Gå til innhold

Jeg var på trening idag

Jegern Puahate

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må lære deg og tenke fuck de små ungene, kjenner meg igjen og måtte le godt. Ingenting er som når man svetter som gris, tar seg en pause og ser ut i rommet. Det er ALTID ei som tar sånn squat/rompe/yoga øvelse fremfor meg, glaner heller ikke når jeg har en puls på 190. MEN gjett om jentungen på 19 år ved siden av meg tror det og dømmer meg til helvete. Fikk de berømte "din gamle gris" blikkene å null forståelse på at 23 km er fort og løpe på. jeg er 34. Jeg gir bæng nå og ser sikkert ut som en liten mus på mølla og Pondus når jeg står og slenger med kettlebells. :-)

Så gå tilbake med en gi F innstilling til disse PT hipstersveis guttene og prinsessene ;-)

Hehehehe :D Kult skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blokker ut alle andre mennesker når jeg trener(tar av meg linsene/brillene så jeg ikke ser dem ordentlig heller. Er nærsynt). Jeg er der for å trene, og det er det. Legger ikke merke til om folk stirrer eller ikke, og jeg gidder ikke drive å titte rundt meg for å sjekke. Kanskje mange av disse gjorde det samme? At de "ignorerte" deg, fordi de var opptatt med å trene? Eller kanskje du utstrålte noe som folk fant sjenerende? Hadde noen stått og ventet på maskinen jeg trente på, hadde jeg nok gått derfra selv. Syntes det er ganske ubehagelig. Liker ikke å bli sett på når jeg trener, eller ha fremmede tett innpå. Og det at folk sikla så ekstremt etter de attraktive instruktørene syntes jeg at hørte litt pussig ut. De som jobber på treningssenteret her er også svært attraktive, og folk titter kanskje i max 3 sekunder, men det er det(jada, får med meg dette selv om jeg fokuserer mest på mitt. Blir ikke helt sanseløs av den grunn).

Tror heller du innbiller deg mye av dette, eller overdriver en del.

Jeg håper dere forstår at Jegern bare troller alle på KG?

Anonymous poster hash: 16f5f...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hVA i all verden slags side er det der? Har blitt linket til den før

Anonymous poster hash: eaf9a...6b0

En side hvor menn med samme verdenssyn som Jegern oppholder seg.

I korte trekk:

-LMS (looks, money, status) er ALT som gjelder.

-PUA er svindel og gir menn et falskt håp.

-Hvis du som mann faller utenfor topp 20% er du verdiløs som menneske, spesielt i kvinners øyne.

Anonymous poster hash: 110e1...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker å være en side opprettet av umodne gutter som har spesielle meninger om mange ulike temaer. Et raskt Google-søk resulterte i mye rart:

http://www.hairlosstalk.com/interact/showthread.php/80181-SlutHate-com-the-new-PUAHate

http://cwckiforums.com/threads/sluthate-com.6192/

http://www.cookdandbombd.co.uk/forums/index.php?topic=44789.90

Endret av extra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En side hvor menn med samme verdenssyn som Jegern oppholder seg.

I korte trekk:

-LMS (looks, money, status) er ALT som gjelder.

-PUA er svindel og gir menn et falskt håp.

-Hvis du som mann faller utenfor topp 20% er du verdiløs som menneske, spesielt i kvinners øyne.

Huff! Kan virkelig ikke være lett å ha et så begrenset syn på verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker mannen min som har ekstra fett på hele kroppen :) Og som er en skikkelig gamer! Han har selvtillit uansett og er verdens snilleste mann... Så jeg driter i at jeg er slank og lekker og sikkert kunne fått en hunk av en fyr.. Jeg vil ha mannen min!
Utseende er ikke alt her i verden, og ikke alle damer vil ha en sixpack og store muskler. Jeg vil heller ligge på sofaen, se en film og spise godis med kjæresten min enn å ligge der alene mens han trener og speiler seg selv fordi han syns selv at han er så himla deilig.

Anonymous poster hash: 76a74...625
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker mannen min som har ekstra fett på hele kroppen :) Og som er en skikkelig gamer! Han har selvtillit uansett og er verdens snilleste mann... Så jeg driter i at jeg er slank og lekker og sikkert kunne fått en hunk av en fyr.. Jeg vil ha mannen min!

Utseende er ikke alt her i verden, og ikke alle damer vil ha en sixpack og store muskler. Jeg vil heller ligge på sofaen, se en film og spise godis med kjæresten min enn å ligge der alene mens han trener og speiler seg selv fordi han syns selv at han er så himla deilig.

Anonymous poster hash: 76a74...625

Husk at du til slutt vil ende opp som en landhval hvis du fortsetter sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si at jeg lo godt her, for en forteller-evne du har! :fnise:

Et par slike turer til så skal du se at jentene går over til "fy faen så sprek han har blitt!"-holdning.

Anonymous poster hash: 92932...928
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...