Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det er hyggelig! Forsåvidt uavhengig hvilket kjønn det er, hyggeligere med smiling fremfor glaning ;)

Andre plasser det er påkrevd med et hei utenom i fjellet eller i saunaen; dersom er ute å lufter hunden. DA er alle på hils!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med alle de kalde, overfladiske, golddigging bitch-horene i denne feministiske drittstaten, så skal det godt gjøres at jeg gidder å smile til noen av dem.

Bitter is the new happy.

Anonym poster: 3ace2136719f4c6ef7d61739c581e0d1

Skrevet

I dag hilste jeg gjenom bilvinduet til en anleggsrbeider som jobbet i gaten vår, og ansiktet hans eksploderte et nydelig smil tilbake. Jeg ble glad av det smilet.

Anonym poster: 71a1b42b0e25a26ab3af371a6b293d93

• Liker 1
Skrevet

Blir veldig glad når noen smiler til meg, samme om det er mann eller dame, og jeg smiler tilbake. Har jeg en veldig god dag, kan jeg bare gå og smile til de rundt meg og.

Ellers går jeg mye i skogen, og der hilser alle og smiler. Og husker veldig godt han ene som virkelig lyste opp da han så meg, og holdt blikket mitt lenge. De neste to ukene gikk jeg jo i skogen hver dag i håp om å treffe han igjen.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Jepp, jeg hadde blitt dritglad og smilt tilbake. :D

Så utrolig rart. Jeg gjør dette hele tiden, men folk ser bare rart på meg.

Det er da smilet skal være enda større, ikke sant? ;-)

Gjest badeand1
Skrevet

Så utrolig rart. Jeg gjør dette hele tiden, men folk ser bare rart på meg.

Det er da smilet skal være enda større, ikke sant? ;-)

Folk ser rart på meg også når jeg smiler til dem. fnise:

ja, det er da det folk sier. ^^ Jeg tør ikke smile til folk lenger for jeg føler meg så dum når folk bare glaner uten å smile tilbake.

Skrevet

I følge feminister er dette "street harasment" og hvis hun føler at hun ikke vil bli smilt til av deg burde du bures inne. De prøver seriøst å innføre lovgivning om dette i USA, England, Australia og flere andre steder og er nær ved å lykkes.

Anonym poster: 044a8787ea1309ca2ab5dde7f4648759

• Liker 3
Skrevet

Utenlandske menn er flinkere til å smile enn norske...f. eks i utlandet. Der sitter smilene løst. :) Også er de kjekke da.

Anonym poster: 036ffc71e85b8d92f16541f9ac77d034

Skrevet (endret)

I følge feminister er dette "street harasment" og hvis hun føler at hun ikke vil bli smilt til av deg burde du bures inne. De prøver seriøst å innføre lovgivning om dette i USA, England, Australia og flere andre steder og er nær ved å lykkes.

Ja, snart blir det ulovlig å tenke på kvinnfolk, og nekte dem stillingen de vil ha. Dakars ynkelige vesener...

Endret av Reaper
Skrevet

Kommer helt an på. Hvis du er stygg tenker man "æsj ha deg vekk". Hvis du er heit tenker man, "hello mcdreamy". Dette gjelder alle jenter.

Anonym poster: 55c880d074d250008f4fc5bc0cd39a09

Ikke svar for meg, er du snill.

Jeg blir glad uansett hvem som smiler til meg, så lenge det er et hyggelig smil (ikke sleskt med andre ord). Kvinner, menn, eldre, unge, barn osv. Synes vi nordmenn alt for sjeldent smiler til hverandre. Jeg prøver å smile høflig til stort sett de fleste jeg møter.

Jeg har tidligere bodd en liten stund i Spania og der smilte og hilste alle, ble sett på som meget uhøflig om man ikke gjorde det (dette var en relativt liten by, ca. 200 000 innbyggere).

SMIL :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Ja, feminismen er vi alle godt kjent med. Det er her de fleste kvinner virker å tro at de kan få i både pose og sekk. "Nordmenn er dårlige på å smile" Vel, det har vel en forklaring?

• Liker 1
Skrevet

koselig det da:) skjer noen ganger ikke så ofte med meg.

Gjest proteinet
Skrevet

Selvtillitsboost? Nja, ikke helt, men hyggelig er det. Jeg smiler ofte til fremmede, spesielt til dem som ser litt nedfor og triste ut. Får alltid et smil tilbake, så regner med at de setter pris på det :) Et vennlig smil kan bety mer enn du tror, så fortsett med det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...