Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #161 Skrevet 17. januar 2013 Vil jeg ha mest glede av "asian teen gangbang" eller av "mature MILF deepthroating " i kveld? Skynd deg! Keiserinnen. Onsdag er visst milfenes dag. 2
Gjest SpaceBaby Skrevet 17. januar 2013 #162 Skrevet 17. januar 2013 Keiserinnen. Onsdag er visst milfenes dag. Nice! Takk! Dette må vi gjøre hver kveld fra nå av.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #163 Skrevet 17. januar 2013 (endret) Kommer jeg noen gang til å studere utenlands? Det kom i tankene mine sist gang, ved den hengte mann. At du måtte reise for å få studere medisin. Opp/ned, Australia. Endret 17. januar 2013 av Gjest
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #164 Skrevet 17. januar 2013 Nice! Takk! Dette må vi gjøre hver kveld fra nå av. Hver kveld blir det ikke, men jeg kommer til å kaste ut en tarottråd hver mnd ca, for det her var riktig så artig. 1
Trivia Skrevet 17. januar 2013 #165 Skrevet 17. januar 2013 Spør fremdeles om denne mannen, jeg da Vil det gå bra i helgen?
t0nje Skrevet 17. januar 2013 #166 Skrevet 17. januar 2013 Det kom i tankene mine sist gang, ved den hengte mann. At du måtte reise for å få studere medisin til høsten. Opp/ned, Australia. Ok, det va freaky. Australia er faktisk det stedet jeg har lyst til å studere og det er det jeg har sett mest på i seneste tid og det stedet jeg har tenkt aller mest på
Gjest SpaceBaby Skrevet 17. januar 2013 #167 Skrevet 17. januar 2013 *Puh*...det var godt. Da er det bevist en gang for alle at tarotkort faktisk funker...
misscandy Skrevet 17. januar 2013 #168 Skrevet 17. januar 2013 Ååå! spennende! :D Vil min kjære finne en jobb snart? ( om jeg kan spørre om det )
Thalamus Skrevet 17. januar 2013 #169 Skrevet 17. januar 2013 9/Mynter. Hvis de her utdannings/jobbplanene innbefatter og starte for deg selv så har du funnet gullkrukken, for å si det sånn. Du vil ikke behøve og be for dørene noe sted, noensinne igjen. Lykke til. Da var det bare å finne ut hvilken av dem jeg skal velge da Kan jeg stille et spørsmål til? Hvordan blir kjærligheten i 2013, skjer det noe snart? For jeg føler den delen har gjort en bråstopp.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #170 Skrevet 17. januar 2013 Ok, det va freaky. Australia er faktisk det stedet jeg har lyst til å studere og det er det jeg har sett mest på i seneste tid og det stedet jeg har tenkt aller mest på La meg trekke et kort. 10/Sverd. Her ramler lille trille ned. Du kommer til å angre deg bittert hvis du ikke drar! Lykke til!
Gjest SpaceBaby Skrevet 17. januar 2013 #171 Skrevet 17. januar 2013 Ok, seriøst spørsmål: Kommer jeg og avstandskjæresten til å flytte nærmere hverandre i løpet av de neste 6 månedene?
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #172 Skrevet 17. januar 2013 Spør fremdeles om denne mannen, jeg da Vil det gå bra i helgen? Solen. Jepp, dere vil treffes i deres rette element og stortrives, for å si det sånn.
Gjest snoopy_93 Skrevet 17. januar 2013 #173 Skrevet 17. januar 2013 Kommer livet mitt til å bli bedre snart?
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #174 Skrevet 17. januar 2013 Ååå! spennende! :D Vil min kjære finne en jobb snart? ( om jeg kan spørre om det ) Begerknekten. Niks, eller kanskje, uansett han vil ikke være så interessert i jobben sin. Han har jo så mye annet rart på gang.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #175 Skrevet 17. januar 2013 Du vil bli bedre, men du vil frustrert, du bør tillate deg og være deg. Klem. Ser at andre har spurt om generelle råd så da gjør jeg det samme. Eventuelt skal jeg jobbe på for å bli frisk, eller ta det mer med ro og la kroppen ordne opp selv? Igjen, takk! Anonym poster: 4caafd4e81728bfa4ae2d8646d72fbb2
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #176 Skrevet 17. januar 2013 Da var det bare å finne ut hvilken av dem jeg skal velge da Kan jeg stille et spørsmål til? Hvordan blir kjærligheten i 2013, skjer det noe snart? For jeg føler den delen har gjort en bråstopp. Sverddronningen. Aner ikke om du er mann eller kvinne, men vedkommende du vil treffe (regner med kjønn vil passe uansett hva du er) er mørk og pen med blå øyne. Vil ikke være av typen som snakker i store forsamlinger eller gjør mye ut av seg, men vet hvordan det er å ha det tøft. Jobber med hodet, ha interesse for IT. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #177 Skrevet 17. januar 2013 Ok, seriøst spørsmål: Kommer jeg og avstandskjæresten til å flytte nærmere hverandre i løpet av de neste 6 månedene? Magikeren. Jepp. du vil ta syvmilsstøvlene på og flytte nærmere henne. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #178 Skrevet 17. januar 2013 Kommer livet mitt til å bli bedre snart? Verden. Ja, du er på vei inn i en ny fase i livet ditt. Du vil få det bedre og ha et nytt perspektiv på ting.
t0nje Skrevet 17. januar 2013 #179 Skrevet 17. januar 2013 La meg trekke et kort. 10/Sverd. Her ramler lille trille ned. Du kommer til å angre deg bittert hvis du ikke drar! Lykke til! Takk for det, blir skjelven bare med tanken på å flytte så langt bort, men hvis det er det som skal til for å få det til, så får det bare bli slik. Ikke noen vibber mot USA? (må bare spør i og med at det er hovedsakelig irland/usa/australia jeg har sett på i forbindelse med videre studier) (Studier er det eneste som står oppi hodet mitt for tiden, i og med at jeg går siste året på videregående og klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre videre. jeg vil så mye..)
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #180 Skrevet 17. januar 2013 Ser at andre har spurt om generelle råd så da gjør jeg det samme. Eventuelt skal jeg jobbe på for å bli frisk, eller ta det mer med ro og la kroppen ordne opp selv? Igjen, takk! Anonym poster: 4caafd4e81728bfa4ae2d8646d72fbb2 4/Sverd. Du trenger tid til å få være i fred for innblanding sånn at du heles i kropp og sjel. Du må få slappe av, sånn at du til høsten kan starte på ny frisk mot. Lykke til og klem. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå