Gå til innhold

Tenner dere på ølmager?


AnonymBruker

  

85 stemmer

  1. 1. Tenner dere på ølmage

    • Ja
      7
    • Nei
      65
    • Bryr meg ikke
      13


Anbefalte innlegg

Jeg liker å holde meg i form og blir tiltrukket av likesinnede menn. Han trenge ikke å ha sixpack, men han skal være glad i holde seg i form, ha gode matvaner og like en aktiv livsstil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overhodet ikke.

Jeg tenner generelt ikke på folk som lever utpreget usunt og slapt - og synes det er noe avtennende med dårlig kosthold. Liker heller ikke disse "kostholdplan som følges til punkt og prikke og får panikk av å skippe ei treningsøkt, må passe på at ikke fettprosenten går over 13,945867"

Jeg foretrekker menn som lever som meg;

Trener jevnlig og har generelt et normalt sunt variert kosthold, og som ikke må kompensere eller "ta igjen" når man i ny og ne spiser en hamburger, sjokolade eller drikker øl.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du er ganske "fyldig" selv?

Anonym poster: 24dea3c606fb82f9c369a6b9024c4195

Mannen jeg er forelsket i nå har definitivt mage. Og jeg er tynn som bare det selv. Er det så merkverdig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Tipper du er ganske "fyldig" selv?

Anonym poster: 24dea3c606fb82f9c369a6b9024c4195

fyldig for KG, ja...

utan at eg skjønar kva det har med saken å gjera.....

Endret av Stjerner og planeter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker menn med flat mage og hår på hodet, ja jeg bryr meg om utseendet. Klart jeg gjør.. Bryr meg om mitt eget også.

Anonym poster: fa0ad5a6e6fbeb76a290640ab29b0327

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, jeg kan faktisk godt like at menn er litt "bamsete", men synes ikke det er spesielt lekkert med menn som ser høygravide ut :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg kan faktisk godt like at menn er litt "bamsete", men synes ikke det er spesielt lekkert med menn som ser høygravide ut :P

Hm? Hva er galt med dette?

beer-belly.jpg

Anonym poster: 24dea3c606fb82f9c369a6b9024c4195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Hm? Hva er galt med dette?

beer-belly.jpg

Anonym poster: 24dea3c606fb82f9c369a6b9024c4195

Capsane og buksene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke pent med øl-mage.

Litt off-topic men synes heller ikke noe om veldig tynne menn.

Anonym poster: 0818ecf10fda2d1cb1a1c2b58aaa7cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener om jeg kan tenne på en mann med stor mage? Går jo ikke etter magen, liksom. Men nå for tida har jeg en god en. Han har en ganske stor mage! Mye større enn på bildet her. Det var jo ikke magen som gjorde at jeg fallt for ham. Det var hele ham. Magen er dessuten veldig god å hvile hodet på..ligge inntill..og jeg elsker når den store mannen legger seg over meg...mmm. Så svaret er vel JA. Når jeg liker hele mannen. Snill, god, sexy og stor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener om jeg kan tenne på en mann med stor mage? Går jo ikke etter magen, liksom. Men nå for tida har jeg en god en. Han har en ganske stor mage! Mye større enn på bildet her. Det var jo ikke magen som gjorde at jeg fallt for ham. Det var hele ham. Magen er dessuten veldig god å hvile hodet på..ligge inntill..og jeg elsker når den store mannen legger seg over meg...mmm. Så svaret er vel JA. Når jeg liker hele mannen. Snill, god, sexy og stor.

Noe jeg lurer på, er hvordan sexen foregår når mannen balanserer oppå deg med sin store mage. Jeg skal ikke bli ufin, jeg har bare problemer med å se for meg hvordan fete personer får det til.

Anonym poster: ab6ed14135f51d0b6031fdf16dd85f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Noe jeg lurer på, er hvordan sexen foregår når mannen balanserer oppå deg med sin store mage. Jeg skal ikke bli ufin, jeg har bare problemer med å se for meg hvordan fete personer får det til.

Anonym poster: ab6ed14135f51d0b6031fdf16dd85f01

veit du at det finst andre stillingar enn misjonær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

veit du at det finst andre stillingar enn misjonær?

Selvfølgelig vet jeg det. Men Kristen skriver at hun elsker når den store mannen legger seg over henne, da var det nærliggende å tenke samleie. Uansett vil vel en stor mage være en hindring for en del aktiviteter, spesielt også hvis begge har det. Kristen skriver ikke om det bare gjelder mannen.

Anonym poster: ab6ed14135f51d0b6031fdf16dd85f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg lurer på, er hvordan sexen foregår når mannen balanserer oppå deg med sin store mage. Jeg skal ikke bli ufin, jeg har bare problemer med å se for meg hvordan fete personer får det til.

Anonym poster: ab6ed14135f51d0b6031fdf16dd85f01

Helt greit at du spør. :-)

Jeg er normalvektig, det er bare han som har stor mage. :-) Den er ikke som en kul, men stor og myk. Det jeg mente var ikke nødvendigvis samleie, men når han legger seg over meg, ser meg inn i øynene og kysser meg..og jeg blir pressa ned i madrassen..hehe.

Ellers så gjør vi det for det meste slik at jeg rir ham eller jeg ligger på ryggen med bena opp og han står på knærne. F.eks.

Det å bli tatt bak fra funka ikke så bra, men vet ikke om det hadde noe med magen å gjøre eller om det var fordi vi hadde knulla veldig lenge :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg tenner på ølmager - syns egentlig det er litt ulekkert med mannfolk som disser når de går :P han trenger ikke være helt superfit, men jeg foretrekker en som tar litt vare på seg selv. Å være 20-30 kg overvektig er _ikke_ å ta vare på seg selv. Passe mengde kroppsfett, passe trent og med et noenlunde saklig kosthold er bra nok for meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En kamerat som i en periode var ca 50kg overvektig fikk problemer med å ha sex. Magen ble så stor at dama ikke greide å ri ham skikkelig, magen kom i veien. Høres helt ille ut, men i dag er han slankere.

Et annet problem er at personer som er overvektig ofte har lavere sex drift. Årsakene er sammensatte og til dels ukjente, men man tror at en høy fett prosent forstyrrer hormon balansen.

Anonym poster: 1d96a5e98735d5539e96361cd5d666f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende teller ikke mye for min del, det viktigste er at jeg trives i mannens selskap. Men jeg er såpass opptatt av trening og kosthold at det hadde vært unaturlig for meg å være sammen med en som ikke brydde seg om hverken trening eller hva han spiste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner ikke på ølmager, men skulle jeg vært veldig glad i mannen som hadde en, hadde jeg tent på han uavhengig av magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...