Lisemor Skrevet 15. mars 2004 #1 Del Skrevet 15. mars 2004 Har dere forsikret ditt/deres barn? Hva betaler dere i året for forsikringen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2004 #2 Del Skrevet 15. mars 2004 Ja, det har jeg. Betaler ca. 1200 iåret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 15. mars 2004 #3 Del Skrevet 15. mars 2004 Begge våre barn er forsikret! Mine foreldre betaler - det var deres dåpsgave!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snitta Skrevet 15. mars 2004 #4 Del Skrevet 15. mars 2004 Ja barnet vårt er forsikret. Vi betaler 800 kroner i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 15. mars 2004 #5 Del Skrevet 15. mars 2004 Han er forsikret, men hvor mye jeg betaler aner jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariann Skrevet 15. mars 2004 #6 Del Skrevet 15. mars 2004 begge barna i dette huset er forsikra og prisen blir aldri for høy når det er snakk om det beste for barna :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 16. mars 2004 #7 Del Skrevet 16. mars 2004 Hei! Sønnen vår er godt forsikret - helt fra han var nyfødt. Han har vært og er fremdeles mye syk og det føles betryggende med forsikring ifall det blir enda mer alvorlig! Han er jo det mest dyrebare vi har! -Charmina ........er ikke helt sikker på premien..ca 1000 tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 17. mars 2004 #8 Del Skrevet 17. mars 2004 102,- pr mnd som trekkes fra konto. En forsikrer huset, bilen, båten, bagasjen, etc. - hvorfor ikke det en har aller mest kjær: barna... Vi gjør det iallefall... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 17. mars 2004 #9 Del Skrevet 17. mars 2004 Samme som Mayamor her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 17. mars 2004 #10 Del Skrevet 17. mars 2004 Ja, minsten er forsikret - husker ikke årspremien i farten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 17. mars 2004 #11 Del Skrevet 17. mars 2004 Vi er forsikret, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2004 #12 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg leste en artikkel, i Foreldre og Barn, om at mange forsikringer ikke dekker uførhet etter sykdom, kun etter ulykker , og at mange ikke er klar over dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigerpus Skrevet 17. mars 2004 #13 Del Skrevet 17. mars 2004 Jepp, forsikret. Og det gratis, det er et "frynsegode" ved sparing på Barnas Trygghetskonto" i Postbanken. (Nei, jeg jobber ikke der!) Tiger :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Danielle 73 Skrevet 18. mars 2004 #14 Del Skrevet 18. mars 2004 Ja, begge min to er forsikret. betaler 1800,- året for forsikring på dem begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 18. mars 2004 #15 Del Skrevet 18. mars 2004 Hva får dere for disse forsikringene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 18. mars 2004 #16 Del Skrevet 18. mars 2004 Jepps, selvfølgelig er hun forsikret. I tillegg har jeg tegnet livsforsikring så hun har en økonomisk trygghet i tilfelle hun mister mammaen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 18. mars 2004 #17 Del Skrevet 18. mars 2004 husker at min venninne ble forsikret en gang i barndommme.. og jeg løp hjem og sa at jeg ville også forsikres mener mamma og pappa fant ut av at en slik forsikring av et barn ikke hadde noe for seg.. så jeg lurer på det samme som poirot; hva inngår i forsikringen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. mars 2004 #18 Del Skrevet 18. mars 2004 Har Vitals Barnekasko for mine barn: http://vital.no/privat/artikkel.jhtml?arti...ID=98404658274.. ' har heldigvis ikke trengt den ennå... Jeg forstår ikke hvorfor jeg skal forsikre alt annet .. og ikke det mest dyrebare jeg "har" - synes derfor det er en god og viktig investering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicoline Skrevet 18. mars 2004 #19 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg har barne- og ungdomsforsikring i Nordenfjeldske til barna mine: http://www.nordenfjeldske.no/personforsikr...ank=FOK∏=BU En glimrende forsikring som dekker invaliditet ved både sykdom og ulykke - fikk tilbudet gjennom min bankforbindelse, Fokus Bank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå