Gå til innhold

Utrente gutter og ølmager-en det noe å tilby jentene?


Gjest galigula

Anbefalte innlegg

Jeg er målgruppa her, og selv om jeg ikke er småbarnsmor så ble jeg truffet av Marte sin uttalelse så det fyker etter. Jeg har faktisk blitt så tung at det er umulig å fyke opp lange bakker med dobbeldans. Det er ikke like morsomt å være tung, som det er å være lett. Utforkjøringene blir også verre, fordi det er flere kilo som må bremses ned i svingene.

Det var fint at marte traff meg. Mitt svar i den debatten var at jeg skulle ut på ski på forrige lørdag. Det skjedde, og det har skjedd tre ganger deretter. Jeg er fortsatt ikke mager og rask, men allikevel betydelig raskere.

Det er allikevel slik at både jeg og min kjære elsker og begjærer hverandre, til tross for ekstra kilo. Og de som bærer litt ekstra fett bør være klar over at de allikevel kan konkurrere med lettere folk.

Allikevel. Jeg sier som Marte. Man bør ta seg sammen. ;) Samtidig gleder jeg meg over rask kapasitetsøkning, og skal fyke enda fortere ut i løypa i morgen :)

Hvis jeg forstår deg rett, så synes du det var ok at Marte traff deg med sitt (blonde) men allikevel opplagte utsagn ifbm.trening og overskudd(?) Jeg er målgruppen selv, alenemor med små barn og trang økonomi, men jeg passer på kroppen min og slapp kanskje derfor å bli fornærmet av det som ikke var ment som en fornærmelse fra martes side:)

Uansett; jeg tenner ikke på latskap, men jeg tåler at fettprosenten er høyere enn 10 på menn...de som ikke ønsker å trene eller spise sunt; go ahead med god samvittighet! (vi kommer ikke til å date, men det er nok av andre damer som ville datet en lat mann). Det verste jeg vet er syting om at man ikke har tid til å ta vare på kroppen sin fordi man har barn, jobb osv. BS! Man velger selv hva man ønsker å prioritere. (med mindre man har sykdommer e.l som forhindrer aktivitet f.eks).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...