AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #1 Del Skrevet 15. januar 2013 Ønsker tips om billigste papirduker (kommer barn som kan tegne på duken), billig måte å lage pynt på midten av bordene? På forhånd takk! (blomster går ikke pga allergi, og lys kan ikke tennes pga små barn og brannreglement) Anonym poster: 80e23598c02b92ae04ca00032768278e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rampolina Skrevet 15. januar 2013 #2 Del Skrevet 15. januar 2013 Hm.. Ikke blomster og ikke lys? Den var verre.. Da tror jeg at jeg bare hadde dekket med glass og serviset jeg, da. Men allergi.. Reagerer de på alle blomster a? Vi hadde papirduk fra europris og roser fra rema1000 u vanlige vaser, ble fint det. Evt har de fine rosehoder på Nille, de kunne du kanskje bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadamasa Skrevet 15. januar 2013 #3 Del Skrevet 15. januar 2013 Sjekk med allergikerne hvilke blomster de tåler, det er nemlig som oftest noen som ikke er irriterende for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #4 Del Skrevet 16. januar 2013 Har du coop hypermarked i nærheten? Papirduk på rull var billigere der enn europris da vi kjøpte til et selskap, snart 1 år siden da. Servietter og slikt var også billigere på hypermarkedet. Du får også kjøpt på rull tynn chefong (?) som blir kjempefint å legge midt på bordet. Ei stripe midt på liksom også sånne pyntesteiner/glassteiner som en får kjøpt hos f.eks nille strødd litt utover - blir kjempefint Plantasjen, ikea m.fl har kunstige blomster som er virkelig fine Noen ganger har jeg brukt store boller fylt med vann, litt pyntesteiner i bunnen, kanskje litt konditorfarge i vannet, noen blomsterhoder flytende oppå vannet og så tente te-lys forsiktig plasser oppi. Da flyter lysene - og det er brannsikkert får også veldig mye utav en blomsterbukett på den måten Anonym poster: 6d8a7245a508500c49385f19e909601b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #5 Del Skrevet 16. januar 2013 Åja, en gang det var veldig små barn som skulle komme i selskapet og pyntesteiner var litt farlig for dem. Da kjøpte jeg ei snelle med sølvtråd/tynn sølv vaier på hobbybutikk, og en pose med fine perler - tredde perlene inn på vaieren og stoppere på endene. Det ble veldig fint å dandere utover bordet oppå sånne festløpere Anonym poster: 6d8a7245a508500c49385f19e909601b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 16. januar 2013 #6 Del Skrevet 16. januar 2013 Hva med kongler? Du kan spraymale dem med litt sølv. Passer best i en vinterdåp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 16. januar 2013 #7 Del Skrevet 16. januar 2013 Sjekk sånne til salgs grupper på facebook, det hender folk legger ut bordpynt til barnedåp til en rimelig pris. Det er riktig nok brukt, men såpass lite at det kan nok brukes igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. januar 2013 #8 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Så noe fint i en annen tråd her. Klipp av rosen eller en annen blomst og legg den under et vinglass som er snudd opp ned. Så kan du sette et lite kubbelys eller telys oppå stettet. Syns dette var genialt. Og siden glassene blir luftette slipper du å bekymre deg for allergikere. Og her fant jeg bilde: http://pinterest.com...60252520309955/ Endret 16. januar 2013 av Liquorice 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå