Kalas Skrevet 15. mars 2004 #1 Del Skrevet 15. mars 2004 Vi gifter oss 22. mai, og skal ha Promise-ringer i hvitt gull med inngravering. Når bør vi ta kontakt med gullsmeden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 15. mars 2004 #2 Del Skrevet 15. mars 2004 For oss tok det 10 dager å få ringene uten inngravering, så jeg ville nok ringt og hørt alt nå hva de mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 15. mars 2004 #3 Del Skrevet 15. mars 2004 Vi skal ha "vanlige" enkle gullringer med gravering! Forhørte meg om dette med en gullsmed, og de sa 1 uke før! Ikke det at jeg kommer til å følge det da Vi har blitt enige om å bestille dette ca 1 mnd før vielsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 15. mars 2004 #4 Del Skrevet 15. mars 2004 Promiseringer tar gjerne litt lenger tid, særlig hvis du skal ha diamant i. Jeg ville bestilt nå, for å være på den sikre siden. Da har du god tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 15. mars 2004 Takk. Har ringt Thune nå, og de mente det tok en ukes tid med inngravering, så det er visst ingen hast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 15. mars 2004 #6 Del Skrevet 15. mars 2004 Har selv jobbet i Thune, og jeg ville beregnet god tid. Det har skjedd mye rart før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 15. mars 2004 #7 Del Skrevet 15. mars 2004 Vi ventet nesten en måned på våre ringer!!!best å være ute i god tid ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 15. mars 2004 #8 Del Skrevet 15. mars 2004 Tror jeg vil drøye det med ringene så lenge som mulig. Vi skal bruke forlovelsesringene våre, og det blir uvant å måtte gå uten ring en periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 15. mars 2004 #9 Del Skrevet 15. mars 2004 Har selv jobbet i Thune' date=' og jeg ville beregnet god tid. Det har skjedd mye rart før...[/quote'] Våre er fra Thune og tok som sagt 10 dager uten gravering... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 15. mars 2004 #10 Del Skrevet 15. mars 2004 Jada, som regel går det bra, men ikke alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 15. mars 2004 #11 Del Skrevet 15. mars 2004 Hvis dere vet hva dere skal ha er det jo bare å bestille dem Så risikerer dere iallefall ikke at de ikke er klare. Problem solved Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. mars 2004 #12 Del Skrevet 15. mars 2004 Vi gifter oss 29. mai og kjøpte våre Promise ringer fra Thune i februar. Det var ingen vits i å vente når vi hadde bestemt oss, syns vi, jeg er en sånn som liker å ha ting ferdig.... Det tok ti dager inkl gravering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 16. mars 2004 #13 Del Skrevet 16. mars 2004 Enig med Tex. Har en bestemt seg for å gifte seg så er det vel bare å bestille. vi fikk våre hånd laget i utlandet i SOMMER. Har nettopp gravert de så de ligger bare å venter på at vi skal bruke de. Bedre å være ute i god tid. Nok av ting som skal ordnes når det nærmer seg. vi gifter oss ikke før 3 juli.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå