Favole Skrevet 9. februar 2015 #301 Del Skrevet 9. februar 2015 Er det en grunn til at du ikke har fortalt ham det? Håper det går greit når du skal fortelle Godt at hevelser og hodepine har lettet litt i det minste, små gleder og det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #302 Del Skrevet 10. februar 2015 neeej, han har ikke vært innom egentlig, syns det er for drøyt å sende sms også har han litt kjipe forhold med dama osv, ikke som i at hun er dust, men som i at hu ikke har de beste prognosene for videre eksistens, om man kan si det sånn. og at han kommer til å gnåle noe innmari om at vi ikke har jobb begge to. men jeg VET jo faktisk det. bedre enn noen annen. orker ikke mas, kan ikke ha noe mas, blodtrykket er allerede for høyt til å diskutere med han om tull ellers, bare tilfeldig, men så tok det jo såååååå lang tid mellom 2 mnd og vel.. så mange mnd det er nå.. 5? 6? 5,5? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #303 Del Skrevet 14. februar 2015 Ja, romantisk å feire valentinsdagen på sykehus. Vel, dagen driter jeg i, men det er skikkelig kjipt. Jeg er lei av den ubrukelige kroppen nå Har bare telefon, lang status blir problematisk. Men ungen har det fint da, estimert til 990 gram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 14. februar 2015 #304 Del Skrevet 14. februar 2015 Uff, da! Innlagt for å holde baby inne lengst mulig, eller er det mulig det skjer noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. februar 2015 #305 Del Skrevet 14. februar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #306 Del Skrevet 16. februar 2015 Vente har fått ny betydning. Dagens lille tips, aldri ha legetime/jordmor på fredag. Alltid. Alltid på mandag eller tirsdag. Helg på sykehuset er helt katastrofalt. Underbemannet og alt går ekstremt sakte. Sjelden vært så glad for en mandag! I herlige mandag, man kan få middag i middagstid og ikke klokka 12, når man spiste opp frokosten klokka 10, så kan man jo regne seg til hva som skjer. Ingen middag. Jo, nå venter jeg på dagene som går, lite konkret å få ut av legene (selv på en mandag). Håper først er 28 uker. Så 30, 32 og etter 34 så vet det fleste at de ikke gjør noe for å holde barnet inne. Problemet er at det kan ta en time eller en mnd.. Det vites ikke, og den dumme kroppen min nekter å stabilisere seg. Blodtrykket er høyt, og doseringene blir justert stadig opp. Har kun iphonen min, med elendig batteri. Strikketøyet er tom for garn. Igjen bok ingen noenting. Tv på rommet streiker. Mann og barn kommer ikke før imorgen. Hadde det vært noe gress her skulle jeg gjerne sett det gro. 26 imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 16. februar 2015 #307 Del Skrevet 16. februar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 16. februar 2015 #308 Del Skrevet 16. februar 2015 Helgebemanning kan være noe herk i sånne sammenhenger. Uvitenhet er det verste. Håper besøket i morgen er noe som kan holde deg litt oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 22. februar 2015 Forfatter #309 Del Skrevet 22. februar 2015 da har jeg vært hjemme siden fredag, og skal på ny "sjekk" imorgen.. har vel ikke noe særlig gode forhåpninger til å komme hjem igjen etterpå, men blir veldig glad om det skjer har hvertfall fått kost masse med min lille gutt, og ødelagt fars plan om å la han sove på eget rom, jeg sa han kan sove hvor han vil, men når jeg komme hjem så skal jeg bruke hele natta på kosing av liten kropp. etter en uke i sykehussenga har det dukket opp endel gravidplager jeg egentlig ikke har hatt .. mye pga dårlig seng og mye stillesitting, har blitt bedre her hjemme, men... vet ikke hva jeg håper på, såklart håper jeg barnet blir lengst mulig inne, det er uke 27 på tirsdag, så da er det bare en uke til èn milepæl.. uke 28. de er litt itvil med diagnosen, og jeg håper de har rett / tar feil, alt ettersom, men jeg er helt imellom svangerskapsforgiftning og høyt blodtrykk, innimellom har jeg proteinene i urinen (Send til lab for dyrking blabla) og innimellom ikke.. blodprøvene er alltid fine, men blodtrykket er jo utrolig, jo fler piller jeg tar, jo mindre skjer.. syns selv jeg tar ganske høy dose nå, men de mener det er mer å gå på, så får stole på det, men idag har jeg vært i dårlig form også er jeg trøtt, men får ikke sove.. helt slitsomt bare klaging, men sånn føles det nå, lite lyspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 22. februar 2015 #310 Del Skrevet 22. februar 2015 Uff, det er lov å ventilere ut her! Skjønner godt at du er usikker på hva du skal håpe på, det høres virkelig ikke enkelt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #311 Del Skrevet 23. februar 2015 Deler pillene med den som gjetter hvor jeg er nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 1. mars 2015 #312 Del Skrevet 1. mars 2015 Hvordan går det Kvakk? Ligger du fortsatt på sykehuset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #313 Del Skrevet 3. mars 2015 28+0 Snakka med både sykepleier og overlege fra prematur avdeling. Måtte vente med frokost i tilfelle keisersnitt. Min bittelillegutt har nok ikke lenge igjen inni magen Veldig skummelt. Men vet jeg ikke får gjort noe, så prøver å rader ned ro og håpe for noen dager ti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 3. mars 2015 #314 Del Skrevet 3. mars 2015 Kan ikke forestille meg hvordan det må føles, håper bare du føler deg trygg og ivaretatt av helsepersonellet rundt deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 3. mars 2015 #315 Del Skrevet 3. mars 2015 Oi. Ble det keisersnitt eller en dag til i magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 3. mars 2015 #316 Del Skrevet 3. mars 2015 Håper kroppen klarer å være hjem til den lille litt lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 3. mars 2015 #317 Del Skrevet 3. mars 2015 Oida! Håper alt er bra med deg og dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #318 Del Skrevet 3. mars 2015 De har alle sagt de vil han skal være der lengst mulig, men det er uansett kort. Håper på fler svar imorgen. Hvertfall før eller etter helga. Etter hadde vært veldig fint, da er det nesten 29.. Osv Men det er en dag til dag beslutning. Svigermor kommer på mandag, flydd inn fra utlandet. Utrolig heldig med streiken, ALT av flybilletter kosta 5-6tusen. De vet jo såklart hva de gjør og vil jo det beste, men det føles så skummelt så tidlig. Er det er lite menneske, og når slutter det å være skjørt og lite og kan bli en baby.. Må være forsiktig hva man ønsker seg, jeg håpa jo på en baby som var liten lenge, for min store gutt vokste såååå fort.. Men. Heller det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmartCookie Skrevet 8. mars 2015 #319 Del Skrevet 8. mars 2015 Åhh, håper alt går bra med dere! <3 Skjønner at det er skremmende at lillegutt vil ut før tiden. Men som du sier, de vet hva de gjør og du er i de beste hender! Krysser fingrene for at lillegutt fremdeles holder seg i magen litt til <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #320 Del Skrevet 9. mars 2015 Min bittelillegutt er helt nydelig og skremmende liten. 1092 gram Søndagsbarn. <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå