Gå til innhold

Er jeg alene om det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei folkens,

jeg vil gjerne dele en kontinuerlig opplevelse med dere. Det handler om å ha sex med en dame. Jeg er en mann. Hver gang jeg har sex med en dame så føles alt så merkelig. For det første når en dame står naken foran meg, det å røre henne er veldig spesielt. Hun er noe helt fremmed, som om hun er fra en annen planet. Det å se en kvinnekropp i virkeligheten er merkelig i seg selv. Hvordan Gud har skapt en kvinne, de små forskjellene mellom kvinnen og mannen som gjør henne til en fremmed skapning.

Det å berøre hennes bryst og området rundt venusberget er helt merkelig. Og det å sette penis inn i hennes vagina er også spesielt. Jeg føler at det er en drøm, selv om det er virkelighet.

Alt virker så fjernt. Takker Gud for at han skapte kvinnen for mannen. Men er jeg alene om disse følelse ?

Anonym poster: 4d4cec95a431cbcb6977a40951caeea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katten.

Merkelig?

Tanken som durer gjennom hodet mitt er som regel: AWESOM! PULE, PULE, PULE, PULE, PULE!

(Ja, jeg tenker i capslock)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amazing Cunt Wig

Hei folkens,

jeg vil gjerne dele en kontinuerlig opplevelse med dere. Det handler om å ha sex med en dame. Jeg er en mann. Hver gang jeg har sex med en dame så føles alt så merkelig. For det første når en dame står naken foran meg, det å røre henne er veldig spesielt. Hun er noe helt fremmed, som om hun er fra en annen planet. Det å se en kvinnekropp i virkeligheten er merkelig i seg selv. Hvordan Gud har skapt en kvinne, de små forskjellene mellom kvinnen og mannen som gjør henne til en fremmed skapning.

Det å berøre hennes bryst og området rundt venusberget er helt merkelig. Og det å sette penis inn i hennes vagina er også spesielt. Jeg føler at det er en drøm, selv om det er virkelighet.

Alt virker så fjernt. Takker Gud for at han skapte kvinnen for mannen. Men er jeg alene om disse følelse ?

Anonym poster: 4d4cec95a431cbcb6977a40951caeea4

Alene er du nok sikkert ikke, selv om de færreste nok tenker på gud i en slik setting ;)

Litt usikker på hva du mener med merkelig eller innlegget i sin helhet - Jeg har vært i forhold i over 10 år og jeg er ydmyk i forhold til hennes ufattelige skjønnhet som jeg får mulighet til å gjennoppdage gang på gang på gang, men jeg ville dog ikke finne på å besudle en slik flott tanke med å bringe inn en gud og/eller guder :)

Endret av Amazing Cunt Wig
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Håper virkelig ikke at du viser damene at du syns dette er merkelig for gjør du det så har jeg nå fått svaret på hvorfor jeg avskyr sex med menn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde du først skulle komme ut av skapet, men budskapet du egentlig hadde var jo veldig fint det og :) Minus gud, for min del ihvertfall.

Anonym poster: cd1f6fb07502ff321bb958ee355959ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Jeg trodde du først skulle komme ut av skapet, men budskapet du egentlig hadde var jo veldig fint det og :) Minus gud, for min del ihvertfall.

Anonym poster: cd1f6fb07502ff321bb958ee355959ab

Samme her;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

avskyr sex med menn!

Avskyr du sex med menn?

Anonym poster: 4606f2dc664a4cdf3a660ed05234869c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHA! Satan til filosofi å poesi da. KNULL FOR FAEN :D

Anonym poster: 02477bf2344fa9ed5c443d8148414907

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig?

Tanken som durer gjennom hodet mitt er som regel: AWESOM! PULE, PULE, PULE, PULE, PULE!

(Ja, jeg tenker i capslock)

hehehehehehehehheeh!! Løv it.

Anonym poster: b8aa5d8c8eb69e8735e26b02a612a808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Avskyr du sex med menn?

Anonym poster: 4606f2dc664a4cdf3a660ed05234869c

Ja,har ikke med damer heller.. Bare så det er sagt;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens,

jeg vil gjerne dele en kontinuerlig opplevelse med dere. Det handler om å ha sex med en dame. Jeg er en mann. Hver gang jeg har sex med en dame så føles alt så merkelig. For det første når en dame står naken foran meg, det å røre henne er veldig spesielt. Hun er noe helt fremmed, som om hun er fra en annen planet. Det å se en kvinnekropp i virkeligheten er merkelig i seg selv. Hvordan Gud har skapt en kvinne, de små forskjellene mellom kvinnen og mannen som gjør henne til en fremmed skapning.

Det å berøre hennes bryst og området rundt venusberget er helt merkelig. Og det å sette penis inn i hennes vagina er også spesielt. Jeg føler at det er en drøm, selv om det er virkelighet.

Alt virker så fjernt. Takker Gud for at han skapte kvinnen for mannen. Men er jeg alene om disse følelse ?

Anonym poster: 4d4cec95a431cbcb6977a40951caeea4

Høgst unormal ja, men du er nok ikke alene, men tror det er langt mellom Dere :jolie:

Anonym poster: fc10a59dd45191e41a5e1acc44cd1c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, beundrer dere ikke kvinnekroppen. Det eneste eksempelet på perfeksjonisme skapt av Gud.

Anonym poster: 4d4cec95a431cbcb6977a40951caeea4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Amazing Cunt Wig

Det eneste eksempelet på perfeksjonisme skapt av Gud.

Anonym poster: 4d4cec95a431cbcb6977a40951caeea4

Nja, nebbdyret er da rett så perfekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunheart

Hei folkens,

jeg vil gjerne dele en kontinuerlig opplevelse med dere. Det handler om å ha sex med en dame. Jeg er en mann. Hver gang jeg har sex med en dame så føles alt så merkelig. For det første når en dame står naken foran meg, det å røre henne er veldig spesielt. Hun er noe helt fremmed, som om hun er fra en annen planet. Det å se en kvinnekropp i virkeligheten er merkelig i seg selv. Hvordan Gud har skapt en kvinne, de små forskjellene mellom kvinnen og mannen som gjør henne til en fremmed skapning.

Det å berøre hennes bryst og området rundt venusberget er helt merkelig. Og det å sette penis inn i hennes vagina er også spesielt. Jeg føler at det er en drøm, selv om det er virkelighet.

Alt virker så fjernt. Takker Gud for at han skapte kvinnen for mannen. Men er jeg alene om disse følelse ?

Anonym poster: 4d4cec95a431cbcb6977a40951caeea4

What a man :rodmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser det er en her over som allerede har nevnt dette navnet men det som kom i mitt hode når jeg leste var Aune Sand. Du får kontakte han så kan dere sitte og filosofere over kvinners mystikk sammen, tror dere hadde blitt sjelevenner.

Men du var jo litt søt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...