Gå til innhold

Hva er dette for noe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da er det bare fordi dere vil at folk som ikke kjenner dere skal tro dere ser bedre ut enn dere egentlig gjør?

For det første henger den ene puppen lenger ned enn den andre, og uten bh ser det rart ut. Bl.a så stirrer folk på "unormalt".

For det andre så bruker jeg bh for å støtte puppene, men en bh gnager rundt brystet og over skruldrene, og lager valker under armene. I tillegg bretter huden seg under bhen når jeg sitter. Dette er ubehagelig, så om dette virkelig støtter opp puppene mine, slik at jeg slipper å ha en bh som strammer over alt, så bruker jeg det gjerne. En løs bh har nemlig ingen funksjon.

For det tredje, så har jeg kjoler med åpen rygg. Da MÅ jeg ha en støtte for puppene som ikke vises bak, det er ikke noe pent og presentabelt å gå rundt med en bh som synes bak på ryggen.

Jeg er glad i kroppen min, jeg synes den er fin, og liker å vise den frem fra sin beste side. Jeg er stolt av den, rett og slett. Jeg har ikke noen agenda, jeg trenger ikke å tiltrekke meg noen ny partner, da jeg allerede har en, som også liker at jeg ser bra ut.

Trives du best selv når du ser ut som et dass, eller når du ser presentabel og kjekk ut? Er det slik du ser ut som morgenen som er "det virkelige deg", eller er det når du har ordnet håret? Kan jeg da påstå at om du grer eller styler håret, så gir du et misvisende bilde på hvordan du ser ut til andre? Gjelder det også om du barberer skjegget, eller bruker spinningtights som holder inne et par dvaske lår?

Anonym poster: 30a85242fe19f2e9897a4bc7e82a179d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skrev jo det i den forrige posten min til deg, men jeg kan godt skrive det igjen.... jeg har store pupper som peker nedover, noe jeg ikke syns er sånn skikkelig fint. får jeg løftet puppene mine litt opp ville jeg følt meg bedre fordi JEG syns det er finere! er ikke for å lure noen som helst, men fordi jeg vil rette opp puppene mine uten å bruke mange hundre tusen på plastisk kirurgi. og hva i alle dager bryr det deg uansett? tviler på at du skal sjekke opp noen av oss over her i nærmeste fremtid, så sjokket angående puppeteipen kan du bare glemme ;)

Så av den grunn at jeg ikke skal ut og sjekke damer i kveld så kan jeg ikke være med på en diskusjon om utseende? Forklar meg hvordan, vær så snill.

Jeg skjønner det du sier, du trenger ikke gjenta deg. Det er du som ikke skjønner mitt poeng her. Du føler deg bedre fordi DU synes det ser bedre ut. Du synes dette er viktig fordi da synes kanskje andre også at det ser bedre ut. Det er sannsynligvis ikke fordi du skal få noe vakrere å se på hver gang du går forbi et speil. Du regner med at folk skal oppføre seg annerledes mot deg hvis du ser bedre ut, men i hvilken grad? Prøv å forstå spørsmålet mitt, og ikke bare skyll det vekk med overfladiske unnskyldninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første henger den ene puppen lenger ned enn den andre, og uten bh ser det rart ut. Bl.a så stirrer folk på "unormalt".

For det andre så bruker jeg bh for å støtte puppene, men en bh gnager rundt brystet og over skruldrene, og lager valker under armene. I tillegg bretter huden seg under bhen når jeg sitter. Dette er ubehagelig, så om dette virkelig støtter opp puppene mine, slik at jeg slipper å ha en bh som strammer over alt, så bruker jeg det gjerne. En løs bh har nemlig ingen funksjon.

For det tredje, så har jeg kjoler med åpen rygg. Da MÅ jeg ha en støtte for puppene som ikke vises bak, det er ikke noe pent og presentabelt å gå rundt med en bh som synes bak på ryggen.

Jeg er glad i kroppen min, jeg synes den er fin, og liker å vise den frem fra sin beste side. Jeg er stolt av den, rett og slett. Jeg har ikke noen agenda, jeg trenger ikke å tiltrekke meg noen ny partner, da jeg allerede har en, som også liker at jeg ser bra ut.

Trives du best selv når du ser ut som et dass, eller når du ser presentabel og kjekk ut? Er det slik du ser ut som morgenen som er "det virkelige deg", eller er det når du har ordnet håret? Kan jeg da påstå at om du grer eller styler håret, så gir du et misvisende bilde på hvordan du ser ut til andre? Gjelder det også om du barberer skjegget, eller bruker spinningtights som holder inne et par dvaske lår?

Anonym poster: 30a85242fe19f2e9897a4bc7e82a179d

Du er den første som har et snev av fornuft i innlegget ditt, takk for det. Det er likevel noen ting jeg synes er litt rart. Hvordan jeg ser ut er ikke mitt egentlige "jeg". Mitt egentlige jeg er summen av det jeg har opplevd, og måtene jeg har reflektert over dette. Det er omtenksomheten jeg kan føle ovenfor andre, og det er idé-ene og kreativiteten som oppstår i mitt hode.

Det er for meg feil å si at en kropp som ikke er piffet opp ikke er "presentabel". Hvis dette er feil så vil jeg ikke ha rett. Det vil visst dere, hvorfor vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så av den grunn at jeg ikke skal ut og sjekke damer i kveld så kan jeg ikke være med på en diskusjon om utseende? Forklar meg hvordan, vær så snill.

Jeg skjønner det du sier, du trenger ikke gjenta deg. Det er du som ikke skjønner mitt poeng her. Du føler deg bedre fordi DU synes det ser bedre ut. Du synes dette er viktig fordi da synes kanskje andre også at det ser bedre ut. Det er sannsynligvis ikke fordi du skal få noe vakrere å se på hver gang du går forbi et speil. Du regner med at folk skal oppføre seg annerledes mot deg hvis du ser bedre ut, men i hvilken grad? Prøv å forstå spørsmålet mitt, og ikke bare skyll det vekk med overfladiske unnskyldninger.

jeg regner IKKE med at andre skal syns jeg ser bedre ut med puppeteip!? hvor i alle dager henter du det fra? jeg kjøper puppeteip om jeg vil! jeg klister puppeteipå på mine pupper om jeg vil det! kan hende samboeren synes det er pent? tror neppe noen andre vil merke noe til det.

"Du regner med at folk skal oppføre seg annerledes mot deg hvis du ser bedre ut, men i hvilken grad?" hvor i alle dager henter du dette fra? det har jeg aldri skrevet! jeg regner med at jeg vil føle meg bedre om jeg får løftet opp puppene mine, siden de er svære og henger! vent litt... det her blir feil. hvorfor i svarte skal jeg sitte her og forsvare meg ovenfor en fyr som kaller seg "femi9ist", som kritiserer mitt/våre valg angående våre egne pupper og vårt selvbilde? jeg vil ha finere pupper! end of discussion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ha finere pupper, det er helt i orden. Bare innrøm at det er for å se bedre ut for andre enn du egentlig gjør uten triks. Den eneste grunnen til at du må sitte og forklare noe som helst, er fordi du lyver for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bh hjemme pga at det er mer behagelig enn å la alt slenge løst. Jeg kler meg innimellom penere hjemme enn jeg "må" for å holde varmen, uten at jeg har planer om å invitere noen inn. Ser ikke helt den prinsipielle forskjellen på dette eller å ta på seg en bukse som sitter pent i stedet for å surre rundt i onsizen min.

Om jeg gidder prøve er en annen sak, jeg har en E cup, så har mine tvil om at den holder. Men nysgjerrigheten har kostet meg et par dollar på ebay før :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vil ha finere pupper, det er helt i orden. Bare innrøm at det er for å se bedre ut for andre enn du egentlig gjør uten triks. Den eneste grunnen til at du må sitte og forklare noe som helst, er fordi du lyver for deg selv.

jeg vil ha finere pupper fordi jeg føler meg bedre med finere pupper. de som vil får bare glo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bh hjemme pga at det er mer behagelig enn å la alt slenge løst. Jeg kler meg innimellom penere hjemme enn jeg "må" for å holde varmen, uten at jeg har planer om å invitere noen inn. Ser ikke helt den prinsipielle forskjellen på dette eller å ta på seg en bukse som sitter pent i stedet for å surre rundt i onsizen min.

Om jeg gidder prøve er en annen sak, jeg har en E cup, så har mine tvil om at den holder. Men nysgjerrigheten har kostet meg et par dollar på ebay før :ler:

jeg har F, så jeg er også veldig spent på om det fungerer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere ønsker garantert ikke innspill fra en mann, men dette ville jeg funnet svært lite attraktivt. Skjønner ikke hvorfor dere har så stort behov for å lure menn til å tro at dere ser annerledes ut enn dere gjør.

Hva er det med dette produktet som gjør at du ville følt deg bedre? Er det fordi folk som ikke har sett deg naken før vil tro at du har finere kropp enn du egentlig har? Disse folkene kommer til å behandle deg annerledes hvorfor? Venter spent på svar.

Å gå uten bh kan være veldig ubehagelig. Puppene disser og beveger seg. Har du da på et klesplagg du ikke kan ha vanlig bh under, er denne utmerket (hvis den fungerer så klart), da den vil gi en viss støtte. Og da slipper du å bekymre deg over om at de ikke holder seg på plass, det er ikke alle klesplagg det er helt heldig at pikene vandrer rundt i, ei heller er det ikke alle som liker å gå rundt og så godt som vise frem brystene og brystvortene sine til hver og en mann.

Jeg tror du gjør dette til et større issue enn det egentlig er. Vi kvinner bruker bh, og kjempefint at det finnes en til enhver anledning - punktum.

Anonym poster: f861df07e06d18b19ea9508708772dc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...