Perelandra Skrevet 28. januar 2013 #161 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor first price varer er noenganger såååå mye billigere enn tilsvarende lik vare. De inneholder jo ofte det samme... Jeg har lagt merke til det samme særlig på grønnsaker. Det er ikke mye forskjell på løk merket First Price og Gartner, bortsett fra at First Price-løkene gjerne er litt mindre i størrelse og har mer skall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #162 Del Skrevet 28. januar 2013 Forbrukerinspektørene Jeg skjønner ikke greia med saltlake Anonym poster: d14164f754ac5e89fa97446c71489cd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 28. januar 2013 #163 Del Skrevet 28. januar 2013 Perfekt for å deles ja... Smil-sjokoladen fra Freia har (eller i alle fall hatt) dette som slagord. Men den inneholder jo 13 biter og det går jo ikke an å dele for 13 er et primtall! Hadde innholdet vært 12 biter skulle jeg ha trodd på slagordet for det er jo et tall som kan deles på både 2, 3, 4, og 6. Ei venninne av meg snakket til og med at hun ville kontakte Freia og klage. Et antall på 13 oppfordrer jo til skjev fordeling. Tenkt deg to unger som skal dele en smil-sjokolade. Det kommer garantert til å bli krangel "hun fikk en mer enn meg! Det er urettferdig!" Lett. Utspekulert av Freia, som da får mor/far/mormor/morfar/hvemsompasserpåkidsa til å spise den selv. Er jo ikke rart man får i seg mye godbiter om man må sørge for å avskaffe 3. verdenskrig blant barna over sjokolade! Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #164 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg skjønner ikke helt greia med dette væskeforbudet på fly. Det kom jo etter 11.september. Men var det noen av kaprerne som brukte væske til å true til seg kontroll på flyene? Brukte de ikke våpen? Eller husker jeg feil? Dere følger ikke så veldig godt med. Nei, forbudet kom ikke etter 2001, det kom etter denne hendelsen i 2006: http://www.nettavise...icle2702289.ece Anonym poster: 1d06cf9bbf9bdc8921f54a3cdb851c26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 28. januar 2013 #165 Del Skrevet 28. januar 2013 Skjønner ikke greia med å være opphengt i rosabloggere, hvordan de er og hva de tar seg til. Hele temaet er så oppbrukt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 28. januar 2013 #166 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor first price varer er noenganger såååå mye billigere enn tilsvarende lik vare. De inneholder jo ofte det samme... Det er mye pga de store merkenes kostnader til produktdesign og markedsføring. Uansett kan de jo legge prisen så høyt de vil, så lenge folk gidder å betale. Mange som ikke kaster et blikk på First Price-varene engang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #167 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor first price varer er noenganger såååå mye billigere enn tilsvarende lik vare. De inneholder jo ofte det samme... Fordi det er mer lønnsomt for kjedene å kunne selge både billige og normalprisede varer, enn bare normalprisede varer. Det verste for kjedene er om kundene må gå ut av døra tomhendt. Anonym poster: 1d06cf9bbf9bdc8921f54a3cdb851c26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 29. januar 2013 #168 Del Skrevet 29. januar 2013 Å forlove seg leeeenge før man er klare til å planlegge bryllup. (Om det i det hele tatt blir et bryllup.) 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 29. januar 2013 #169 Del Skrevet 29. januar 2013 Piercing i øyebrynet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 29. januar 2013 #170 Del Skrevet 29. januar 2013 Perfekt for å deles ja... Smil-sjokoladen fra Freia har (eller i alle fall hatt) dette som slagord. Men den inneholder jo 13 biter og det går jo ikke an å dele for 13 er et primtall! Hadde innholdet vært 12 biter skulle jeg ha trodd på slagordet for det er jo et tall som kan deles på både 2, 3, 4, og 6. Ei venninne av meg snakket til og med at hun ville kontakte Freia og klage. Et antall på 13 oppfordrer jo til skjev fordeling. Tenkt deg to unger som skal dele en smil-sjokolade. Det kommer garantert til å bli krangel "hun fikk en mer enn meg! Det er urettferdig!" Vi skrev inn til Freia på vgs, husker jeg. Fikk ikke svar. Jeg skjønner ikke greia med julenissen, gavene har jo en giver, hvor kommer han inn i bildet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #171 Del Skrevet 29. januar 2013 Jomfru i nød, faen så patetisk og tragiske greier. Skjønner forholdsvis poenget med første sesong, men sesong 2 er bare latterlig. Anonym poster: 3e90e3cdd2807e0577ad7a7bcc804cfb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #172 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg skjønner ikke greia med julenissen, gavene har jo en giver, hvor kommer han inn i bildet? Da jeg var liten fikk vi gaver som det sto "Fra julenissen" på. Det var selvfølgelig mamma og pappa som hadde kjøpt de da. Jeg forstår ikke hvorfor noen folk (hovedsakelig jenter) blir sjalu på grensen til sinna på kjærestene til kjendiser. Jeg mener, dette er en person du ikke kjenner og antagelig aldri kommer til å møte, hvorfor bry seg om han/hun har kjæreste! Anonym poster: e327c5e413fa19d15cf072bcf48a4ed9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 29. januar 2013 #173 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Skjønner OVERHODET IKKE greia med denne sveisen: http://blog.zap2it.com/pop2it/harry-styles-pregnancy-scare-gi.jpg Endret 29. januar 2013 av Yvonne 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #174 Del Skrevet 29. januar 2013 Paprikabiter i alle mulige matretter. Der er jeg som unga, plukker av for harde livet. Har heldigvis kommet mye bedre pizzaer, selv av merket Grandiosa, som er uten den forhatte paprikaen. Jeg kan ikke ha vært alene, for Grandiosa hadde jo faktisk en variant de kalte "uten paprika". Som var lik den med paprika, bare dyrere. Ser for meg innleide svensker som sitter ved samlebåndet og plukker den av, derav den høyere prisen. I dag kjøpte jeg en pastarett som så god ut. Helt til jeg oppdaget paprikabitene. Grøss. Nærbutikken min hadde byens beste lasagne i ferskvaredisken. Nå har de jamen begynt å forpeste den også med paprika. Det rare er at jeg elsker paprikakrydder. Bare ikke grønnsaken. Samme med tomater. Det smaker jo pyton i original form, men alt med tomatsaus og tomatpure smaker jo fantastisk. Anonym poster: 4d9f6a3e39e27d90a7c16e034c386570 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 29. januar 2013 #175 Del Skrevet 29. januar 2013 Folk som kjører bil til treningssenter for å løpe på tredemølla. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. januar 2013 #176 Del Skrevet 29. januar 2013 Paprikabiter i alle mulige matretter. Der er jeg som unga, plukker av for harde livet. Har heldigvis kommet mye bedre pizzaer, selv av merket Grandiosa, som er uten den forhatte paprikaen. Jeg kan ikke ha vært alene, for Grandiosa hadde jo faktisk en variant de kalte "uten paprika". Som var lik den med paprika, bare dyrere. Ser for meg innleide svensker som sitter ved samlebåndet og plukker den av, derav den høyere prisen. I dag kjøpte jeg en pastarett som så god ut. Helt til jeg oppdaget paprikabitene. Grøss. Nærbutikken min hadde byens beste lasagne i ferskvaredisken. Nå har de jamen begynt å forpeste den også med paprika. Det rare er at jeg elsker paprikakrydder. Bare ikke grønnsaken. Samme med tomater. Det smaker jo pyton i original form, men alt med tomatsaus og tomatpure smaker jo fantastisk. Anonym poster: 4d9f6a3e39e27d90a7c16e034c386570 Hva?? Paprika?? Og tomat?? Det er jo det beste jeg vet (av grønnsaker)!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #177 Del Skrevet 29. januar 2013 Folk som kjører bil til treningssenter for å løpe på tredemølla. Noen av oss har 40km reisevei. Anonym poster: abf211ab73ab4d844bf14755c05dffca 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #178 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg skjønner forresten ikke greia med selvutnevnte løpeeksperter som løper for harde livet også klager på at de har vondt i hofte, lår, knær spesielt. Og de kobler det ikke med at det er fordi de løper på asfalt og ingenting annet. Anonym poster: abf211ab73ab4d844bf14755c05dffca 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 29. januar 2013 #179 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg skjønner ikke greia med denne "Girls" serien. Jeg har sett første sesong og tror aldri jeg har sett noe så kjedelig og meningsløst noen sinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. januar 2013 #180 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg skjønner ikke greia med denne "Girls" serien. Jeg har sett første sesong og tror aldri jeg har sett noe så kjedelig og meningsløst noen sinne. Åhh! Enig. Jeg tror ikke jeg lo en eneste gang. Var bare fordi det ikke var noe på TV jeg så sesong 1. Hvorfor skrytes den så oppi himmelen? Og blir sammenlignet med Sex&theCity? De sereiene har jo knapt noe til felles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå