Gjest Gjest_Michelet Skrevet 27. januar 2013 #141 Del Skrevet 27. januar 2013 :O Jeg skjønner ikke hvorfor de selger store kanner med vann... Store kanner med vann kan være greit å ha med seg på hyttetur der det ikke er innlagt vann,på båttur,i bilen på langtur osv 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem Skrevet 27. januar 2013 #142 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg skjønner ikke greia med at 90% av rosabloggerne ser ut som ender! Hva er pent med det? Gakk gakk... Ha ha ha! De har større lepper enn nebbet til selveste Dolly Duck... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. januar 2013 #143 Del Skrevet 27. januar 2013 Dark Souls :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #144 Del Skrevet 27. januar 2013 Fordi de tror de er sexy og de tror restylane er svaret på det gode liv.....muhahahaha Anonym poster: 5aab2020833e6847fc7cd65f60d35132 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. januar 2013 #145 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg skjønner ikke helt greia med dette væskeforbudet på fly. Det kom jo etter 11.september. Men var det noen av kaprerne som brukte væske til å true til seg kontroll på flyene? Brukte de ikke våpen? Eller husker jeg feil? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 27. januar 2013 #146 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg skjønner ikke helt greia med dette væskeforbudet på fly. Det kom jo etter 11.september. Men var det noen av kaprerne som brukte væske til å true til seg kontroll på flyene? Brukte de ikke våpen? Eller husker jeg feil? Det er så de men stygge billige vesker ikke skal bli mobbet av de med fine dyre og populære vesker. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #147 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg skjønner ikke helt greia med dette væskeforbudet på fly. Det kom jo etter 11.september. Men var det noen av kaprerne som brukte væske til å true til seg kontroll på flyene? Brukte de ikke våpen? Eller husker jeg feil? Det har noe med sprenging og bomber og slikt... Anonym poster: cc75e2587aa6ae0f889840b9d3082ff3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. januar 2013 #148 Del Skrevet 27. januar 2013 Det har noe med sprenging og bomber og slikt... Anonym poster: cc75e2587aa6ae0f889840b9d3082ff3 Jaja, det vet jeg. men hadde kaprerne/terroristene med seg bomber eller våpen? Jeg skjønner ikke greia med at dette ble innført når det i min hukommelse var våpen som ble brukt under kapringen. Ikke masse væskegreier som ble til bomber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #149 Del Skrevet 27. januar 2013 Jaja, det vet jeg. men hadde kaprerne/terroristene med seg bomber eller våpen? Jeg skjønner ikke greia med at dette ble innført når det i min hukommelse var våpen som ble brukt under kapringen. Ikke masse væskegreier som ble til bomber. Poenget er vel at de mener at de greit skal klare å luke ut våpen ved hjelp at røntgen og sånn detektor som du går igjennom. Og når da dette blir for vanskelig bli neste steg å ta med seg noe de kan lage en bombe av. Og da ble det forbud mot væske også. Men det er jo veldig mange som mener at dette er bare et spille for galleriet og at det for at vi forbrukerene skal føle oss trygge, men det er egentlig helt fånyttes, for vil man ta med seg noe ombod som man kan kapre et fly med så klarer man det. Nå skal det heldigvis bli slutt på dette innen 2013/2014. Anonym poster: 02c12310bd0b1d50379bf9fcead03886 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. januar 2013 #150 Del Skrevet 27. januar 2013 De har snakket om at det skal bli slutt på dette lenge, så jeg tror det ikke før jeg får se det. Om jeg vil sprenge et fly, er det jo bare å alliere meg med fler med samme tanke, så tar vi med oss 6-7 flasker på 100ml hver med bombevæsken, og setter det sammen på flyet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 27. januar 2013 #151 Del Skrevet 27. januar 2013 Det har noe med sprenging og bomber og slikt... Anonym poster: cc75e2587aa6ae0f889840b9d3082ff3 Trodde det var for å selge mer drikke:-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 27. januar 2013 #152 Del Skrevet 27. januar 2013 De har snakket om at det skal bli slutt på dette lenge, så jeg tror det ikke før jeg får se det. Om jeg vil sprenge et