Gå til innhold

Utrente gutter og ølmager-en det noe å tilby jentene?

Gjest galigula

Anbefalte innlegg

Gjest galigula

Nå må dere ta dere sammen gutter og menn. Mener dere at utrente kropper og ølmager er noe å tilby jenter. Tren og hold dere psykisk og fysisk i form, slik at dere blir atraktive partnere. Utrente personer dør tidligere og er mer syke enn folk som trener og lever sundt.

TA DERE sammen. Ikke spør om jentene liker ølvommer. Det er en fornærmelse mot aktive jenter som både har en jobb og som på toppen må ta seg an en utent og lat partner i heimen.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her inne digger jo jentene store mager, ifølge tråder om "bamsemenn", så det er jo nesten bare å slutte å trene med en gang :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt* hva med oss kvinner da? Hvis vi skal trene at menn blir kvitt ølmagen og starter å trene, bør vel de også kunne kreve at vi blir kvitt overflødigfett og grevinne armene.. dette ble for dumt ..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss...et innlegg som går på at menn skal ta seg sammen og trene? Pleier jo å være om Damer som lar seg forfalle, henge pupper, slaskete mager og vide fitter.... Hva har skjedd?

Anonym poster: ef47ab0fb574dbe7a29288ef4514b0ac

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss...et innlegg som går på at menn skal ta seg sammen og trene? Pleier jo å være om Damer som lar seg forfalle, henge pupper, slaskete mager og vide fitter.... Hva har skjedd?

Anonym poster: ef47ab0fb574dbe7a29288ef4514b0ac

Det er ei som føler seg truffet av Marte Kroghs utsagn og prøver å være morsom:p

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEINEINEI!!! Jeg sier JA til kvinner og menn med lubben mage! Forbanna kroppspress! Gå å dø alle som mener at man burde se ''slik'' ut! Dere gjør meg kvalme, overfladiske mennesker! Drukne dere i botox, silikon og rumpefett. Jeg gir meg faen, bare slutt med det helvettes kroppspresset!

Anonym poster: 4ddf45be2c8a045b5aebdd91eaafcd62

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEINEINEI!!! Jeg sier JA til kvinner og menn med lubben mage! Forbanna kroppspress! Gå å dø alle som mener at man burde se ''slik'' ut! Dere gjør meg kvalme, overfladiske mennesker! Drukne dere i botox, silikon og rumpefett. Jeg gir meg faen, bare slutt med det helvettes kroppspresset!

Amen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelighetsfjernt. Utseende teller i nær alle aspekter av livet (uavhengig av kultur, fordi biologi), så hvorfor ikke gjøre det beste ut av det og komme seg i form i samme slengen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det er unaturlig å spise chips/hamburger/nachos/taco/fet mat hver dag = Utgjør en mindre FYSISK attraktivt menneske. Det er ikke naturlig å gå rundt med ølmage som er forårsaket av et dårlig kosthold med mye mettet fett, det er heller ingen som er født med større "benbygning" enn andre. Det som er naturlig for oss mennesker er at vi holder oss aktive hver dag, det jo det kroppen er til for(!!)

Å si JA til lubne mennesker er utrolig sta og lat holdning og det er akkurat som å si at man ikke gidder å ta ansvar for seg selv. Ja, selvfølgelig er det noen som er større enn andre, men det er helt forskjellig til å være "feit" og usunn. Man ser utrolig godt om personen er usunn eller ikke uten at personen trenger å være tynn som en spiker, heller.

Så jo, gutter, vær litt aktive hver dag, men ikke forvent dere at jentene svermer rundt dere for dét, det er ikke det som er vitsen! Gjør det for deres eget beste!

En en eller annen syk grunn så forbinder folk trening med å få et penere ytre/å bli mer seksuelt attraktiv, DET er overfladisk, ikke treningen i seg selv, den gir dere en så mye mer større fordel enn det.

Min erfaring er at personer med et dårlig kosthold = Sløv og har dårligere selvtillit. Personer som trener jevnlig og spiser sunt uten noe hensikt over å bli mer attraktiv for det motsatte kjønn = Har mer selvtillit :) Hvorfor skal man da gå ned på seg selv og proppe seg selv med dritt hvis det er selvtillit man har lyst på???? Selvtillit begynner hos seg sjøl, ikke av hva andre mener.

Dessuten, psykisk helse henger MYE på greip med hva slags kosthold og livsstil man har enn det folk aaaaner om.

Endret av crystalcharm
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor det ble av alle de naturlige menneskene jeg...

Naturlig er bra. Men det er faktisk ikke naturlig å kun ha fem minutter gange frem og tilbake fra bilen som eneste bevegelse per dag!! Jeg er helt enig med TS! Jenter er mye mer opptatt av holde seg i form enn gutter, og jeg tenner rett og slett ikke på gutter med mage! ¨Da avstår jeg fra sex i stedet, og det er pokker meg synd! Tenk så mye bedre sexliv mange gutter kunne fått om de bare slanket seg og trente to dager i uka!

Anonym poster: 819e1ad04fc9df0bdb47c3450f1ee11e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelighetsfjernt. Utseende teller i nær alle aspekter av livet (uavhengig av kultur, fordi biologi), så hvorfor ikke gjøre det beste ut av det og komme seg i form i samme slengen?

Helt enig. De som tror at noen ikke vil velge dem bort som mulige partnere fordi de er overvektige har ikke forstått hvordan tiltrekning fungerer. Ja, selvfølgelig er det noen som ikke bryr seg, men de aller fleste gjør faktisk det. Og jeg som selv er slank merker at jeg ikke tenner på gutter som ikke er slanke. De trenger ikke være veldig trente, selv om det så klart er best. Men de må være relativt slanke. I alle fall ikke overvektige. Husker jeg hadde en fyr jeg flørtet med i sengen, og oppdaget hvor ubehageløig myk han var å ligge oppå da vi klina. Jeg klarte virkelig ikke å tenne på ham, og seansen sluttet med det. Gutter begynn å tren!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Naturlig er bra. Men det er faktisk ikke naturlig å kun ha fem minutter gange frem og tilbake fra bilen som eneste bevegelse per dag!! Jeg er helt enig med TS! Jenter er mye mer opptatt av holde seg i form enn gutter, og jeg tenner rett og slett ikke på gutter med mage! ¨Da avstår jeg fra sex i stedet, og det er pokker meg synd! Tenk så mye bedre sexliv mange gutter kunne fått om de bare slanket seg og trente to dager i uka!

Ganske mange menn med normalt sunn livsstil og som trener jevnlig har litt mage.

Hvilket ikke har noen betydning på helse whatsoever, og det er mange andre av oss som gjerne ligger med menn uten totalt flat mage eller hva enn som kreves.

Forskjell på normalt fettlag i diverse variasjoner og overflødig fett grunnet usunn livsstil.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er unaturlig å spise chips/hamburger/nachos/taco/fet mat hver dag = Utgjør en mindre FYSISK attraktivt menneske. Det er ikke naturlig å gå rundt med ølmage som er forårsaket av et dårlig kosthold med mye mettet fett, det er heller ingen som er født med større "benbygning" enn andre. Det som er naturlig for oss mennesker er at vi holder oss aktive hver dag, det jo det kroppen er til for(!!)

Å si JA til lubne mennesker er utrolig sta og lat holdning og det er akkurat som å si at man ikke gidder å ta ansvar for seg selv. Ja, selvfølgelig er det noen som er større enn andre, men det er helt forskjellig til å være "feit" og usunn. Man ser utrolig godt om personen er usunn eller ikke uten at personen trenger å være tynn som en spiker, heller.

Så jo, gutter, vær litt aktive hver dag, men ikke forvent dere at jentene svermer rundt dere for dét, det er ikke det som er vitsen! Gjør det for deres eget beste!

En en eller annen syk grunn så forbinder folk trening med å få et penere ytre/å bli mer seksuelt attraktiv, DET er overfladisk, ikke treningen i seg selv, den gir dere en så mye mer større fordel enn det.

Min erfaring er at personer med et dårlig kosthold = Sløv og har dårligere selvtillit. Personer som trener jevnlig og spiser sunt uten noe hensikt over å bli mer attraktiv for det motsatte kjønn = Har mer selvtillit :) Hvorfor skal man da gå ned på seg selv og proppe seg selv med dritt hvis det er selvtillit man har lyst på???? Selvtillit begynner hos seg sjøl, ikke av hva andre mener.

Dessuten, psykisk helse henger MYE på greip med hva slags kosthold og livsstil man har enn det folk aaaaner om.

Må bare si at jeg er veldig enig med deg. :)

Endret av Aprilcch
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Helt enig TS! Jeg synes også at kjerringer kan være hjemme og passe ungene slik at gutta får trent til Birken etter jobb. Himmel, kvinnfolka får en hunk i senga, det bør være betaling godt nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...