Gjest Darthoven Skrevet 19. januar 2013 #41 Del Skrevet 19. januar 2013 Poenget mitt var vel egentlig ikke meg og mitt utseende - mer at det finnes de av oss som bare gir fullstendig faen i antall centimeter fett eller muskler og synes det er mye gøyere med andre ting i trening. Jeg vil trene med vektstenger og kettlebells og svette og tenke "faaaaaenihelvete" mens jeg hører på tung rockemusikk veldig høyt - jeg driter i om det gir meg massive lårmuskler eller ikke, eller om jeg har potensiale til å bli strongwoman eller fotballfrue i kroppsfasong om jeg bare spiser LCHF eller spiser et tonn kalkunfilet. Ai dåont care, og det tipper jeg gjelder endel mannfolk også Enig, det gjelder meg også, nå. Fort gjort at man som ung mann står der med målebåndet i den ene hånda og bolesprøyta i den andre. Ikke sunt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
crystalcharm Skrevet 19. januar 2013 #42 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) snakke om uopplyst ass. jeg hater grønt, men spiser alt det du nevner, pluss mer daglig, og er slank som bare det. vet du hvorfor a??? fordi jeg trener mye, og forbrenner bort det jeg spiser. kalori inn og ut.. er ei heller noe galt med mettet fettet.. uff så uopplyst du er. Anonym poster: abaac080f5629fbe5417c4b8987de0ff Hahaha, bra for deg a Hvis du virkelig propper i deg så mye dritt hver dag i flere mnd så må du være en helgen til at kroppen din fortsatt fungerer godt nok til treninga di. Grønnsaker ER nødvendig forfaen. Du har vel utrolig god forbrenning også... Snakke om uinformert ass........ Jeg også spiser junk nå og da, ihvertfall 1 - 2 dager gjennom helga, men forbrenner det like godt av meg etter de 3 - 4 gangene jeg trener etter i uka. Sjokk. Endret 20. januar 2013 av crystalcharm 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #43 Del Skrevet 20. januar 2013 Hahaha, bra for deg a Hvis du virkelig propper i deg så mye dritt hver dag i flere mnd så må du være en helgen til at kroppen din fortsatt fungerer godt nok til treninga di. Grønnsaker ER nødvendig forfaen. Du har vel utrolig god forbrenning også... Snakke om uinformert ass........ Jeg også spiser junk nå og da, ihvertfall 1 - 2 dager gjennom helga, men forbrenner det like godt av meg etter de 3 - 4 gangene jeg trener etter i uka. Sjokk. Det der er bare tull, grønnsaker er absolutt IKKE nødvendig. Det er ikke noe som heter "utrolig god forbrenning". Hvis det du tenker på er disse mytene om at noen har en såkalt "superforbrenning" eller "naturlig bra forbrenning" osv, for det eksisterer ikke. Det går fint an å leve på den måten, så lenge man forbrenner nok via trening. Kcal inn og ut, som AB nevnte. Sunt er det ikke, men det går an, så lenge man får i seg det man skal av kalorier, og ikke overstiger det. Jeg så en dokumentar, om unger som var hektet på usunne ting, en jente som hadde kun spist sjokolade siden hun var et par år gammel, og hadde gjort i det i tror det var 3-4 år. Hun var fortsatt frisk som en fisk, og normalvektig, og det sa legen var fordi hun IKKE OVERSTEG SITT KCAL BEHOV. Han tok derimot å understreket at det ikke var sunt i lengden, pga. ting som mangelsykdommer og diabetes, men at det fortsatt var kcal inn og ut som holdt henne slank. Sånn fungerer det. Anonym poster: abaac080f5629fbe5417c4b8987de0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
crystalcharm Skrevet 20. januar 2013 #44 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Det der er bare tull, grønnsaker er absolutt IKKE nødvendig. Det er ikke noe som heter "utrolig god forbrenning". Hvis det du tenker på er disse mytene om at noen har en såkalt "superforbrenning" eller "naturlig bra forbrenning" osv, for det eksisterer ikke. Det går fint an å leve på den måten, så lenge man forbrenner nok via trening. Kcal inn og ut, som AB nevnte. Sunt er det ikke, men det går an, så lenge man får i seg det man skal av kalorier, og ikke overstiger det. Jeg så en dokumentar, om unger som var hektet på usunne ting, en jente som hadde kun spist sjokolade siden hun var et par år gammel, og hadde gjort i det i tror det var 3-4 år. Hun var fortsatt frisk som en fisk, og normalvektig, og det sa legen var fordi hun IKKE OVERSTEG SITT KCAL BEHOV. Han tok derimot å understreket at det ikke var sunt i lengden, pga. ting som mangelsykdommer og diabetes, men at det fortsatt var kcal inn og ut som holdt henne slank. Sånn fungerer det. Anonym poster: abaac080f5629fbe5417c4b8987de0ff Skal det liksom være greit at man kan spise masse dritt så lenge man bare er slank og forbrenner alt bort? Og NÅR i helvete har noen sagt at grønnsaker IKKE er nødvendig for en menneskekropp? Det er jo ikke det som er vitsen, å se "ut som noe". Hvis jeg hadde sluttet å spise så mye sunt og erstattet det med en diett der jeg gir totalt faen, hadde jeg nok ikke fungert eller sett så bra ut som jeg gjør idag, og jeg hadde ikke sett så oppglødd ut heller, nei Man får i seg nødvendige proteiner, mineraler og diverse gjennom et blandet og balansert kosthold. Det er også totalt nødvendig å gi kroppen det den EGENTLIG trenger og det vet jo vi alle at ikke innebærer et høyt inntak av junk food. Èn tur på Burger King i uka gjør deg ikke feit, ei heller blir du ikke sunn av å spise kun en salat i uka. Hadde en allerede overvektig junkspisende person begynt å trent og fortsatte på sin diett hadde det ikke gått så bra i lengden og personen hadde brukt unødvendig lang tid på å "se bra ut", pluss blodet h*ns hadde nok sett ut som sevje. Naivt!!! Det er jo vesentlig for ALLE som vil gå ned i vekt å vri om kostholdet sitt til sunnere for å oppnå de resultatene man vil, både INNVENDIG og utvendig. Endret 20. januar 2013 av crystalcharm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #45 Del Skrevet 20. januar 2013 Selvsagt kan man ikke punktslanke, men man kan HELT fint "punkt"øke muskelmasse. Ta en titt på noen av våre fremste styrkeløftere som har knebøy og markløft som hovedøvelser. Fy faen disse gutta har så massive lår og ræv at du kan ikke tro det. Armer og kasse..not so much, selv om de selvsagt har langt over snittet overkropp også. Ta en titt på skøyt(ere?) eller alpinutøvere. Saftig underparti, lite overparti. Jeg kjente heller ikke til FÅ unggutter som stort sett bare trente benkpress og biceps..som ja, overraskelse, nettop fikk svær overkropp. Grunnet null fokus på bein fikk de pinner som bein, noe som hverken er pent eller spesielt bra for kroppen. Nå tror jeg ikke det var dette med punkttrening TS mente da hun skrev innlegget. Det var i alle fall ikke det jeg oppfattet, og svarte på da jeg skrev mine innlegg tidligere i tråden. Det jeg mener er at de jentene jeg kjenner er mer opptatt av å spise sunt og trene, enn de fleste guttene jeg kjenner. Og jeg mener virkelig at mange gutter burde se til å lette på rompa og begynne å trene noen ganger hver uke, og kutte inntaket ab cola, pizza og burger! Det jeg mener er at jeg ikke tenner på utrente småfeite menn, som kanskje ikke selv forstår at de faktisk er småfeite. Jeg trenger ikke noen topptrent mann, bare en slank og normalt sunn mann. Anonym poster: 819e1ad04fc9df0bdb47c3450f1ee11e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #46 Del Skrevet 20. januar 2013 Skal det liksom være greit at man kan spise masse dritt så lenge man bare er slank og forbrenner alt bort? Og NÅR i helvete har noen sagt at grønnsaker IKKE er nødvendig for en menneskekropp? Det er jo ikke det som er vitsen, å se "ut som noe". Hvis