fly, er det jo bare å alliere meg med fler med samme tanke, så tar vi med oss 6-7 flasker på 100ml hver med bombevæsken, og setter det sammen på flyet. eventuelt gjemme sprengstoffet i skosåelen som han ene gjorde, sprengstoff trenger jo ikke være væske og plastisk sprengstoff kan formes som alt(derav navnet) så vanskelig å oppdage, kanskje man også kan putte det inni kroppen? Hadde nok kunnet levd med ubehaget om jeg først var villig til å sprenge flyet jeg satt på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #153 Del Skrevet 27. januar 2013 De har snakket om at det skal bli slutt på dette lenge, så jeg tror det ikke før jeg får se det. Om jeg vil sprenge et fly, er det jo bare å alliere meg med fler med samme tanke, så tar vi med oss 6-7 flasker på 100ml hver med bombevæsken, og setter det sammen på flyet. Ja nettopp, det er derfor det egentlig bare er tull og for at vi skal føle oss tryggere. http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/vaeskeforbudet-paa-fly-forsvinner-3753606.html Trodde det var for å selge mer drikke:-) Nei. Salget har jo selvsagt økt som en bivirkning, men du kan ta med deg en flaske med vann, drikke den opp, ta den to med deg gjennom kontrollen og fylle på på toalettet om du vil. Altså vann fra springen på toalettet, ikke fra selve doen Anonym poster: 02c12310bd0b1d50379bf9fcead03886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. januar 2013 #154 Del Skrevet 27. januar 2013 Skjønner ikke greia med Maggi Juicy Chicken. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 27. januar 2013 #155 Del Skrevet 27. januar 2013 Nei. Salget har jo selvsagt økt som en bivirkning, men du kan ta med deg en flaske med vann, drikke den opp, ta den to med deg gjennom kontrollen og fylle på på toalettet om du vil. Altså vann fra springen på toalettet, ikke fra selve doen Anonym poster: 02c12310bd0b1d50379bf9fcead03886 Ja, pluss at man kan handle drikke på Narvesen/kafe/i taxfree så snart man er gjennom sikkerhetskontrollen. De varene de selger inne på flyplassen kan man ha med på flyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 27. januar 2013 #156 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg skjønner ikke greia med at 90% av rosabloggerne ser ut som ender! Hva er pent med det? Gakk gakk... Jeg skjønner ikke hvorfor de heter "rosabloggere" når de fleste av dem er oransje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #157 Del Skrevet 27. januar 2013 Nei. Salget har jo selvsagt økt som en bivirkning, men du kan ta med deg en flaske med vann, drikke den opp, ta den to med deg gjennom kontrollen og fylle på på toalettet om du vil. Altså vann fra springen på toalettet, ikke fra selve doen Er ikke det lov heller nå, hvor står det? Anonym poster: 4d9f6a3e39e27d90a7c16e034c386570 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 27. januar 2013 #158 Del Skrevet 27. januar 2013 "Perfekt for å deles" - om svære frossenmatporsjoner som MÅ deles med andre om du ikke er abnormt sulten og antagelig abnormt overvektig også. Selvfølgelig kan en stor pai, pizza osv deles på flere, herreguuuud... hva tar de oss for? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 28. januar 2013 #159 Del Skrevet 28. januar 2013 "Perfekt for å deles" - om svære frossenmatporsjoner som MÅ deles med andre om du ikke er abnormt sulten og antagelig abnormt overvektig også. Selvfølgelig kan en stor pai, pizza osv deles på flere, herreguuuud... hva tar de oss for? Perfekt for å deles ja... Smil-sjokoladen fra Freia har (eller i alle fall hatt) dette som slagord. Men den inneholder jo 13 biter og det går jo ikke an å dele for 13 er et primtall! Hadde innholdet vært 12 biter skulle jeg ha trodd på slagordet for det er jo et tall som kan deles på både 2, 3, 4, og 6. Ei venninne av meg snakket til og med at hun ville kontakte Freia og klage. Et antall på 13 oppfordrer jo til skjev fordeling. Tenkt deg to unger som skal dele en smil-sjokolade. Det kommer garantert til å bli krangel "hun fikk en mer enn meg! Det er urettferdig!" 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 28. januar 2013 #160 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor first price varer er noenganger såååå mye billigere enn tilsvarende lik vare. De inneholder jo ofte det samme... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå