Trulteskogen Skrevet 20. november 2018 #61 Del Skrevet 20. november 2018 Akkurat nå, KGKonto skrev: Emosjonell støtte får man fra kompiser. Sex derimot får man fra dama. It also found that men are more likely to rely on their partner for support, while their female counterparts were more willing to talk to family and friends. https://www.barchestermentalhealth.com/news/men-more-likely-struggle-emotional-support 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #62 Del Skrevet 20. november 2018 Hvorfor skal kvinner kaste bort tiden på sveklinger? Anonymkode: 32fc3...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KGKonto Skrevet 20. november 2018 #63 Del Skrevet 20. november 2018 (endret) 4 minutter siden, Trulteskogen said: It also found that men are more likely to rely on their partner for support, while their female counterparts were more willing to talk to family and friends. https://www.barchestermentalhealth.com/news/men-more-likely-struggle-emotional-support Prøv igjen. Endret 20. november 2018 av KGKonto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulteskogen Skrevet 20. november 2018 #64 Del Skrevet 20. november 2018 Akkurat nå, KGKonto skrev: https://www.mind.org.uk/news-campaigns/news/men-twice-as-likely-as-women-to-have-no-one-to-rely-on-for-emotional-support/#.V6hEOk0rIzI While men are most likely to rely on their partner when they need emotional support, women are more likely to turn to family or friends instead. This is reflected in the relative size in women’s support network, as they are also more likely than men to have five or more people they could rely on for emotional support (39% vs. 29%).¹ Polling was conducted by Populus who interviewed a nationally representative sample of 2,052 UK adults online between 29 and 31 January 2016. 39% kontra 29%. Helt sjukt ass. Kan være greit å dykke dypere i kildene dine når du først er i gang. Hvis 39% søker støtte hos parteren sin, så betyr det at 61% ikke gjør det. Prøv igjen. Prøv igjen selv! Du klarer åpenbart ikke forholde deg til fakta: menn er mer avhengige av kvinner for emosjonell støtte, enn omvendt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KGKonto Skrevet 20. november 2018 #65 Del Skrevet 20. november 2018 1 minutt siden, Trulteskogen said: Prøv igjen selv! Du klarer åpenbart ikke forholde deg til fakta: menn er mer avhengige av kvinner for emosjonell støtte, enn omvendt Det morsomme er at man som mann mister dama om man åpner seg. Det henger sammen med hvordan dama oppfatter mannen. En mann som må støtte seg på kvinnen, eller som sliter med usikkerheter blir oppfattet som svak. Derfor skjønner de mest oppegående mennene at emosjonell støtte er best å få hos kompiser, mens man overlater moro og lite ansvar i relasjonen med kvinnen. Det at de gjorde disse funnene i en studie hvor de spurte 2000 mennesker betyr ingenting. FInn fler studier som påpeker det samme, så skal jeg si meg enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KGKonto Skrevet 20. november 2018 #66 Del Skrevet 20. november 2018 6 minutter siden, Trulteskogen said: Prøv igjen selv! Du klarer åpenbart ikke forholde deg til fakta: menn er mer avhengige av kvinner for emosjonell støtte, enn omvendt http://time.com/4978727/bromance-male-friendships/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulteskogen Skrevet 20. november 2018 #67 Del Skrevet 20. november 2018 Akkurat nå, KGKonto skrev: Det morsomme er at man som mann mister dama om man åpner seg. Det henger sammen med hvordan dama oppfatter mannen. En mann som må støtte seg på kvinnen, eller som sliter med usikkerheter blir oppfattet som svak. Derfor skjønner de mest oppegående mennene at emosjonell støtte er best å få hos kompiser, mens man overlater moro og lite ansvar i relasjonen med kvinnen. Det at de gjorde disse funnene i en studie hvor de spurte 2000 mennesker betyr ingenting. FInn fler studier som påpeker det samme, så skal jeg si meg enig. Det er forskjell på å åpne seg og å gjøre seg avhengig. Når menn i mindre grad klarer snakke med andre menn om hvordan de egentlig har det, risikerer man at dama må bære en tung bør med å være mannens eneste fortrolige. Dette blir sårbart begge veger. Et sunt parforhold avhenger av at man også har andre å støtte seg på emosjonelt, og ikke bruker opp partneren sin. Menn mobber jo andre menn for å vise følelser, så dette er et problem innad blant menn først og fremst. Menn definerer selv hvordan de vil være. Finn studier som beviser motbeviser den studien jeg refererer til. Jeg har henvist til en studie. Du har det ikke. Bevisbyrden ligger hos deg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulteskogen Skrevet 20. november 2018 #68 Del Skrevet 20. november 2018 2 minutter siden, KGKonto skrev: http://time.com/4978727/bromance-male-friendships/ Nå er vi nede på en undersøkelse basert på 30 individer Mens du kritiserte den seriøse forskningsundersøkelsen jeg refererte til, som 2000 deltakere. Prøv igjen! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KGKonto Skrevet 20. november 2018 #69 Del Skrevet 20. november 2018 1 minutt siden, Trulteskogen said: Det er forskjell på å åpne seg og å gjøre seg avhengig. Når menn i mindre grad klarer snakke med andre menn om hvordan de egentlig har det, risikerer man at dama må bære en tung bør med å være mannens eneste fortrolige. Dette blir sårbart begge veger. Et sunt parforhold avhenger av at man også har andre å støtte seg på emosjonelt, og ikke bruker opp partneren sin. Menn mobber jo andre menn for å vise følelser, så dette er et problem innad blant menn først og fremst. Menn definerer selv hvordan de vil være. Finn studier som beviser motbeviser den studien jeg refererer til. Jeg har henvist til en studie. Du har det ikke. Bevisbyrden ligger hos deg. Jeg har bedt om flere studier. Og det skulle bare mangle at kvinnen eventuelt bidrar med emosjonelt arbeid, når mannen gjør alt annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulteskogen Skrevet 20. november 2018 #70 Del Skrevet 20. november 2018 4 minutter siden, KGKonto skrev: http://time.com/4978727/bromance-male-friendships/ To find out how much bromances mattered, they surveyed 30 heterosexual men who were second-year college students and had been in a relationship before, or were currently. The group was homogenous, to be sure; besides all being straight college students. Denne undersøkelsen blir jo veldig begrenset, all den tid det er et svært lite utvalg, kun bestående av collegestudenter! Du må nok legge bedre "bevis" på bordet, og da også inkludere voksne folk som faktisk lever i parforhold! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KGKonto Skrevet 20. november 2018 #71 Del Skrevet 20. november 2018 (endret) 3 minutter siden, Trulteskogen said: Nå er vi nede på en undersøkelse basert på 30 individer Mens du kritiserte den seriøse forskningsundersøkelsen jeg refererte til, som 2000 deltakere. Prøv igjen! Siden du la lista så lavt så fulgte jeg bare etter. Hvor er alle de andre kildene du lett kan diske opp? Endret 20. november 2018 av KGKonto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulteskogen Skrevet 20. november 2018 #72 Del Skrevet 20. november 2018 2 minutter siden, KGKonto skrev: Jeg har bedt om flere studier. Og det skulle bare mangle at kvinnen eventuelt bidrar med emosjonelt arbeid, når mannen gjør alt annet Kvinnen gjør alt emosjonelt arbeid + alt husarbeid og administrativt arbeid. Hva gjør mannen? Klipper gress om sommeren og måker snø vinterstid Bevisbyrden ligger fortsatt på deg. Du har ikke motbevist studien jeg henviser til. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulteskogen Skrevet 20. november 2018 #73 Del Skrevet 20. november 2018 Akkurat nå, KGKonto skrev: Siden du la lista så lavt så fulgte jeg bare etter. Hvor er alle de andre kildene du lett kan diske opp? Du driter deg ut, som en typisk mann! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KGKonto Skrevet 20. november 2018 #74 Del Skrevet 20. november 2018 1 minutt siden, Trulteskogen said: Kvinnen gjør alt emosjonelt arbeid + alt husarbeid og administrativt arbeid. Hva gjør mannen? Klipper gress om sommeren og måker snø vinterstid Bevisbyrden ligger fortsatt på deg. Du har ikke motbevist studien jeg henviser til. Jeg har bare bedt om flere kilder. Hvis du kan finne frem flere kilder som bekrefter det du sier så skal jeg si meg enig i det du påstår. 1 minutt siden, Trulteskogen said: Du driter deg ut, som en typisk mann! Slutt å trolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulteskogen Skrevet 20. november 2018 #75 Del Skrevet 20. november 2018 2 minutter siden, KGKonto skrev: Siden du la lista så lavt så fulgte jeg bare etter. Hvor er alle de andre kildene du lett kan diske opp? Du kan jo lese det fra en manns perspektiv, som beskriver vennskap blant menn som "tomme" og risikofri, med lite grad av emosjonell åpenhet: https://medium.com/@remakingmanhood/why-mens-friendships-can-feel-so-empty-5fd0f5dbfbdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulteskogen Skrevet 20. november 2018 #76 Del Skrevet 20. november 2018 1 minutt siden, KGKonto skrev: Jeg har bare bedt om flere kilder. Hvis du kan finne frem flere kilder som bekrefter det du sier så skal jeg si meg enig i det du påstår. Slutt å trolle. Jeg driter jo loddrett i om du er enig eller ikke. Jeg bare er her for å drite deg ut jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KGKonto Skrevet 20. november 2018 #77 Del Skrevet 20. november 2018 Just now, Trulteskogen said: Jeg driter jo loddrett i om du er enig eller ikke. Jeg bare er her for å drite deg ut jeg! Fin holdning. Da sier jeg meg ferdig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulteskogen Skrevet 20. november 2018 #78 Del Skrevet 20. november 2018 1 minutt siden, KGKonto skrev: Fin holdning. Da sier jeg meg ferdig med deg. Flott, mission completed. You lose. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KGKonto Skrevet 20. november 2018 #79 Del Skrevet 20. november 2018 Just now, Trulteskogen said: Flott, mission completed. You lose. Du klarte fortsatt ikke finne frem flere kilder som bekreftet din påstand om at menn støtter seg på sine kvinner i relasjoner, så jeg vil si det samme til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulteskogen Skrevet 20. november 2018 #80 Del Skrevet 20. november 2018 Akkurat nå, KGKonto skrev: Du klarte fortsatt ikke finne frem flere kilder som bekreftet din påstand om at menn støtter seg på sine kvinner i relasjoner, så jeg vil si det samme til deg Jeg er ikke her for å finne frem bevis til deg. Jeg har sterkere argumenter allerede enn hva du har. Ergo: you lose. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå