Jegern Puahate Skrevet 18. januar 2013 #1 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Etter gårsdagens begredelige treningsøkt trodde jeg at en shoppetur kunne hjelpe på humøret. Stilige klær kan tross alt øke S (status) så det ville være en god investering uansett. Jeg forlot kåken, nok en gang, ved friskt mot.. Jeg bor sentralt og kan dermed bare gå til sentrum. Traskende langs den islagte gata så jeg en vaskekte 8er babe spasserende i min retning. Pga snømengden var gangarealet noe smalt, knapt nok plass til 2 stk medium tynne jenter i bredden. Når 2 personer kommer gående i samme retning er det jo en uskreven regel om at en flytter på seg ca 50% hver for å gi plass. Da jenta nærmet seg flyttet jeg respektfult mine 50% unna - jenta gikk likevel uanfektet bare rett mot meg. Jeg prøvde nærmest desperat å se henne i ansiktet - men fikk ingen respons.. Akkurat i det vi holder på å kollidere så trekker jeg meg instinktivt til side de resterende 50% - mens hun bare går videre uten å anerkjenne min nærmest underkastende gest. Det slo meg da at hun neppe hadde sett meg i det hele tatt, En stygg til middels utseendet mann = Usynlig i pene, kvinnelige øyne. Det var 100% naturlig refleks som gjorde at jeg skygget unna dette høyerestående vesenet. Jeg trakk på skuldrene og tenkte at denne episoden ikke skulle få ødelegge resten av dagen. Etterhvert så fant jeg en hipp motebutikk midt i sentrum, jeg lusket litt rundt og kikket gjennom herre-seksjonen. En høy og modell-aktig skikkelse av en mann skumpet borti meg, han var nok ikke uhøflig men så meg bare ikke. Ei ung (og meget søt) jente som var butikkansatt kom spørrende bort og lurte om jeg trengte hjelp. Som om ikke det var åpenbart.. "Jeg ser etter en skjorte som utstråler mannlig dominanse" forklarte jeg henne, hennes umiddelbare reaksjon var å se litt rart på meg.. Først trodde jeg hun smilte men det var selvsagt bare et hånlig flir. Hun fant frem deretter frem en tøff og mørk skjorte. "Denne kan øke min Status muligens med 1 poeng" tenkte jeg mens jeg gikk ivrig til prøverommet. Skjorta var faktisk meget barsk, men da jeg studerte meg selv i speilet ble jeg kun forskrekket! Grunnet vinden, hadde noe av det sparsommelige hentesveishåret mitt blåst til side, så den ene viken min ble veldig synlig! Ikke rart den butikkdama flirte av meg, jeg så bare helt "feil" ut. Som om ikke dette var ille nok var det selvsagt portrett av en megakjekk mannlig model, inne på selve prøve-rommet! Trolig for å markedsføre\svindle lettlurte incels til å tro at klær kan hjelpe på utseendet. Modellen hadde selvsagt tykt, flott og mørkt hår gredd bakover, som for å gni det ekstra inn. "Nå skjer det igjen!" skrek min indre stemme. Jeg fikk lettere panikk, rev av meg skjorta og stormet ut i vinterkulda. Jeg spasserte så i hurtig gange, vekk, vekk fra butikken. Nok et sted jeg aldri kan vende tilbake til. Så gjaldt det bare å komme seg til helvete hjem med en eneste gang. På vei hjem la jeg merke til et hett kjærestepar som holdt tett om hverandre.. De kysset og flørtet uhemmende! Først trodde jeg de gjorde det bare for å provosere meg men så husket jeg at de neppe kunne se en som meg i det hele tatt. Jeg studerte likevel dette lykkelige kjærlighetsparet nærmere.. De var unge.. Begge i utseendekategorien 8-9. Jeg så den seksuelle lysten og hemningsløse attraksjonen i øynene på jenta mens hun festet blikket på den pene typen sin. Dette var rein og ekte kjærlighet. Ekte kjærlighet = 2 attraktive mennesker sammen. Menn under 7 = Aldri få oppleve betingelsesløs kjærlighet fra andre kvinner enn sin mor. De var begge omringet av et slags ekstatisk energifelt - mens jeg gikk bak og fungerte som et slags sort hull som absorberte den glade energien. Menn under 7 = Dårlig aura. Jeg nærmet endelig meg kåken min, jeg la da merke til en noe overvektig kvinne i motgående retning. I et siste, og meget desperate, forsøk på å få noe som kan valdiere min egen ekstistens - prøvde jeg med et flørtende smil.. men hun så meg ikke. Konklusjon: Å være utendørs for andre formål enn jobb er forbeholdt kvinner og 8-10 menn. Endret 18. januar 2013 av Jegern Puahate 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina Skrevet 18. januar 2013 #2 Del Skrevet 18. januar 2013 Herregud nå må du gi deg! Verden er ikke ute etter å "ta" deg eller unngå deg, dette statustullet og poengskala er noe som kun eksisterer i ditt eget hode. Få hjelp! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
