Gå til innhold

Når bestille ringer?

Kalas

Anbefalte innlegg

Vi gifter oss 22. mai, og skal ha Promise-ringer i hvitt gull med inngravering. Når bør vi ta kontakt med gullsmeden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Poirot

For oss tok det 10 dager å få ringene uten inngravering, så jeg ville nok ringt og hørt alt nå hva de mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha "vanlige" enkle gullringer med gravering! Forhørte meg om dette med en gullsmed, og de sa 1 uke før! Ikke det at jeg kommer til å følge det da :ler:

Vi har blitt enige om å bestille dette ca 1 mnd før vielsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Promiseringer tar gjerne litt lenger tid, særlig hvis du skal ha diamant i. Jeg ville bestilt nå, for å være på den sikre siden. Da har du god tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Har ringt Thune nå, og de mente det tok en ukes tid med inngravering, så det er visst ingen hast :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv jobbet i Thune, og jeg ville beregnet god tid. Det har skjedd mye rart før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg vil drøye det med ringene så lenge som mulig. Vi skal bruke forlovelsesringene våre, og det blir uvant å måtte gå uten ring en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Har selv jobbet i Thune' date=' og jeg ville beregnet god tid. Det har skjedd mye rart før...[/quote']

Våre er fra Thune og tok som sagt 10 dager uten gravering...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere vet hva dere skal ha er det jo bare å bestille dem :) Så risikerer dere iallefall ikke at de ikke er klare. Problem solved :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss 29. mai og kjøpte våre Promise ringer fra Thune i februar. Det var ingen vits i å vente når vi hadde bestemt oss, syns vi, jeg er en sånn som liker å ha ting ferdig....

Det tok ti dager inkl gravering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Tex. Har en bestemt seg for å gifte seg så er det vel bare å bestille. vi fikk våre hånd laget i utlandet i SOMMER. Har nettopp gravert de så de ligger bare å venter på at vi skal bruke de. Bedre å være ute i god tid. Nok av ting som skal ordnes når det nærmer seg. vi gifter oss ikke før 3 juli....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...