Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Oi, så ikke at man kun fikk stille ett spm. Beklager.

Endret av Trivia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet du sa bare et spørsmål per sitter, men kan jeg stille et til? :rosaengel:

Jepp, jeg forandret på reglene pga det ikke kom nye brukere og stilte spørsmål.

Skrevet

2/Staver.

65-Minor-Wands-02.jpg?et=aNkm63d2DWLtZauLRdO%2B8w&nmid=7327443

Du vil hurtig føle at du sitter med ting alene pga det er ikke alle som er med å drar lasset, hjelpen i prosjektet vil komme fra et sted du ikke hadde forventet det.

• Liker 1
Skrevet

Gikk bra, se forklaring i innlegg #122.

Skrevet

Så spennende at du gjør dette! Veldig gøy :)

Vil jeg få meg kjæreste i nærmeste framtid?

Skrevet

Jeg har søkt på en stilling jeg virkelig vil ha. Er ikke alt for optimistisk, men håper på det beste.

Ser du noen jobb for meg snart?

Skrevet

Måtehold.

14-Major-Temperance.jpg?et=98Q8mtvQ4rq5DfqC2oucaQ&nmid=7327443

Jepp, det kan det bli ja. Litt humpete utover våren og du må aktivt og bevisst kombinere to ting som ikke så veldig godt lar seg slå sammen. Det er opp til deg selv hvor spennende det kan bli.

Haha, suverent!:fnise:

Skrevet

Så spennende at du gjør dette! Veldig gøy :)

Vil jeg få meg kjæreste i nærmeste framtid?

5/Staver.

68-Minor-Wands-05.jpg?et=XzXF5iH7XYIh6Ibc6GcZ9Q&nmid=7327443

Beklager å være den som må gi den her beskjeden, men det ser ut som at du kommer til å havne i en latterlig konkurranse med en venninne om en fyr og at det vil bli drama. Om du får ham, kan jeg ikke se her, men still deg selv spørsmålet: Gidder du en fyr hvis alt mellom dere starter med konkurranse? Han er jo en mann, ikke en premie.

Skrevet

Jeg har søkt på en stilling jeg virkelig vil ha. Er ikke alt for optimistisk, men håper på det beste.

Ser du noen jobb for meg snart?

3/Mynter,

24-Minor-Discs-03.jpg?et=ipj%2B%2BW49iWOozidddn0jVw&nmid=7327443

Du vil være med i betraktningen ja, men de vil nøle litt. Da får vi håpe på at de lyser ut husker at en ansettelse er en langsiktig investering.

Skrevet

Takk for svar!

Vil jeg bli fristet til å velge noen andre fremfor han?

Skrevet

5/Staver.

68-Minor-Wands-05.jpg?et=XzXF5iH7XYIh6Ibc6GcZ9Q&nmid=7327443

Beklager å være den som må gi den her beskjeden, men det ser ut som at du kommer til å havne i en latterlig konkurranse med en venninne om en fyr og at det vil bli drama. Om du får ham, kan jeg ikke se her, men still deg selv spørsmålet: Gidder du en fyr hvis alt mellom dere starter med konkurranse? Han er jo en mann, ikke en premie.

Takk for svar! Huff, det hørtes ikke bra ut. Men nå er jeg klar over det. Tusen takk :)

Skrevet

Dør jeg alene?

Det spørsmålet går over i territorier jeg ikke vil krysse. Beklager, du får ikke kort,
  • Liker 1
Skrevet

3/Mynter,

24-Minor-Discs-03.jpg?et=ipj%2B%2BW49iWOozidddn0jVw&nmid=7327443

Du vil være med i betraktningen ja, men de vil nøle litt. Da får vi håpe på at de lyser ut husker at en ansettelse er en langsiktig investering.

Jeg får krysse fingrer og tær for at det ordner seg :) Takk igjen, virkelig morro at du gjør dette! :)

Nå tror at jeg skal krype til senga, før jeg får 120 nye spørsmål :-p

Gjest Silvermist
Skrevet

Alle lurer på kjærligheten, og det gjør jeg og. Finner jeg den i 2013?

Skrevet

Takk for svar!

Vil jeg bli fristet til å velge noen andre fremfor han?

Måtehold.

14-Major-Temperance.jpg?et=98Q8mtvQ4rq5DfqC2oucaQ&nmid=7327443

Jepp, noe inn i granskauen fristet også. Mange herlige fyrer og frosker og kysse,

Skrevet

Kan jeg spørre om et til?

Vil jeg komme til å trives bedre på det nye studiestedet mitt til høsten (forutsett at jeg kommer inn) enn det jeg gjør her?

Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

Det spørsmålet går over i territorier jeg ikke vil krysse. Beklager, du får ikke kort,

Ok, håper jeg kan spørre noe nytt? I så fall, blir dette året bedre enn det tidligere? Takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...