Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med

Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Herr Heftig

Åhh! Enig. Jeg tror ikke jeg lo en eneste gang. Var bare fordi det ikke var noe på TV jeg så sesong 1. Hvorfor skrytes den så oppi himmelen? Og blir sammenlignet med Sex&theCity? De sereiene har jo knapt noe til felles :klo:

Jeg tror ikke det var ment å være en komedie, men hva vet vel jeg. Dårlig var den uansett. Jeg likte ingen av karakterene og det ar latterlig overdreven bruk av banning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av oss har 40km reisevei.

Anonym poster: abf211ab73ab4d844bf14755c05dffca

Når man likevel bare skal løpe på en tredemølle når man kommer til treningssenteret, hvorfor ikke bare løpe der man bor? Det er noe annet med vekter, treningsapparater osv, det er utstyr som ikke alle har. Men de aller fleste har jo et par joggesko og en vei i umiddelbar nærhet.

Anonym poster: 1d06cf9bbf9bdc8921f54a3cdb851c26

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh! Enig. Jeg tror ikke jeg lo en eneste gang. Var bare fordi det ikke var noe på TV jeg så sesong 1. Hvorfor skrytes den så oppi himmelen? Og blir sammenlignet med Sex&theCity? De sereiene har jo knapt noe til felles :klo:

Den er vel heller blitt fremstilt som et motstykke til sex and the city. Jeg liker den egentlig ganske godt. Er i samme alderen som jentene og har kjent meg igjen mye av det jeg har sett. Og irriterer meg like mye over noen av jentene som jeg irriterer meg over venninnene mine som alle sammen tror at de kommer til å jobbe med kunst/kultur og media. Jeg føler vel egentlig at den gir et godt bilde av "min" generasjon med jenter som bor i storbyen(om man kan kalle oslo en storby).

Klart; sex og singelliv er mye morsommere, men det var ikke noe jeg kjente meg igjen i, hehe.

Anonym poster: f10026d7a130bcbaaa41e301e2f2c0f9

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke greien med den der deodoranten pearl et eller annet, som skal gi skimrende armhuler.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i dag på et kjøpesenter hvor det finnes Elixia i 3. etasje. Skjønte ikke helt greia med at alle som skulle dit tok heisen.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den bursdagskalender-appen til Facebook, som alle driver å sender meg invite til.

Det står jo allerede på Facebook når folk har bursdag.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av oss har 40km reisevei.

Anonym poster: abf211ab73ab4d844bf14755c05dffca

Da skjønner ikke jeg greia med å kjøre 4 mil for å løpe?? Hadde spart meg den kjøreturen ved å løpe i nærheten av hjemmet i stede..

Endret av Level up
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjønner ikke jeg greia med å kjøre 4 mil for å løpe?? Hadde spart meg den kjøreturen ved å løpe i nærheten av hjemmet i stede..

Det er ikke så digg å løpe i 10 minus. Kanskje man har tenkt til å trene styrke og?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å forlove seg leeeenge før man er klare til å planlegge bryllup.

(Om det i det hele tatt blir et bryllup.)

Enig!

"Vet ikke når eller om vi skal gifte oss, men vi har vært forlovet i fem år nå da!"

Nei! Har det gått mer enn et år fra forlovelsen uten at dere har satt en dato for bryllupet, er dere ikke forlovet! Da er dere "bare" på samme sted som alle oss andre som har planer om å gifte oss en gang i fremtiden, men ikke vet når.

Anonym poster: 4d3f82633a8c58b43d6357d8acb02796

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest gjennom hele tråden, så kan hende det er kommet opp før.

Men denne greia med å sette poeng på utseendet til folk, har jeg aldri greid å se poenget med.

For det ene, Hva slags fjerne folk gjør det i utgangpunktet. :klaske:

For det andre, Hvordan vet man hva som er hva? Jeg mener hva er 1 og hva er 10 liksom? Er det noen som har satt noen grunnregler for hva slags vurderinger som skal ligge til grunn? :klo:

For det tredje, Stakkars de som noen gang hadde forsøkt å sette poeng på meg. :balltre:

Endret av Cordelia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så digg å løpe i 10 minus. Kanskje man har tenkt til å trene styrke og?

Det er ikke digg å løpe i regn heller.

Det er heller ikke digg å løpe i <fyll inn det som passer>

Trening skal ikke være det mest komfortable som finnes, da hadde vi jo rett å slett sluttet å ligge på soffan, og løpt istedet.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening skal ikke være det mest komfortable som finnes, da hadde vi jo rett å slett sluttet å ligge på soffan, og løpt istedet.

Men da er det jo genialt at man kan løpe inne på tredemølle da. I stedenfor å løpe ut i kulde/regn whatever og i tillegg bli forkjølet. DEt er jo ikke noe vits å gjøre det mest mulig ukomfortabelt heller da. :klo:

Jeg kom bare med én mulig forklaring på å kjøre til treningssenteret. Ikke unnskyldinger for ikke å løpe i det hele tatt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke greia med å si til en kunde som trenger pinkode: Ring oss. Fra det nummeret uten pinkode da eller ;) De fleste har vel bare et telefonnummer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så finnes det de som av div årsaker ikke kan løpe ute i kulde :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke greia med å si til en kunde som trenger pinkode: Ring oss. Fra det nummeret uten pinkode da eller ;) De fleste har vel bare et telefonnummer.

Åpenbart :fnise:

Og når man har problemer med internetten og ringer kundeservice, må man høre på automatisk telefonterror: Se også informasjon på våre internettsider, dobbeltve dobbeltve dobbeltve selskapet punktum enn o. :vetikke:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke greia med:

Uggs

Tights og for kort overdel (gjerne også med uggs for å toppe det)

Sex med lyset av under dyna

Skal vi danse

Zapping

PT-utdanning etter 3 mnd i Bali.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...