AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #1 Skrevet 17. januar 2013 Har lagt merke til at det er mange som "bor" her og er her både natt og dag. Spesielt mange sinte unge? menn bruker veeeldig mye tid på forumet. Hvem er dere og har dere ikke et liv, jobb, studier eller noe? Anonym poster: fe49daee5da20a6d7219e87fb08ddb96 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 Jeg for min del er i mammaperm. Anonym poster: 03a70d5a7f904ddce60a010627c9a504
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #3 Skrevet 17. januar 2013 Logger inn på kvinneguiden med telefon overalt når jeg har tid til det og snoker her inne istedet for å se på tv. Er ikke en naver, jeg lover. Anonym poster: 0875f5afdf0829b698153f18b044449f
Gjest Uanonymbruker Skrevet 17. januar 2013 #4 Skrevet 17. januar 2013 Jeg for min del er i mammaperm. Anonym poster: 03a70d5a7f904ddce60a010627c9a504 da naver du ikke 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #5 Skrevet 17. januar 2013 Men så er ikke jeg en sint, ung mann da. Anonym poster: 0875f5afdf0829b698153f18b044449f 1
Gjest Uanonymbruker Skrevet 17. januar 2013 #6 Skrevet 17. januar 2013 Men så er ikke jeg en sint, ung mann da. Anonym poster: 0875f5afdf0829b698153f18b044449f nei, det går ikke helt overens med en mammaperm
Orchideae Skrevet 17. januar 2013 #7 Skrevet 17. januar 2013 Jeg er i mammaperm, og sjekker ofte innom kvinneguiden, istedet for å se på TV når lille sover.. 1
frøkna Skrevet 17. januar 2013 #8 Skrevet 17. januar 2013 Er nok en del ja, dvs jeg la merke til det i en annen tråd en stund tilbake som het noe "du vet du går på nav når..." Har også lagt merke til at noen fortsatt bor hjemme i kjelleren til mor selv om de er voksne, men skal ikke henge ut noen. Selv er jeg ganske mye her, er student så bruker pc mye og da er facebook, KG og diverse nettaviser daglig for meg. 1
Gjest Uanonymbruker Skrevet 17. januar 2013 #9 Skrevet 17. januar 2013 Er nok en del ja, dvs jeg la merke til det i en annen tråd en stund tilbake som het noe "du vet du går på nav når..." Har også lagt merke til at noen fortsatt bor hjemme i kjelleren til mor selv om de er voksne, men skal ikke henge ut noen. Selv er jeg ganske mye her, er student så bruker pc mye og da er facebook, KG og diverse nettaviser daglig for meg. Jeg har egentlig motsatt oppfatning, tror det er mange flere som er faktisk uføre eller går på rettmessig AAP her, enn navere? 9
The Kitten Skrevet 17. januar 2013 #10 Skrevet 17. januar 2013 Jeg for min del føler ikke behov for å verken forsvare eller forklare meg ovenfor en fremmed på kg! 2
Gjest Uanonymbruker Skrevet 17. januar 2013 #11 Skrevet 17. januar 2013 syns forøvrig folk som naver bør få seg en smekk i bakhue med et utvidet atlas. 3
Wolfmoon Skrevet 17. januar 2013 #12 Skrevet 17. januar 2013 Er "navere" blitt et ord for alle de som bruker en eller annen støtte fra NAV Det ser nesten slik ut på noen kommentarer, mens jeg oppfatter det som de som utnytter NAV uten egentlig å ha rett på det 9
Gjest Uanonymbruker Skrevet 17. januar 2013 #13 Skrevet 17. januar 2013 Er "navere" blitt et ord for alle de som bruker en eller annen støtte fra NAV Det ser nesten slik ut på noen kommentarer, mens jeg oppfatter det som de som utnytter NAV uten egentlig å ha rett på det Det er det det er. 4
Anciol Skrevet 17. januar 2013 #14 Skrevet 17. januar 2013 Er arbeidsledig og ser etter jobb, mottar kun barnetrygd for mine 2 barn ingen ting utenom! Så jeg naver ikke er for stolt til å nave! Har vært ydmykende nok å mase på nav for å få dekket kurs! 1
Gjest Funky Punk Skrevet 17. januar 2013 #15 Skrevet 17. januar 2013 Er "navere" blitt et ord for alle de som bruker en eller annen støtte fra NAV Det ser nesten slik ut på noen kommentarer, mens jeg oppfatter det som de som utnytter NAV uten egentlig å ha rett på det Virker som uttrykket "å nave" har utviklet seg fra å handle om de som velger å gå på nav til å handle om alle som går på nav, frivillige og ufrivillige 4
Gjest Lurifix Skrevet 17. januar 2013 #16 Skrevet 17. januar 2013 Har lagt merke til at det er mange som "bor" her og er her både natt og dag. Spesielt mange sinte unge? menn bruker veeeldig mye tid på forumet. Hvem er dere og har dere ikke et liv, jobb, studier eller noe? Anonym poster: fe49daee5da20a6d7219e87fb08ddb96 Jeg har ingenting, jeg naver ikke en gang. 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #17 Skrevet 17. januar 2013 Ja. Media kaller meg naver. Legen kaller meg pasient med hjertetrøbbel, stoffskifteproblemer og med forstyrrelser i fordøyelsessystemet. Selv har jeg en bachelor, ekstrafag, litt videreutdanning og en del år i praksis. Nei, livet ble ikke helt som jeg planla at det skulle bli. Anonym poster: 02b9b82aa76ffa519f129eed07fbf6d6 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #18 Skrevet 17. januar 2013 Har vært ydmykende nok å mase på nav for å få dekket kurs! Ja, jeg vet. De slenger kurs etter de som ikke vil ha, de som er totalt umotiverte, mens de som ønsker kurs må mase lenge, før de kanskje får kurs. Håper du finner deg noe snart Anonym poster: 03a70d5a7f904ddce60a010627c9a504
Gjest SpaceBaby Skrevet 17. januar 2013 #19 Skrevet 17. januar 2013 (endret) Virker som uttrykket "å nave" har utviklet seg fra å handle om de som velger å gå på nav til å handle om alle som går på nav, frivillige og ufrivillige Det kan være vanskelig å skille mellom de to. F.eks. tenker jeg at dersom en klarer å sitte på KG og skrive innlegg 8 timer i døgnet, klarer en også å jobbe med noe tilsvarende. I nøden (dersom en ikke mottok trygd) ville nok mange også klart å skaffe seg en sånn jobb. Endret 17. januar 2013 av SpaceBaby 6
frøkna Skrevet 17. januar 2013 #20 Skrevet 17. januar 2013 Jeg har egentlig motsatt oppfatning, tror det er mange flere som er faktisk uføre eller går på rettmessig AAP her, enn navere? De som svarte i tråden skrev jo ikke om de følte de var verdige eller uverdige trengende. Og tenker at de som "naver" eller har rett på hjelp kan være vanskelig å se, med tanke på at alle i de to gruppene har fått en begrunnet grunn til at de får sosial hjelp, så er nok mange som syns at den og den "naver" mens de selv ser på det som rettmessig hjelp. Ligger litt i øyet som ser. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå