Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Smil fra en fremmed gir dagen opptur!

Anonym poster: 7e231ad229c940e445c884f330b4be1c

Ja, men bare fra pene menn da ;) De mindre pene trenger ikke å smile ;) ;)

:buss:

Anonym poster: 8de89caf65bdd5ff300a9b4e34f2189a

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja er alltid trivelig å se folk som er glad! Selv går jeg ofte rundt og smiler for meg selv, siden livet er så hærlig!:) Folk må nok tro jeg er litt tullete, for mange ser så dødens alvorlig ut når de er går alene;P

Skrevet

Smådum og overfladisk kommentar. Hva med oss i midten av denne viktige utseende-skalaen din?

Anonym poster: a7a76e7283ef2bdd1acb6a5690bdba77

Skrevet

Smådum og overfladisk kommentar. Hva med oss i midten av denne viktige utseende-skalaen din?

Anonym poster: a7a76e7283ef2bdd1acb6a5690bdba77

Beklager, bussen er mitt nye ikon for ironi. En buss full av brunstige kvinner som er på vei langt unna...

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg blir jo glad, men jeg smiler ikke tilbake fordi jeg blir sjenert, så jeg virker sikkert dritsur.

Skrevet

Gå mer i fjellet. Der er absolutt ALLE på hils! :)

Godt poeng :) Jeg synes det er ubehagelig å møte folk på fjellet. (Når jeg først er der). De er jo helt ekstremt imøtekommende, og for meg blir det unaturlig. Plutselig helt andre regler på fjellet! Samtidig så er det på en måte "påkrevd" å være imøtekommende tilbake, så det blir en slags konflikt. Det samme gjelder forsåvidt i badstue av en eller annen grunn... :S

Skrevet

Godt poeng :) Jeg synes det er ubehagelig å møte folk på fjellet. (Når jeg først er der). De er jo helt ekstremt imøtekommende, og for meg blir det unaturlig. Plutselig helt andre regler på fjellet! Samtidig så er det på en måte "påkrevd" å være imøtekommende tilbake, så det blir en slags konflikt. Det samme gjelder forsåvidt i badstue av en eller annen grunn... :S

He, he. Ja. Litt ironisk egentlig. Mitt inntrykk er at mange friluftsfolk er introverte sjeler som liker å tilbringe tid for seg selv, og derfor trekker ut i naturen for å kunne være litt alene. Men det handler vel om at man ikke møter på så mange, og at det blir mer naturlig å hilse når man først treffer på noen.

Men sånn er det jo. Jeg føler det er naturlig å si takk for turen til bussjåføren dersom det bare er meg og noen få andre på bussen når jeg går av. Dersom det er masse folk hopper jeg av uten en mine. Man blir liksom mer "synlig" når man bare er noen få.

Skrevet

Med alle de kalde, overfladiske, golddigging bitch-horene i denne feministiske drittstaten, så skal det godt gjøres at jeg gidder å smile til noen av dem.

• Liker 3
Skrevet

Sannheten er at denne kommentaren egentlig stemmer ganske godt med virkeligheten, selv om det skal være ironi.

Anonym poster: 4455cc96859c7be2e6589b035efa613b

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kommer helt an på. Hvis du er stygg tenker man "æsj ha deg vekk". Hvis du er heit tenker man, "hello mcdreamy". Dette gjelder alle jenter.

Anonym poster: 55c880d074d250008f4fc5bc0cd39a09

Nei, jeg blir glad samme hvem som smiler til meg jeg. Det er som regel som å ønske den andre en god dag på en beskjeden måte. Er sånn jeg har sett på det hele livet hvertfall.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Bare gøy å smile til damene, får nesten alltid et smil tilbake. :nigo:

Skrevet

Det er vel det som gjør at folk ikke tør å smile til fremmede. "Tenk om h*n ikke liker meg"

Skrevet

Kommer helt an på. Hvis du er stygg tenker man "æsj ha deg vekk". Hvis du er heit tenker man, "hello mcdreamy". Dette gjelder alle jenter.

Snakk for deg selv. Jeg har levd såpass lenge at jeg klarer å se forbi utseende. Mange kjekke menn kan være drittsekker, fordi de vet de er pene, og kan få seg hvem de vil, og mange menn som ikke har vært heldige utseendemessige er verdens snilleste. Det finnes selfølgelig omvendt også, derfor skal man aldri dømme på det ytre. Ingen vits å date "mr mcdreamy" om han oppfører seg som en dritt.

Men for å svare på sp.målet til TS. Ikke selvtillitboost, men blir glad når noen smiler til meg. Uavhengig av kjønn, egentlig :) Så fortsett med det du :)

Anonym poster: 10865db11fd14e44351a189c739a709f

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er virkelig bra for selvtilliten. Uansett hvor gift man er så er det alltid godt å få et smil eller et kompliment. Det skjer oftere i utlandet enn det gjør i Norge. Hvem liker ikke å få en bekreftelse på at noen (utenom mannen din) syns at du er pen?!

Du tolker det at folk smiler til deg som at du er pen? :s ikke rart folk ikke tørr å smile hvis alle tror det er å legge ann på noen lol.

Anonym poster: c2bb8b03e8973b4cb8b1e7dc0874b9ea

• Liker 3
Skrevet

Du tolker det at folk smiler til deg som at du er pen? :s ikke rart folk ikke tørr å smile hvis alle tror det er å legge ann på noen lol.

Anonym poster: c2bb8b03e8973b4cb8b1e7dc0874b9ea

De fleste klarer da å se forskjell på smilene til folk? Om det er er høflighetssmil eller noe annet.

Skrevet

De fleste klarer da å se forskjell på smilene til folk? Om det er er høflighetssmil eller noe annet.

De fleste legger noe i andres ansiktsuttrykk og væremåte og tar som regel hundre prosent feil. "Sånne smil eller sånne smil" handler først og fremst og hvordan personens gimmik er genetisk betinget og ikke minst hva slags personlighet du har å gjøre med. Den som har gitt deg deg kaldteste, styggeste blikket på gata kan ha syntes du var den nydeligste skapningen på jord, mens den som har smit så pent og skjønt til deg kan ha syntes du luktet vondt og ville sjule at h*n syntes det. Dette her er ting du skaper i ditt eget hodet og du kan faktisk ikke se forskjell på folks smil å hva de legger i det. Hadde det vært så enkelt hadde for eksempel alle selvmordskandidater blitt oppdaget i og med at man kan se det på dem at de sliter, noe som sjeldent stemmer. Innbilsk heter det når man tror at et smil betyr bekreftelse. De aller fleste som smiler ti andre smiler fordi de er i godt humør selv eller vil spre godt humør til andre. Å smile til noen man syns er pen/liker er noe veldig mange syns er vanskelig.

Anonym poster: c38eca44c74724491a9a8d33ac40ee6a

• Liker 1
Gjest aam1972
Skrevet

Det gjelder ikke alle jenter nei. Et vennlig smil er ALLTID hyggelig.

• Liker 1
Gjest blabla-
Skrevet

Jeg er sånn at hvis jeg møter på fremmede folk på plasser hvor det bare er meg og vedkommende så smiler og hilser jeg alltid. Har inntrykk av at de fleste blir positivt overrasket

Gjest Snuppeluppsen
Skrevet

Hyggelig det, men noen ganger begynner jeg å lure på om det er noe galt. Om jeg har trøkket i noe, eller om sminken er på avveie :P Det er jo ikke så normalt at fremmede smiler til deg på gata i Norge så :)

Skrevet

Jeg blir alltid kjempeglad av å få et smil! Jeg smiler tilbake, og det gir meg et lite løft i hverdagen. Jeg tenker aldri at det er fordi jeg er pen, men koselig er det! Det er helt uavhengig kjønn, alder og utseende.

Jeg må likevel legge til at en mann som smiler til meg vil automatisk settes i et positivt lys for min del, og jeg vil aldri tenke at han er stygg. Førsteinntrykk er viktige, og alle mennesker er vakrere med et genuint smil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...