humalla Skrevet 18. januar 2013 #3 Del Skrevet 18. januar 2013 Jeg er nå overbevist om at du morer deg fælt meg disse "jeg var *et sted* idag"- innleggene dine. Kan jeg bare spørre deg om noe? Du nevner aldri noen kvinner i katogori 7 eller under. Så det betyr egentlig at du ikke ser 1-7 katogori-kvinners eksistens fordi de ikke er pene nok?(med mindre de er overvektig og det er det siste forsøket)... Altså, du oppfører deg akkurat som alle andre i historiene dine. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maylin Skrevet 18. januar 2013 #4 Del Skrevet 18. januar 2013 Nå begynner du bare å bli irriterende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 18. januar 2013 #5 Del Skrevet 18. januar 2013 Etter gårsdagens begredelige treningsøkt trodde jeg at en shoppetur kunne hjelpe på humøret. Stilige klær kan tross alt øke S (status) så det ville være en god investering uansett. Jeg forlot kåken, nok en gang, ved friskt mot.. Jeg bor sentralt og kan dermed bare gå til sentrum. Traskende langs den islagte gata så jeg en vaskekte 8er babe spasserende i min retning. Pga snømengden var gangarealet noe smalt, knapt nok plass til 2 stk medium tynne jenter i bredden. Når 2 personer kommer gående i samme retning er det jo en uskreven regel om at en flytter på seg ca 50% hver for å gi plass. Da jenta nærmet seg flyttet jeg respektfult mine 50% unna - jenta gikk likevel uanfektet bare rett mot meg. Jeg prøvde nærmest desperat å se henne i ansiktet - men fikk ingen respons.. Akkurat i det vi holder på å kollidere så trekker jeg meg instinktivt til side de resterende 50% - mens hun bare går videre uten å anerkjenne min nærmest underkastende gest. Det slo meg da at hun neppe hadde sett meg i det hele tatt, En stygg til middels utseendet mann = Usynlig i pene, kvinnelige øyne. Det var 100% naturlig refleks som gjorde at jeg skygget unna dette høyerestående vesenet. Jeg trakk på skuldrene og tenkte at denne episoden ikke skulle få ødelegge resten av dagen. Etterhvert så fant jeg en hipp motebutikk midt i sentrum, jeg lusket litt rundt og kikket gjennom herre-seksjonen. En høy og modell-aktig skikkelse av en mann skumpet borti meg, han var nok ikke uhøflig men så meg bare ikke. Ei ung (og meget søt) jente som var butikkansatt kom spørrende bort og lurte om jeg trengte hjelp. Som om ikke det var åpenbart.. "Jeg ser etter en skjorte som utstråler mannlig dominanse" forklarte jeg henne, hennes umiddelbare reaksjon var å se litt rart på meg.. Først trodde jeg hun smilte men det var selvsagt bare et hånlig flir. Hun fant frem deretter frem en tøff og mørk skjorte. "Denne kan øke min Status muligens med 1 poeng" tenkte jeg mens jeg gikk ivrig til prøverommet. Skjorta var faktisk meget barsk, men da jeg studerte meg selv i speilet ble jeg kun forskrekket! Grunnet vinden, hadde noe av det sparsommelige hentesveishåret mitt blåst til side, så den ene viken min ble veldig synlig! Ikke rart den butikkdama flirte av meg, jeg så bare helt "feil" ut. Som om ikke dette var ille nok var det selvsagt portrett av en megakjekk mannlig model, inne på selve prøve-rommet! Trolig for å markedsføre\svindle lettlurte incels til å tro at klær kan hjelpe på utseendet. Modellen hadde selvsagt tykt, flott og mørkt hår gredd bakover, som for å gni det ekstra inn. "Nå skjer det igjen!" skrek min indre stemme. Jeg fikk lettere panikk, rev av meg skjorta og stormet ut i vinterkulda. Jeg spasserte så i hurtig gange, vekk, vekk fra butikken. Nok et sted jeg aldri kan vende tilbake til. Så gjaldt det bare å komme seg til helvete hjem med en eneste gang. På vei hjem la jeg merke til et hett kjærestepar som holdt tett om hverandre.. De kysset og flørtet uhemmende! Først trodde jeg de gjorde det bare for å provosere meg men så husket jeg at de neppe kunne se en som meg i det hele tatt. Jeg studerte likevel dette lykkelige kjærlighetsparet nærmere.. De var unge.. Begge i utseendekategorien 8-9. Jeg så den seksuelle lysten og hemningsløse attraksjonen i øynene på jenta mens hun festet blikket på den pene typen sin. Dette var rein og ekte kjærlighet. Ekte kjærlighet = 2 attraktive mennesker sammen. Menn under 7 = Aldri få oppleve betingelsesløs kjærlighet fra andre kvinner enn sin mor. Menn under 7 = Dårlig aura. Konklusjon: Å være utendørs for andre formål enn jobb er forbeholdt kvinner og 8-10 menn. Hvis noen hadde spurt meg om en skjorte som utstråler mannlig dominanse, så hadde jeg også sett rart på han, og det har ingenting med hentesveisen å gjøre.. Ekte kjærlighet = to attraktive mennesker sammen... Dersom du ikke bare troller hele greia: Ta en tur til psykolog. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #6 Del Skrevet 18. januar 2013 Forstår godt hva du mener TS, selv endte jeg med å ta til takke med en burugle. Er ikke mye kjærlighet, men jeg år i hvert fall litt sex. Anonym poster: e219be961e3a81e0c7f6744a3346b601 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miley Cyrus Skrevet 18. januar 2013 #7 Del Skrevet 18. januar 2013 Folk som ikke kan flytte seg sine obligatoriske 50% = Scum of the Earth! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lygekryss Skrevet 18. januar 2013 #8 Del Skrevet 18. januar 2013 Kun meg som bare leste 2-3 setninger i førsteposten? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #9 Del Skrevet 18. januar 2013 Don`t feed the troll. Anonym poster: 66c0f55acd42d9fa70823bbe5c8e07db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gud Skrevet 18. januar 2013 #10 Del Skrevet 18. januar 2013 Haha! Innertier igjen! Keep'em coming! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #11 Del Skrevet 18. januar 2013 http://puahate.com/showthread.php?t=53380 http://puahate.com/showthread.php?t=54519 Det er mye løye som henger på det forumet. For det meste liker de å tro at de er 4chan, men holder ikke i lengden. Anonym poster: 66c0f55acd42d9fa70823bbe5c8e07db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hapa Skrevet 18. januar 2013 #12 Del Skrevet 18. januar 2013 Hvis du trenger ei skjorte for å sende signaler om styrke og selvtillitt så har du helt andre problemer en klær... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hapa Skrevet 18. januar 2013 #13 Del Skrevet 18. januar 2013 Ekte kjærlighet = to attraktive mennesker sammen... Så det du sier og mener er at kun pene mennesker kan oppleve ekte kjærlighet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #14 Del Skrevet 18. januar 2013 Hvis du trenger ei skjorte for å sende signaler om styrke og selvtillitt så har du helt andre problemer en klær... Han er bare ute å troller: Ref: http://puahate.com/s...ead.php?t=53380 http://puahate.com/s...ead.php?t=54519 Anonym poster: 66c0f55acd42d9fa70823bbe5c8e07db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 18. januar 2013 #15 Del Skrevet 18. januar 2013 Det var nå rart ingen så på deg Ts når du løper ut av prøverommet uten skjorte ..Om ikke du kledde på deg da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #16 Del Skrevet 18. januar 2013 Kun meg som bare leste 2-3 setninger i førsteposten? tror nok vi er flere Anonym poster: 63bc7f08c57b9e274076ab43041492f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
humalla Skrevet 18. januar 2013 #17 Del Skrevet 18. januar 2013 TS. Skrivemåten og oppførselen din minner meg fælt om en person jeg aldri har kommet overens med, og som kun prater kødd og ironi hele tiden. Du heter ikke tilfeldigvis Thomas? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anora Skrevet 18. januar 2013 #18 Del Skrevet 18. januar 2013 zzz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #19 Del Skrevet 18. januar 2013 zzzZzzZzzz :sleeping: Anonym poster: f58829a0b75bece93a2c16e9d45f11be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spavalica Skrevet 18. januar 2013 #20 Del Skrevet 18. januar 2013 Du har kanskje ikke skjønt det enda,men du er et SPØKELSE:PMysteriet løst.Gå mot lyset og lykke til på den andre siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå