Gå til innhold

Tenner dere på ølmager?

85 stemmer

1. 1. Tenner dere på ølmage

• Ja
      7
    • Nei
      65
    • Bryr meg ikke
      13

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tja, et lite spørsmål på nattestid. Tenne dere på ølmager? Hvorfor/hvorfor ikke?

Tenker da på en aldri så liten hyllemage avlet frem av utstrakt øldrikking kombinert med herlig fastfood.

Anonym poster: 9317122d2945dd8fdce5a444217dbdb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg synes ikke det er kvalmt eller frastøtende, men jeg er veldig into menn som liker å trene og er opptatt av å holde seg i form.

Anonym poster: 2698eba367e33568729d60127d42d15d

• Liker 3
Skrevet

Hadde en liten periode med ølmage fetisj for noen år siden. Store, hårete, voksne, deilige, generøse menn med ølmage var superhot :-D

Nå er jeg inne i en unge, stramme, veltrente menn - fase ...

Lurer på hva som blir det neste.

Anonym poster: 4856d686da64ad1c46feb0db9915a0b4

• Liker 1
Skrevet

Hva er attraktivt med mennesker som lever usunt?

• Liker 4
Skrevet

Nei, men veldig mange menn med ølmage virker å tro at 20 år yngre jenter gjør det!

• Liker 8
Gjest Sunheart
Skrevet

Bryr meg ikke så mye om utseendet, så lenge mannen er snill og god :)

• Liker 4
Skrevet

Hva er attraktivt med mennesker som lever usunt?

De kan ofte ha en holdning til livet som viser glede, nytelse og senkede skuldre. Og det er deilig å date noen som er litt 'chilled'

Anonym poster: 4856d686da64ad1c46feb0db9915a0b4

• Liker 9
Skrevet

det kommer jo ann på.. Tenner ikke noe særlig på svære kuler som står ut av magen, men litt ølmage har jeg toleranse for ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenner ikke på øl-mage. Jeg vet at jeg her bør si: Utseende teller ikke, det er insiden som teller. Nå har det seg slik at om jeg skal være ærlig så har utseende faktisk noe å si. Det er jo gjerne en fordel å bli tent av sin partner, eller så tror jeg det blir et labert sexliv. Men dette kan komme av at jeg er såpass optatt av trening selv, at jeg aldri kunne vært sammen med en som ligger på soffaen og spiser junkfood hele dagen. Men jeg antar at det er noenlunde slik med menn å? At de tenner på kvinner med fin figur. Vanskelig å si, vi er jo alle forskjellige :)

Anonym poster: 3bb7d270f28f524f1c91db8921bee759

• Liker 2
Skrevet

Mage/vom på menn er det definitivt styggeste jeg ser på en mann!

• Liker 5
Gjest Euforia
Skrevet

Skriver under her.

• Liker 4
Skrevet

Enig. Men jeg syns det er forskjell på mage som i vom/utrent-mage, og det å bare ha litt ekstra!

Skrevet

Hmmm... Hvor ble det av dette med at det er det indre som teller? Jeg tror fast bestemt at kvinner er mer opptatt av utseendet enn menn.

Anonym poster: 24dea3c606fb82f9c369a6b9024c4195

• Liker 2
Skrevet

Tenner ikke på ølmager i seg selv. Men kunne fint tent på en mann med ølmage, om de rette følelsene var der.

• Liker 3
Skrevet

Hmmm... Hvor ble det av dette med at det er det indre som teller? Jeg tror fast bestemt at kvinner er mer opptatt av utseendet enn menn.

Nå er det ikke det indre vi diskuterer, hold deg til tema.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Tja, et lite spørsmål på nattestid. Tenne dere på ølmager? Hvorfor/hvorfor ikke?

Tenker da på en aldri så liten hyllemage avlet frem av utstrakt øldrikking kombinert med herlig fastfood.

Anonym poster: 9317122d2945dd8fdce5a444217dbdb0

Nei, heller motsatt. Kall meg overfladisk, men jeg synes ølmage er veldig avtennende. Kanskje fordi det sier noe om mannens holdninger til egen kropp ettersom han lar den forfalle slik?

EDIT: Jeg vil bare presisere at jeg kjenner mange veldig trivelige menn med litt ekstra. Men de er bare venner. Samboeren min derimot, er både en mann jeg har veldig god kjemi med og har en kropp jeg tenner på. Så utseende har faktisk noe å si!

Endret av Surriball
Skrevet

Nei, heller motsatt. Kall meg overfladisk, men jeg synes ølmage er veldig avtennende. Kanskje fordi det sier noe om mannens holdninger til egen kropp ettersom han lar den forfalle slik?

EDIT: Jeg vil bare presisere at jeg kjenner mange veldig trivelige menn med litt ekstra. Men de er bare venner. Samboeren min derimot, er både en mann jeg har veldig god kjemi med og har en kropp jeg tenner på. Så utseende har faktisk noe å si!

Mye mer enn damer vanligvis innrømmer vil jeg tro.

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

då blir det meir på meg!

elskar mage på menn!

Skrevet

då blir det meir på meg!

elskar mage på menn!

Tipper du er ganske "fyldig" selv?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...