AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #81 Del Skrevet 24. januar 2013 Trodde hele landet var forsynt med godkjent rent vann. Har vært flere steder i Norge og har aldri kjent forskjell på vann. Det må bli dyrt...koster det ikke like mye som brus? Jeg er i utgangspunktet enig i at jeg ikke skjønner greia med flaskevann. Helt til jeg i en periode bodde i et hus som hadde brønn. Vannet smakte stort sett normalt, men når det var mye nedbør så ble det helt jævlig. Det ble en slags blanding av svovel- og jordlukt/smak. En ting er å dusje i vann som lukter råtne egg, men å drikke det ble uaktuelt. Så da ble det å fylle kjøleskapet med kjøpevann. Fikk etterhvert avtalt med en venn at jeg kunne komme dit og fylle flasker heldigvis Ellers så skjønner jeg ikke greia med apple-produkter, alle kjendis-programmene og altfor mange andre ting. Anonym poster: f10026d7a130bcbaaa41e301e2f2c0f9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oreokake Skrevet 24. januar 2013 #82 Del Skrevet 24. januar 2013 Bruke mange tusen kroner i året hos frisør, når det kan gjøres like bra og mye billigere hjemme Den der blir litt ufortjent mot frisøryrket. Nå spørs det selvsagt hva man gjør med håret sitt, men de fleste hårfarger og hårklipp blir penere hos frisøren. Ikke alle har helt flatt, stritt hår som bare skal klippes rett av :-) 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. januar 2013 #83 Del Skrevet 24. januar 2013 Jeg skjønner ikke greia med 'Starbucks'. Ikke jeg heller. De sorte vanlige kaffen smakte vondt og cappuccinoen smakte som på hvilken som helst norsk kafe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SpaceBaby Skrevet 24. januar 2013 #84 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Engelsk fotball er LIVET!! Følger med engelsk fotball jeg også, men det er fordi jeg liker fotball og PL er den beste og viktigste ligaen i verden. Skjønner bare ikke poenget med å være supporter av en klubb man ikke har noe tilhørighet til, hvorfor "Ole-Raymond" fra Fredrikstad heier på en klubb fra Liverpool. Sånn ellers: Skjønner heller ikke greia med å kalle seg "kristen" eller "muslim" bare fordi en tror på Gud, men ikke kjøper det som står i Bibelen eller Koranen. Endret 24. januar 2013 av SpaceBaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 25. januar 2013 #85 Del Skrevet 25. januar 2013 Beliberhysteriet Godt voksne mennesker som skal ha "en enkel latte, to go", å hiver MYE sukker oppi! Vet det å traske rundt med lattekoppen er trendy, men hvorfor bruke så mye penger på noe som du egentlig ikke liker? (denne smilyen er feil.. Er på taben og får den ikke bort!) De som skal treeenge seg på en buss som mange skal komme seg av bussen. Barnevognmafian og småbarnsmødre. Alt hysteriet om Tone. Epleproduktene 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 25. januar 2013 #86 Del Skrevet 25. januar 2013 Barnevognmafian og småbarnsmødre. Utdyp? Jeg har små barn og barnevogn...er det en greie? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #87 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg skjønner ikke epleproduktene jeg heller. Hva er så fantastisk med dem kontra alle andre merker. De blir jo aldri best i test f.eks. Anonym poster: eebef6d5a122fd0227396fa1685e67c1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 25. januar 2013 #88 Del Skrevet 25. januar 2013 iPhone og iPad er jo kåra til best i test flere ganger? Jeg ser ikke vitsen med TROLOLO og YOLO. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juvelia Skrevet 25. januar 2013 #89 Del Skrevet 25. januar 2013 Skjønner ikke vitsen å tygge på en tannpirker å leke litt med den mellom leppene med tunga,som P Diddy. Han pleide hvertfall før å altid ha en tannpirker i munnen på fester og awards. Stilig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #90 Del Skrevet 25. januar 2013 Trodde hele landet var forsynt med godkjent rent vann. Har vært flere steder i Norge og har aldri kjent forskjell på vann. Det må bli dyrt...koster det ikke like mye som brus? Nei, noen steder smaker vannet helt forferdelig til tross for at det er godkjent. Jeg har bodd på en liten plass der de aller fleste kjøpte liter med vann på butikken. Jeg hadde ikke råd til det, så jeg kokte opp vann og fryste ned i frysen og i kjøleskapet. Anonym poster: 46471c9baad6ccd469087abd0e854b40 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #91 Del Skrevet 25. januar 2013 - Unge jenter som følger trenden om å bli ung mor. (Jeg er ung mor selv, sliter til de grader med å få utdanning, ha en inntekt og få ting til å gå rundt. Det er absolutt ikke noe rosenrødt med dette livet, og ønsker jeg ikke var så naiv som 17 åring) - Unge mødre som blogger om livet sitt og utleverer barna VELDIG. Er de ikke redde for HVEM som ser bildene og hvem som bruker dem? Det er mange syke folk her i verden. - ''Hjerteskjærende'' quotes på bilder, om hvor mye man holder inni seg men ikke forteller noen. Buhu, cry me a river. Build a fucking bridge and get over it! - Mote og jenter som følger strømmen. - Metroseksuelle menn! Hvorfor?!? - YOLO. - HVORFOR i all verden er det så mange kvinner der ute som ønsker å være glamour modeller?! Jeg finner ikke et snev av respekt for mennesker som ønsker å være fapfap matriale. Anonym poster: 46471c9baad6ccd469087abd0e854b40 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 25. januar 2013 #92 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg skjønner ikke epleproduktene jeg heller. Hva er så fantastisk med dem kontra alle andre merker. De blir jo aldri best i test f.eks. Anonym poster: eebef6d5a122fd0227396fa1685e67c1 Mitt svar til alle over som ikke skjønner greia med apple-produkter. Jeg skjønner ikke hvorfor folk bruker ANDRE produkter. Jeg har hatt Apple hele livet, og iPhone de siste tre årene. Den samme telefonen, faktisk, i tre år. Fungerer fremdeles, har en litt rar summelyd men ellers tipp topp. Samme telefon i 3 år, syns det var verdt i 4000 kronene. Kommer ikke til å bytte over til noe annet da bla. Windows ikke lever "opp til mine forventninger", samt at jeg ikke skjønner døyten (til tross for at jeg faktisk hadde en windowsmaskin i et års tid i ungdomskolealder ) av de maskinene. Dette er en diskusjon som ALDRI kommer til å roe seg ned. Jeg kan skrive opp og ned i det vide og det brede om Apple vs. Windows/Linux/whatever, men det har seg sånn at man har som regel gjort opp en mening, og man klamrer seg fast til det man liker best eller det man har bestemt seg for å like best. Men dere kan jo spørre ultragamer-nerden jeg gikk på media og kommunikasjon med hva han syns om windows. Han brukte det i 16 år, han brukte det mye, og lo av alle som brukte Apples macer. Han rett og slett lo av oss som prøvde å vise han hva apple-maskinene hadde å by på. Tok et par måneder det, så var han konvertert. Nå skjønner han ikke hvorfor han i alle dager en gang hadde en windowsmaskin. La meg da føye til: jeg skjønner meg ikke på de som kjøper Apple-produkter fordi de er FINE og ikke engang lærer seg å bruke de ordentlig. Det er faktisk folk som betaler 13 000 kr for en data de kan sjekke facebook på, sende epost og bruke Microsoft Word til. DET hadde jeg aldri giddet! Apropos iPhone: ja, de har mangler og svakheter. Definitivt! Men for MEG er en iPhone bra i forhold til de andre mobilene på markedet. Og det beste: min iPhone har falt ned fra andre etasje og ned på et hardt betonggulv to ganger. Ikke en ripe på skjermen. Jeg bruker ikke deksel. ----------------------------- Ting jeg ikke skjønner greia med: - Skal vi stupe - Folk som røyker hasj og begynner med dop. (jeg skjønner ikke greia.....!) - mennesker som biter på epostsvindel - Folk som ikke leser bøker (de går jo glipp av så mye!) - GinaTricot (finner aldri noe fint der jeg) - Realfag. (jeg skjønner jo selvfølgelig hvorfor det er viktig, men jeg forstår det bare ikke!) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 25. januar 2013 #93 Del Skrevet 25. januar 2013 - All oppmerksomheten rundt sport. Hvorfor er det så forbasket viktig å konkurrere og bli best hele tida? Jeg tror alt fokuset på vinnere er med på å skape større forskjeller. De som virkelig trenger å bli mer fysisk aktive, kan derfor lettere føle seg som tapere. Fysisk aktivitet er viktig, men jeg skjønner ikke hvorfor det nesten alltid skal dreie seg om konkurranser -Den ekstreme oppmerksomheten rundt skisport i Norge, og "vi er best holdningen". Størsteparten av verden driter i om nordmenn er gode på ski. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 25. januar 2013 #94 Del Skrevet 25. januar 2013 Folk som legger igjen de nyvaskede klærne sine i fellesvaskeriet i flere uker, for ikke å snakke om flere måneder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patronus Skrevet 25. januar 2013 #95 Del Skrevet 25. januar 2013 Slankekrigen. Skjønner ikke hvorfor de sender hjem folk som har gått ned minst i vekt, når det er åpenbart at det er dem som virkelig trenger det 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 25. januar 2013 #96 Del Skrevet 25. januar 2013 Slankekrigen. Skjønner ikke hvorfor de sender hjem folk som har gått ned minst i vekt, når det er åpenbart at det er dem som virkelig trenger det Du får pluss av meg for signaturen din. Jeg holdt på å le meg skakk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #97 Del Skrevet 25. januar 2013 De som har fått seg ny mobil telefon og har mistet alle nummerene. Hvorfor bruker de ikke bare simkortet til å kopiere over kontaktene sine? Anonym poster: 46471c9baad6ccd469087abd0e854b40 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 25. januar 2013 #98 Del Skrevet 25. januar 2013 De som har fått seg ny mobil telefon og har mistet alle nummerene. Hvorfor bruker de ikke bare simkortet til å kopiere over kontaktene sine? Anonym poster: 46471c9baad6ccd469087abd0e854b40 I mange tilfeller har man vel kjøpt ny mobil fordi man mistet den forrige. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 25. januar 2013 #99 Del Skrevet 25. januar 2013 -Fanatiske lavkarbofolk som tror at karbo er roten til alt ondt(ok,litt overdrevent men dere skjønner poenget) -Fotballfrue -Bloggere som utlverer altformye personlig -Hårextensions 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. januar 2013 #100 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg skjønner ikke greia med å ha 300 bøker med seg overalt. På disse lesebrettene. Hvor mange bøker skal du lese neste uke? Holder det ikke å ha 3? (siden beliebers er nevnt) - jeg skjønner ikke greia med at menn i 20-30-årene har et intenst hat mot Justin Bieber uten at de klarer å forkare hvorfor. Annet enn at de ikke liker musikken. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå