Gå til innhold

Hva er dette for noe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åhh! Må kjøpe det!

Anonym poster: c8b261aef72b07af5ecb55a496ab0b8d

jeg klikket akkurat hjem tre par! hahahaha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan dere si fra når dere har fått dem og har prøvd? Jeg lurer veldig på om det funker så bra som det påstås.

Anonym poster: 051039508c4448a5c567d1241f1ab29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere ønsker garantert ikke innspill fra en mann, men dette ville jeg funnet svært lite attraktivt. Skjønner ikke hvorfor dere har så stort behov for å lure menn til å tro at dere ser annerledes ut enn dere gjør.

Endret av femi9st
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere ønsker garantert ikke innspill fra en mann, men dette ville jeg funnet svært lite attraktivt. Skjønner ikke hvorfor dere har så stort behov for å lure menn til å tro at dere ser annerledes ut enn dere gjør.

hva om det får oss til å føle oss bedre da? jeg har veldig store pupper som ikke er perfekt runde og heller ikke strutter oppover; for min skyld ville jeg prøve dette, for det hadde fått meg til å føle meg bedre. tipper at samboeren gir seg katta for å være ærlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere si fra når dere har fått dem og har prøvd? Jeg lurer veldig på om det funker så bra som det påstås.

Anonym poster: 051039508c4448a5c567d1241f1ab29c

skal gi beskjed ! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere ønsker garantert ikke innspill fra en mann, men dette ville jeg funnet svært lite attraktivt. Skjønner ikke hvorfor dere har så stort behov for å lure menn til å tro at dere ser annerledes ut enn dere gjør.

Så det er bare single jenter på sjekkern som bruker slikt? Okay... Jeg kunne gjerne brukt det tror jeg, siden brystene mine peker nedover og dermed ikke tar seg spesielt bra ut uten bh i kjoler og slikt. Jeg har kjæreste som kjenner godt til brystene mine.

Anonym poster: f03cc9d5d479ec3e664cbc88fb013842

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Dere ønsker garantert ikke innspill fra en mann, men dette ville jeg funnet svært lite attraktivt. Skjønner ikke hvorfor dere har så stort behov for å lure menn til å tro at dere ser annerledes ut enn dere gjør.

Noen ganger önsker man å bruke en topp eller kjole hvor man ikke kan ha på seg bh under.

Og klärne ligger bedre over puppen om den er löftet litt, samt at helhetsinntrykket av figuren blir bedre.

Har ingenting med å lure menn ved å gi et annet inntrykk av hvordan man ser ut, men å kunne bruke klär man har lyst til å bruke og föle seg vel

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva om det får oss til å føle oss bedre da? jeg har veldig store pupper som ikke er perfekt runde og heller ikke strutter oppover; for min skyld ville jeg prøve dette, for det hadde fått meg til å føle meg bedre. tipper at samboeren gir seg katta for å være ærlig :)

Hva er det med dette produktet som gjør at du ville følt deg bedre? Er det fordi folk som ikke har sett deg naken før vil tro at du har finere kropp enn du egentlig har? Disse folkene kommer til å behandle deg annerledes hvorfor? Venter spent på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger önsker man å bruke en topp eller kjole hvor man ikke kan ha på seg bh under.

Og klärne ligger bedre over puppen om den er löftet litt, samt at helhetsinntrykket av figuren blir bedre.

Har ingenting med å lure menn ved å gi et annet inntrykk av hvordan man ser ut, men å kunne bruke klär man har lyst til å bruke og föle seg vel

Hvorfor må helhetsinntrykket av figuren bli bedre? Hva er bedre? Sånn at folk kan beundre deg oftere? Jeg skjønner ikke greia med at dere må se best ut selv om dere sier det ikke er for å tiltrekke partnere.

Endret av femi9st
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er bare single jenter på sjekkern som bruker slikt? Okay... Jeg kunne gjerne brukt det tror jeg, siden brystene mine peker nedover og dermed ikke tar seg spesielt bra ut uten bh i kjoler og slikt. Jeg har kjæreste som kjenner godt til brystene mine.

Anonym poster: f03cc9d5d479ec3e664cbc88fb013842

Da er det bare fordi dere vil at folk som ikke kjenner dere skal tro dere ser bedre ut enn dere egentlig gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Funky Punk

Hvorfor må helhetsinntrykket av figuren bli bedre? Hva er bedre? Sånn at folk kan beundre deg oftere? Jeg skjønner ikke greia med at dere må se best ut selv om dere sier det ikke er for å tiltrekke partnere.

For å føle seg bedre selv, at klærne får sin rette fasong.

Om jeg tar på meg en t-skjorte uten bh under så syns jeg ikke det ser særlig fint ut

Har jeg på en bh under så syns jeg plutselig at det ser finere ut fordi t-skjorten ligger bedre mot kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å føle seg bedre selv, at klærne får sin rette fasong.

Om jeg tar på meg en t-skjorte uten bh under så syns jeg ikke det ser særlig fint ut

Har jeg på en bh under så syns jeg plutselig at det ser finere ut fordi t-skjorten ligger bedre mot kroppen.

Du kan gjenta deg selv så mange ganger du vil, men du skjønner fortsatt ikke spørsmålet mitt. Ditt argument er at dette ikke er for å tiltrekke deg partnere, men hva ellers er det som gjør at det må se ut som du ser så fin ut naken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med dette produktet som gjør at du ville følt deg bedre? Er det fordi folk som ikke har sett deg naken før vil tro at du har finere kropp enn du egentlig har? Disse folkene kommer til å behandle deg annerledes hvorfor? Venter spent på svar.

jeg skrev jo det i den forrige posten min til deg, men jeg kan godt skrive det igjen.... jeg har store pupper som peker nedover, noe jeg ikke syns er sånn skikkelig fint. får jeg løftet puppene mine litt opp ville jeg følt meg bedre fordi JEG syns det er finere! er ikke for å lure noen som helst, men fordi jeg vil rette opp puppene mine uten å bruke mange hundre tusen på plastisk kirurgi. og hva i alle dager bryr det deg uansett? tviler på at du skal sjekke opp noen av oss over her i nærmeste fremtid, så sjokket angående puppeteipen kan du bare glemme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...