Gå til innhold

Tomt for biseksuelle`?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, vi finnes. Men jeg er i et forhold uten noen cuckold tendenser for tiden.

Anonym poster: 7f6be009d41cdf87007f6d1a86bc80ea

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Neida, vi finnes. Men jeg er i et forhold uten noen cuckold tendenser for tiden.

Anonym poster: 7f6be009d41cdf87007f6d1a86bc80ea

Cuckold er betegnelsen på en mann med en utro kone, sikker på at det passer inn her?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er selv Veldig(!) Bicurious.. Kunne egentlig virkelig tenkt meg å kose med en jente en gang.

Har Guttekjæreste, og jeg har snakket flere ganger om det med ham, og han som de fleste gutter har ingenting imot det.

Men jeg har liksom aldri kommet så tett på jenter at det har føltes riktig å prøve.

Jeg er meget fornøyd med å ha kjæresten min, men har lenge ønsket å prøve litt jentekos og sex. Synes kvinner er nydelige skapninger, og jeg elsker å ta på pupper og rumpe, mage og lår.

Endret av Sissama
Skrevet

Jeg har vært selv på mange nettsider men føler ikke mange jenter tørr å snakke om dette.

Jeg er vedig intr. i å prøve dette og hvis noen av dere her vil er jeg mer en villig til å bli med :)

Ta kontakt så kan vi snakke litt! Så kan du få vite mer om meg også:)

Skrevet

Joda.

De bifile jentene har ikke blitt "brukt opp".

Men alle er nok ikke ute etter jenter i hetrofile forhold som bare vil kunne eksperimentere sin seksualitet med dem.

Skrevet

Åhh, jeg har så lyst på det samme. Er ei jente på 22. Sliter på samme måte selv og. Jeg har så lyst på jenter og kun jenter nå. Bryr meg nesten ikke om menn lenger. Jeg har ikke prøvd å finne noen på nett for dette for jeg har aldri møtt noen via nett før. Og for ikke snakke om å møtes med hensikt å bli kosevenninner hehe. Jeg tror det hadde vært spennende å prøve seg så kanskje jeg bør.. Men hadde helst vært fint å vite hvor man bør "lete" ellers, for de som helst vil møte disse jentene in real life siden jeg tror jeg hadde taklet dèt bedre enn cyber greier. Også hadde jeg uansett aldri giddi å legge bilde av meg selv eller opplyaninger om meg ut på nett slikt uansett.. Så bare hint hint.. Sånn hjelp for oss begge. Hvis du har lyst til å lage ny tråd om hvor å møte disse jentene?? Kunne gjort det selv men føler at mine formuleringer alltid har tendens til å enten falle feil ut eller bli for generelle. Derfor jeg ber deg om å gjøre det :) hehe hvis det er greit of course:)

Anonym poster: c7517271a5da806f6de6b6ac2c5c3828

• Liker 2
Skrevet

Åhh, jeg har så lyst på det samme. Er ei jente på 22. Sliter på samme måte selv og. Jeg har så lyst på jenter og kun jenter nå. Bryr meg nesten ikke om menn lenger. Jeg har ikke prøvd å finne noen på nett for dette for jeg har aldri møtt noen via nett før. Og for ikke snakke om å møtes med hensikt å bli kosevenninner hehe. Jeg tror det hadde vært spennende å prøve seg så kanskje jeg bør.. Men hadde helst vært fint å vite hvor man bør "lete" ellers, for de som helst vil møte disse jentene in real life siden jeg tror jeg hadde taklet dèt bedre enn cyber greier. Også hadde jeg uansett aldri giddi å legge bilde av meg selv eller opplyaninger om meg ut på nett slikt uansett.. Så bare hint hint.. Sånn hjelp for oss begge. Hvis du har lyst til å lage ny tråd om hvor å møte disse jentene?? Kunne gjort det selv men føler at mine formuleringer alltid har tendens til å enten falle feil ut eller bli for generelle. Derfor jeg ber deg om å gjøre det :) hehe hvis det er greit of course:)

Hvis du vil kan vi snakke litt ?:)

Skrevet

Mange jeg kjenner som er åpent biseksuelle. De aller fleste, vil jeg tro, men de fleste er også kresne. De færreste faller for hvemsomhelst.

Anonym poster: 98c266eecc0ca822f9441f0b592e3e6e

• 2 uker senere...
Skrevet

Er bare å sende pm her vettu :)

Skrevet

Jeg er bifil men er i et monogamt forhold nå :)

• Liker 1
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Jeg er bifil men er i et monogamt forhold nå :)

Særlig, alle vet at bifile er promiskuøse festløver med forakt for monogamiet, gud og fedreland ;)

Skrevet (endret)

Særlig, alle vet at bifile er promiskuøse festløver med forakt for monogamiet, gud og fedreland ;)

I skrivende stund selger jeg statshemmeligheter til Russland mens jeg sexchatter med en annen enn partneren min.

Cuz that's the way bifile rocks.

Edit:

Jeg blander alkohol og piller nå, også. Glemte å skrive det.

Senere i kveld skal jeg ut og ha masse uforpliktende sex med alle andre enn partneren min. Planlegger også å sniffe kokain av rumpa til en prostituert 17 åring på et toalett.

Endret av Alice123
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

I skrivende stund selger jeg statshemmeligheter til Russland mens jeg sexchatter med en annen enn partneren min.

Cuz that's the way bifile rocks.

Edit:

Jeg blander alkohol og piller nå, også. Glemte å skrive det.

Senere i kveld skal jeg ut og ha masse uforpliktende sex med alle andre enn partneren min. Planlegger også å sniffe kokain av rumpa til en prostituert 17 åring på et toalett.

Kos deg, jeg skal selv på Sognsvann for å barebacke andre "heterofile" menn.

• Liker 1
Skrevet

Kos deg, jeg skal selv på Sognsvann for å barebacke andre "heterofile" menn.

Det høres ut som vi begge skal ha produktive og gode helger i tråd med liksom-legningen vår som overstyrer alt av fri vilje, moral og fornuft!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...