Gå til innhold

Er størrelse 36 lubbent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på snaut 20 år. Er 163 cm høy, bruker str. 36 i klær. Jeg føler meg så feit, og dette tar fra meg all selvtillit når det kommer til det motsatte kjønn. Så gutter, synes dere jeg høres stor ut? Jeg har forresten ikke noe å "ta i", men etter en lang dansekarriere, synes jeg selv at jeg har fått kraftige lår. Dermed føler jeg meg bred. Hjelp.

Anonym poster: cf9dd2619b654fb65d9daf942c200d02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ei jente på snaut 20 år. Er 163 cm høy, bruker str. 36 i klær. Jeg føler meg så feit, og dette tar fra meg all selvtillit når det kommer til det motsatte kjønn. Så gutter, synes dere jeg høres stor ut? Jeg har forresten ikke noe å "ta i", men etter en lang dansekarriere, synes jeg selv at jeg har fått kraftige lår. Dermed føler jeg meg bred. Hjelp.

Anonym poster: cf9dd2619b654fb65d9daf942c200d02

Fra en annen person med str. 36: NEI :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg bruker str 36, er 165 cm og 60 kilo. Jeg er litt lubben, ja.

Skrevet

Bruker 36 selv og føler jeg er veldig tynn :P er vel 168 høy ish. Men anyways, 36 er ikke for stort uansett høyde.

• Liker 5
Skrevet

Jeg er 1,65 cm og når jeg brukte str 36 var jeg undervektig(Bmi på 18).

Når jeg nå ser tilbake på bilder av meg, så hadde jeg nok sett bedre ut med noen kg til på kroppen.

Anonym poster: 5faf609c8426bfcca2ef0f03d56934df

• Liker 2
Skrevet

36 er small, skjerp deg. Du får ikke sympati fra meg, tenk på de som er str 44 eller større. Hva er de da, hvis du er feit og bruker 36?

• Liker 49
Skrevet

Du er ikke direkte tykk - men det kan godt være at du er slapp fisken/har dårlig kondisjon/redusert allmennhelse.

Og det kan man jo alltids forsøke å gjøre noe med :)

• Liker 5
Skrevet

Du er ikke direkte tykk - men det kan godt være at du er slapp fisken/har dårlig kondisjon/redusert allmennhelse.

INGEN som er 165 høy og veier 60 kilo er tykke, verken direkte eller indirekte, og du burde skamme deg over å insinuere det!

Kusinen min grenser til å være mager, og hun er 165 høy og bruker str 36 i bukser!

Jeg tenker du er helt perfekt, ts, men dessverre rammet av "ikke god nok syndromet" som så mange unge jenter lider under, blant annet på grunn av kommentarer som den jeg siterte!

:heks:

• Liker 37
Skrevet

36?! Det er jo nesten barnestørelse. Bruker 36 selv, er også 163 høy, og jeg er en strek...

• Liker 2
Skrevet

Med tanke på at det finnes så utrolig mange forskjellige kroppstyper, benbygninger osv så er det ikke noe noen kan si noe om uten å ha sett deg. Men i utgangspunktet skal det vel godt gjøres at du er tykk.

Skrevet

36 er small, skjerp deg. Du får ikke sympati fra meg, tenk på de som er str 44 eller større. Hva er de da, hvis du er feit og bruker 36?

TS spurte ikke om hun var feit. Hun spurte om hun hørtes lubben ut.

Feit og lubben er flere størelser og KG i forskjell!

• Liker 3
Skrevet

Str 36 er da vel det minste man kommer i før man må begynne med barnestørrelser?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jag var en 32:a innan, size zero. Nå er jag 36-38 beroende på hvilket plagg. Jeg föler meg ikke feit men litt lubben iblandt (er 167cm). För jeg fikk barn og för jeg gikk ned så mange kilo så var min vekt på detsamme som idag. Da var jeg lubben. Etter at jeg ble mor så har liksom vekten fordelt seg bedre så med samme storlek og samme vekt så ser jeg bedre ut idag enn når jeg var tonåring.

Min ideal vekt er nok 34-36 (med tanke på ökat energi nivå) men dit når jeg nok aldrig igen.

Det kan jo hende at du bare föler deg slik nå? Jeg föler meg ofte litt sånn rett för mensen og under mensen, da har man jo mer vann i kroppen? Du er IKKE for stor ihvertfall, det er snikkers og twist.

Red. Det fremgikk nok ikke helt hva jeg mente. Mente at om du har vart mindre för så kan det vara derfor du föler slikt (som meg ibland), eller om du er litt opropersjonelig (STAVNINGEN VILL INTE SAMMARBETA IDAG!!!!!!)

Endret av Nusseli
  • Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Svaret på spørsmålet ditt er veldig enkelt, og det er veldig klart, det er "Nei".

Min mor er akkurat samme høyde som deg, og veier nesten ingenting.

Hun bruker av og til 36, og av til 34.

Hun er undervektig, har alltid vært, og er veldig smalbygget.

• Liker 1
Skrevet

Jeg brukte 36 på mitt tynneste (48 kilo), og også når jeg holder matchvekta (for min del) som er rundt 53 kilo. Jeg er 162 høy.

Jeg har ei venninne igjen som er litt lavere enn meg, men som bruker str 36 og veier 60.

Så det er grunn umulig å si, uten å ha sett deg, men tykke mennesker pleier neppe å bruke str 36.

Skrevet

O_o!!!!!

Anonym poster: c0462c8760a6ffb85ee895519546c990

• Liker 3
Skrevet

INGEN som er 165 høy og veier 60 kilo er tykke, verken direkte eller indirekte, og du burde skamme deg over å insinuere det!

Jeg insinuerer ikke en dritt.

Men på KvinneGuiden går det jo ikke an å være under stl 40 og være misfornøyd med kroppen sin.

For er man det - så er man bare ute etter oppmerksomhet og mangler empati for andre mennesker som er større enn seg selv.

keep_calm_and_take_a_chill_pill_by_showdog12345-d4lqzhd.jpg

• Liker 14
Skrevet

Neineineineinei. Jeg har bare lyst til å skrike det ut.

Du er nok helt fin akkurat som du er. Du er ikke lubben. Herregud, hva skjer med verden?

• Liker 7
Skrevet

Du føler deg lubben på grunn av muskuløse lår som du iakttar fra en vinkel folk flest ikke ser dem fra, og som går inn i størrelse liten. Seriøst... Du vet godt sannheten selv.

Anonym poster: 79e4a25dcca3b8c26e1c677040418940

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...