Gå til innhold

Tegn på eggløsning...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvor lange sykluser har dere og ca når begynner dere å få tegn på at EL nærmer seg??

Jeg har 28-30 dagers sykluser og da jeg tok EL-tester (i høst) tydet det på at jeg hadde EL på dag 14-15.

Mine tre siste sykluser har vært på 29 dager, men denne gangen har jeg begynt å merke tegn til EL allerede på dag 10!!! Mine tegn er ømme bryster, verk i lysken (type trusekant/øvre del av lårene) og luftsmerter...

Kan jeg til torss for mine tidlige tegn ha EL på dag 14-15 eller? Noen som har en mening omkring dette?

Hilsen undrende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter ppilleslutt har jeg hatt veldig uregelmessige sykluser, og tror jeg begynner å ha EL rundt den 14 dagen. Har ikke testet med EL tester men kjente stikkinger i venstre nedre magedel og har litt "rare" bryster....

Igår kveld var jeg veldig øm på venstre side nederst i magen..

Neste pp skal vi teste EL for å være sikre at det er det jeg kjenner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen med syklus eller eggløsning her inne???

Ja, er det ikke rart?:roll: Jeg er fersk prøver og er derfor ekstremt fokusert på alle tegnene man liksom skal kunne kjenne. Men på responsen på eggløsningstråder her virker det som om det er få som er i samme situasjon, det er synd.

Jeg har 28-35 dagers sykluser og noe jeg tror er symtomer rundt dag 16.

Jeg kan ikke svare på når du har EL men jeg trodde at ømme bryst kom når EL var ferdig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HAR BÅDE SYKLUS OG EL!!! :ler:

Hehe... 26-28 dagers syklus, og TROR jeg har EL på dag 14 (ca.)

Har klart å bli gravid én gang (selv om det endte i MA), og da tror jeg unnfangelsen skjedde på dag 14 iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har 28 dagers sykluser, og troor jeg har eggløysing den 15 dagen

etter mensen (dvs. 14 dager før neste mens..)

Jeg kjenner det på økt utflod, mer sexlysst og av og til litt stikking i siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sykluser på 27 dager, med EL på ca dag 12. Da begynner EL-vondten ca dag 8. :-(

Men akkurat nå så har jeg verken EL eller mens, da jeg går på en sprøyte for å tørke ut endometriosen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...