Gå til innhold

Tomt for biseksuelle`?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Finnes det ikke biseksuelle JENTER igjen lenger? Jeg har prøvd ut litt av hvert av sider, men alt jeg finner er enten gutter som later som de er jenter eller jenter som skal ha med kjæreste/ektefelle/samboer. Jeg er ikke ute eller følelser, forhold og lignende. Men jente-jente kos og vennskap. Er det ingen som er slik lenger? Eller er det bare slik at ingen tør å åpne seg mer?

Jeg fortalte min sambo først igår at jeg drømte om jentekos alene, det så han ikke på som utroskap. Så lenge jeg ikke utviklet følelser for andre jenter, eller jeg var for mye med de. At han fortsatt ble satt først. Overlykkelig, og stolt noen øyeblikk, før jeg tenkte over det at det finnes nesten ikke jenter igjen som er ute etter slikt..

Endret av Niennas
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo. gjør det..

Anonym poster: 7a38edde8af37edb76807dcd88c8342e

Skrevet

Det var da et godt forklart og flott svar av deg, AB. Håper på litt mer forklarende svar enn det :-)

Anonym poster: 7a38edde8af37edb76807dcd88c8342e

Skrevet

Jeg er bifil jente.

Jeg kan godt være sammen med en annen jente, men jeg har ikke sex med noen jeg ikke har følelser for, så bare fwb hadde vært uaktuelt for meg.

Anonym poster: b788faf9457f56687a69a69b36abe7ea

• Liker 1
Skrevet

Tråden er rydda for kontaktannonse.

Niennas, mod.

Skrevet

haha deilig å se hvordan jenter sliter like mye som gutta år de prøver seg på jenter. takk deg selv.

Anonym poster: a8c2489e6135d647260548b66304a3dd

• Liker 2
Skrevet

Kjenner jenter som er åpne for sånt - kunne vært det selv, men det er noe med kompatibilitet her.

Det går jo ganske lenge mellom hver gang jeg treffer en kvinne jeg oppriktig talt kunne tenkt meg sex med, man hopper jo ikke til sengs med enhver biseksuelle kvinne.

De fleste kvinner jeg synes er tiltrekkende kunne jeg ikke tenkt meg å ha sex med - rett og slett. Så neida, det er ikke tomt for kvinner som kan ha sex med andre kvinner - men det er jo ikke akkurat alle man matcher med og får den type tiltrekning for.

• Liker 2
Skrevet

Er biseksuell.. Syns det er vanskelig å finne andre jenter som er det, hadde vært gøy med litt sengemorro en gang i blant. Men så flyr jeg ikke rundt og roper ut at jeg er biseksuell heller. Folk får egentlig bare vite det om de spør eller om vi snakker om det. Og det skjer jo ikke så ofte.

Anonym poster: 91c5278e49676f062d056900c8f01211

Skrevet

Jeg kjenner til et par, og jeg er bifil også. Jeg er derimot ikke interessert i sex uten samboeren min og for tiden så jeg har ikke benytt meg av noen av de mulighetene.

Anonym poster: 07a14439d81f1020ef858a3b34768f5b

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Stemmer det altså ikke at alle kvinner er tre drinker unna en KKM trekant?

• Liker 3
Gjest bondepion
Skrevet

Jo da ;) kan da se ut til at det er flere av oss jenter som ønsker kontakt. Men det er ikke lett å finne noen.

klem fra meg ;)

Skrevet

Er akkurat det, som noen skrev over her! Det er ikke alle man forteller det til! Jeg har nå fortalt sambo det, men verken familie eller min beste venn vet det. Når du er på byen er det heller ikke mange jenter som flørter med hverandre, nettopp fordi det mange steder og på mange måter er så veldig tabu enda.

Og så klart passer ikke alle sammen. Jeg kan ikke si at jeg tiltrekkes av en hver jente, det er som med gutter. Det må en bra personlighet, greit utseende og en bra match til! Det å finne noen som matcher deg på den måten er også vanskelig, nå føles det ikke som om det lettere enn å finne drømme gutten akkurat.

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet (endret)

De færreste er såkallte 50/50 bi, altså at de tenner like mye på begge kjønn. Derfor kan muligens trekanter med en av samme kjønn som deg selv ofte være en god ingang til å se hvor man ligger på denne skalaen.

Endret av Amazing Cunt Wig
Skrevet

Jeg er bifil jente, men, som noen sa over her, jeg har ikke sex med noen jeg ikke har følelser for. Og jeg har guttekjæreste nå, så da blir det nok uaktuelt med jentesex her i gården. Jaja, klarer meg ;)

Skrevet

Bifile jenter fins helt klart ;) er et godt eksempel på det selv. Hadde jeg ikke vært lykkelig gift skal du ikke se bort fra at jeg hadde vært mulig å sjekke opp på byen.

Skrevet

Jo, men de kan være vanskelig å finne. Kjenner en del bifile jenter jeg, og alle de er ikke ute etter noe forhold

Skrevet

Det fins, men for bare noen få år tilbake var det å være bifil edgy, tøft og ganske kult. Nå er det bare en legning...

Skrevet

ts det at du ikke er fornøy med å ha en guttekjæreste er grunnen til at du ikke finner jenter heller. fordi dere jenter er så kresne og kravstore. morsomt å møte seg selv i døra? alle jenter burde vært esbiske for et år bare så de får se hvor håpløse de er.

Skrevet

ts det at du ikke er fornøy med å ha en guttekjæreste er grunnen til at du ikke finner jenter heller. fordi dere jenter er så kresne og kravstore. morsomt å møte seg selv i døra? alle jenter burde vært esbiske for et år bare så de får se hvor håpløse de er.

Vel, i motsetning til deg så tenker jeg ikke at noen skylder meg sex - hverken menn eller kvinner.

Hyggelig hvis ei jeg tenner på også tenner på meg, men utover det har jeg ingen problemer med å forstå at man ikke alltid er samkjørte på attraksjon og lyst.

Noe jeg tipper øker mine sjanser for å faktisk få meg noe når jeg først prøver meg, da jeg tipper avslappet og positiv utstråling er mer sjarmerende enn sutrete og bittert forventningspress og krav.

• Liker 3
Gjest bondepion
Skrevet

Hvordan sjekke opp ei jente??? Føles jo litt kleint å sjekke opp også!!!!

Hvilke tegn eller signaler kan man ta det på om hun ønsker det samme?

Huff...tar jo hundre ååååår før en klarer å komme til sengs med ei jente antagelig....hvis jeg er så heldig :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...