradise Hotel

Gangnam Style

YOLO

SWAG

Sunnhetshysteriet

At når noen fra Norge gjør det bra i utlandet eller Ylvis sine klipp blir sett av folk i utlandet så skal man være så forbanna stolt av å være norsk

Kjærlighetserklæringer på facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...