jeg hadde sluttet å spise så mye sunt og erstattet det med en diett der jeg gir totalt faen, hadde jeg nok ikke fungert eller sett så bra ut som jeg gjør idag, og jeg hadde ikke sett så oppglødd ut heller, nei Man får i seg nødvendige proteiner, mineraler og diverse gjennom et blandet og balansert kosthold. Det er også totalt nødvendig å gi kroppen det den EGENTLIG trenger og det vet jo vi alle at ikke innebærer et høyt inntak av junk food. Èn tur på Burger King i uka gjør deg ikke feit, ei heller blir du ikke sunn av å spise kun en salat i uka. Hadde en allerede overvektig junkspisende person begynt å trent og fortsatte på sin diett hadde det ikke gått så bra i lengden og personen hadde brukt unødvendig lang tid på å "se bra ut", pluss blodet h*ns hadde nok sett ut som sevje. Naivt!!! Det er jo vesentlig for ALLE som vil gå ned i vekt å vri om kostholdet sitt til sunnere for å oppnå de resultatene man vil, både INNVENDIG og utvendig. Merkelig at jeg har slanket bort 34 kg med for det meste junk i kostholdet mitt da. Ikke noe galt med hverken blodverdier osv, det eneste jeg slet med en periode var jernmangel, men begynte med jerntabletter, og etter det var alt bare bra. For å ikke snakke om inntak av 2 liter pepsi max daglig, jeg vil ikke akkurat kalle noe av det sunt, men jeg gikk ned 34 kg og ser smashing ut, du skjønner tydeligvis ikke dette med kcal inn og ut du. Anonym poster: abaac080f5629fbe5417c4b8987de0ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #47 Del Skrevet 20. januar 2013 Merkelig at jeg har slanket bort 34 kg med for det meste junk i kostholdet mitt da. Ikke noe galt med hverken blodverdier osv, det eneste jeg slet med en periode var jernmangel, men begynte med jerntabletter, og etter det var alt bare bra. For å ikke snakke om inntak av 2 liter pepsi max daglig, jeg vil ikke akkurat kalle noe av det sunt, men jeg gikk ned 34 kg og ser smashing ut, du skjønner tydeligvis ikke dette med kcal inn og ut du. Anonym poster: abaac080f5629fbe5417c4b8987de0ff Du er bare en kverrulant, som prøver å få opp gtemperaturen i debatten, eller så er du naiv og uopplyst. Så klart det er mulig å holde seg slank ved å ikke spise mer enn man forbruker, selv om det bare er frossenpizza. Men det utrolig usunt! Blodtrykket VIL etter hvert bli preget av kostholdet ditt, du VIL få dårligere fordøyelse og du VIL få mindre energi. Pluss andre konsekvenser av dårlig kosthold. Så selv om man holder seg slank vil man ikke være sunn med et slikt kosthold. Anonym poster: 819e1ad04fc9df0bdb47c3450f1ee11e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommee Skrevet 20. januar 2013 #48 Del Skrevet 20. januar 2013 NEINEINEI!!! Jeg sier JA til kvinner og menn med lubben mage! Anonym poster: 4ddf45be2c8a045b5aebdd91eaafcd62 Tar meg friheten til å si nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
crystalcharm Skrevet 20. januar 2013 #49 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Merkelig at jeg har slanket bort 34 kg med for det meste junk i kostholdet mitt da. Ikke noe galt med hverken blodverdier osv, det eneste jeg slet med en periode var jernmangel, men begynte med jerntabletter, og etter det var alt bare bra. For å ikke snakke om inntak av 2 liter pepsi max daglig, jeg vil ikke akkurat kalle noe av det sunt, men jeg gikk ned 34 kg og ser smashing ut, du skjønner tydeligvis ikke dette med kcal inn og ut du. Anonym poster: abaac080f5629fbe5417c4b8987de0ff Merkelig at jeg har slanket bort 34 kg med for det meste junk i kostholdet mitt da. Ikke noe galt med hverken blodverdier osv, det eneste jeg slet med en periode var jernmangel, men begynte med jerntabletter, og etter det var alt bare bra. For å ikke snakke om inntak av 2 liter pepsi max daglig, jeg vil ikke akkurat kalle noe av det sunt, men jeg gikk ned 34 kg og ser smashing ut, du skjønner tydeligvis ikke dette med kcal inn og ut du. Anonym poster: abaac080f5629fbe5417c4b8987de0ff Jøsses, høres jo bra ut for din del at du ser "smashing" ut og blodverdiene er så sunn akkurat NÅ. Men det kommer nok IKKE til å gå bra i lengden, kroppen din kommer nok til å gi deg varselsignal for hva den virkelig trenger etterhvert som du blir eldre. Drit nå i "kcal inn, kcal ut" da du virker som du bare stiller deg naivt til å "spise hva jeg vil og gi faen så lenge jeg ikke overstiger". Det vet du nå for faen innerst inne... Jeg driter så langt i hvor mange kalorier jeg får inn og forbrenner på trening fordi at jeg tar ansvar til å spise sunt og få nok proteiner, vitaminer og mineraler osvosv hver dag. Og ja, forklar nå hvorfor det IKKE er nødvendig for mennesker å få i seg grønnsaker? Er det nok en idiotisk utsagn du tror på fordi du ikke liker grønt og bruker det som en gyldig unnskyldning for å ikke spise det? Endret 20. januar 2013 av crystalcharm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #50 Del Skrevet 20. januar 2013 Fordi at mye av det man trenger av slike ting finner man i andre ting, jesus, lite du kan om mat. Anonym poster: abaac080f5629fbe5417c4b8987de0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odd Molly Skrevet 20. januar 2013 #51 Del Skrevet 20. januar 2013 Poenget mitt var vel egentlig ikke meg og mitt utseende - mer at det finnes de av oss som bare gir fullstendig faen i antall centimeter fett eller muskler og synes det er mye gøyere med andre ting i trening. Jeg vil trene med vektstenger og kettlebells og svette og tenke "faaaaaenihelvete" mens jeg hører på tung rockemusikk veldig høyt - jeg driter i om det gir meg massive lårmuskler eller ikke, eller om jeg har potensiale til å bli strongwoman eller fotballfrue i kroppsfasong om jeg bare spiser LCHF eller spiser et tonn kalkunfilet. Ai dåont care, og det tipper jeg gjelder endel mannfolk også Bra innlegg!! Helt enig! Vi trener fordi vi liker det!! Sant!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
crystalcharm Skrevet 21. januar 2013 #52 Del Skrevet 21. januar 2013 Fordi at mye av det man trenger av slike ting finner man i andre ting, jesus, lite du kan om mat. Anonym poster: abaac080f5629fbe5417c4b8987de0ff *deskflip* Selvfølgelig?!?! Nei jøss, så opplyst du er....... Uansett, grønnsaker er absolutt å inkludere i et kosthold. Så lenge helseekspertene sier du skal spise litt grønnsaker hver dag, så spiser du de jævla grønnsakene dine hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 21. januar 2013 #53 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Det er ei som føler seg truffet av Marte Kroghs utsagn og prøver å være morsom:p Jeg er målgruppa her, og selv om jeg ikke er småbarnsmor så ble jeg truffet av Marte sin uttalelse så det fyker etter. Jeg har faktisk blitt så tung at det er umulig å fyke opp lange bakker med dobbeldans. Det er ikke like morsomt å være tung, som det er å være lett. Utforkjøringene blir også verre, fordi det er flere kilo som må bremses ned i svingene. Det var fint at marte traff meg. Mitt svar i den debatten var at jeg skulle ut på ski på forrige lørdag. Det skjedde, og det har skjedd tre ganger deretter. Jeg er fortsatt ikke mager og rask, men allikevel betydelig raskere. Det er allikevel slik at både jeg og min kjære elsker og begjærer hverandre, til tross for ekstra kilo. Og de som bærer litt ekstra fett bør være klar over at de allikevel kan konkurrere med lettere folk. Allikevel. Jeg sier som Marte. Man bør ta seg sammen. Samtidig gleder jeg meg over rask kapasitetsøkning, og skal fyke enda fortere ut i løypa i morgen Endret 21. januar 2013 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #54 Del Skrevet 21. januar 2013 *deskflip* Selvfølgelig?!?! Nei jøss, så opplyst du er....... Uansett, grønnsaker er absolutt å inkludere i et kosthold. Så lenge helseekspertene sier du skal spise litt grønnsaker hver dag, så spiser du de jævla grønnsakene dine hver dag! "Ekspertene" hevder også at meirismør er farlig, når alt annet tyder på at det ikke er det. Og som sagt, man kan få i seg mye av det som finnes i grønnsaker i andre ting. På tide å gå tilbake til skolebenken tror jeg. Anonym poster: abaac080f5629fbe5417c4b8987de0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
crystalcharm Skrevet 21. januar 2013 #55 Del Skrevet 21. januar 2013 "Ekspertene" hevder også at meirismør er farlig, når alt annet tyder på at det ikke er det. Og som sagt, man kan få i seg mye av det som finnes i grønnsaker i andre ting. På tide å gå tilbake til skolebenken tror jeg. Anonym poster: abaac080f5629fbe5417c4b8987de0ff Doh. JA, du gjorde det poenget klart...... Sier bare, det er nødvendig med grønnsaker uansett hvordan du skal vri eller gjøre om på det, er nok alminnelig kunnskap for mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #56 Del Skrevet 21. januar 2013 Doh. JA, du gjorde det poenget klart...... Sier bare, det er nødvendig med grønnsaker uansett hvordan du skal vri eller gjøre om på det, er nok alminnelig kunnskap for mennesker For å få et lengre og sunnere liv ja, men ikke for å overleve. Kroppen tilpasser seg det meste. Pst, nødvendig betyr uunngåelig, påkrevd. Anonym poster: 8b3a2be6f9c52a632fb94b7eb8e0e7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
crystalcharm Skrevet 21. januar 2013 #57 Del Skrevet 21. januar 2013 For å få et lengre og sunnere liv ja, men ikke for å overleve. Kroppen tilpasser seg det meste. Pst, nødvendig betyr uunngåelig, påkrevd. Anonym poster: 8b3a2be6f9c52a632fb94b7eb8e0e7cd Yesyes Men får jo uansett jo ikke nok viktige vitaminer, og mineraler osv gjennom fast food diett, da. Sier jo seg sjæl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #58 Del Skrevet 22. januar 2013 Lurer på hvor det ble av alle de naturlige menneskene jeg... Du mener det er naturlig å gå rundt med en halv million kcal lagret under huden som attpåtil er et produkt av uante mengder frityrstekt kjøtt, halvfabrikata og en jevn elv av kullsyretilsatt sukkervann? Folk kan gjøre hva de vil, men det er farken tute meg irriterende med de som ikke har noen som helst oppfatning av hva naturlig faktisk betyr og påstår at de selv er naturlige "fordi de bare er sånn". Anonym poster: a69e45f7fa5719952b5f2ead7cea307c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 22. januar 2013 #59 Del Skrevet 22. januar 2013 Du mener det er naturlig å gå rundt med en halv million kcal lagret under huden som attpåtil er et produkt av uante mengder frityrstekt kjøtt, halvfabrikata og en jevn elv av kullsyretilsatt sukkervann? Folk kan gjøre hva de vil, men det er farken tute meg irriterende med de som ikke har noen som helst oppfatning av hva naturlig faktisk betyr og påstår at de selv er naturlige "fordi de bare er sånn". Anonym poster: a69e45f7fa5719952b5f2ead7cea307c det er like unaturlig å gå rundt som overtrent..som å gå med alt det fettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perrin Skrevet 22. januar 2013 #60 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Er det så vanlig at både jenter og gutter trener så mye og har en aktiv livstil da? Bor i Oslo sentrum nå, og det er ikke så mange med potetgull kropp, men når jeg drar ut i periferin syns jeg kebab mager er jevnt fordelt bland kjønnene. Endret 22. januar 2013 av Perrin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå