Gjest rabrabara Skrevet 18. mars 2004 #21 Del Skrevet 18. mars 2004 Huff, altfor mye! Jeg har veldig høy toleranse grense og drikker lett like mye som min rugby-spillende bedre halvdel. Det går stort sett i halvlitere, rødvin og Gin og Tonic. Er ikke glad i rus-brus ei heller drinker (bortsett fra G+T) Jeg kan lett drikke ti halvlitere på en kveld for deretter å spise kebab, og fortsatt huske alt og ikke være ravende eller noe slikt. Oftest drikker jeg ett eller to glass vin før jeg drar ut og deretter ca fem halvlitere. Jeg bor i England og her er alkohol billigere og konsumeres i store mengder ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 18. mars 2004 #22 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg har drukket meg en del opp i høst og vinter, så fra å være pære full etter 3 halvlitere, så er jeg i godt humør etter 4 nå. Når jeg drikker sprit, så går det med rundt 4 dl på vorspiel, og et par drinker/shotter på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse Skrevet 18. mars 2004 #23 Del Skrevet 18. mars 2004 Ble litt forbauset over hvor mye enkelte av dere jenter drikker! Ikke for å være noen gledesdreper, men tenk på at alkohol er minst like vanedannende og helseskadelig som andre rusmidler! Er selv altfor glad i stoffet, og det meste som er flytende glir ned! Men etter noen dårlige erfaringer prøver jeg å unngå å drikke meg full. Jeg fyrer opp med 3-4 øl, vinglass eller drinker, deretter gjelder det bare å "etterfylle" for å holde den gode stemningen. En 7-8 glass på en kveld synes jeg er passe, og så er ikke neste dag helt spolert heller. Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 19. mars 2004 #24 Del Skrevet 19. mars 2004 En flaske vin før vi går ut (forutsatt at det er over et tidsrom på minst 2-3 timer), og evt et par øl eller en drink mens vi er ute. Blir det mer enn det så blir jeg skikkelig dårlig dagen etter. Hvordan kan noen drikke en hel flaske sprit på en natt?? Og hvorfor i all verden skal man gjøre det?? Hvis man må opp i sånne mengder alkohol for å ha det gøy så må man da ha et problem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 20. mars 2004 #25 Del Skrevet 20. mars 2004 Blir i passe godt humør av 6 pils, men noen ganger blir det selvfølgelig en del mer. Har vel aldri vært over 10, det er det ikke plass til. Men 6 er altså passe for å bli på en liten snurr uten å ha noen bivirkninger neste dag. Begynner jeg å blande inn vin, rusbrus eller andre drinker blir jeg full veldig raskt og får hodepine dagen etter uanssett hvor lite jeg har inntatt. Dog gir jeg av og til blaffen i det ved middager, for rødvin er godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 23. mars 2004 #26 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg tåler mye alkohol, men det kommer an på dagsformen også. På en "god" kveld ute på byen kan jeg drikke mellom 6-9 halvlitere. I det siste har jeg drukket en del Gin Tonic ute på byen også, og hvis jeg drikker kun det kan jeg drikke rundt 5-6. Det er mulig det høres ut som at jeg drikker meg drita full da jeg er ute på byen, men det gjør jeg ikke. Enkelte ganger, som de fleste andre vil jeg tro, blir jeg kanskje litt for full. Men som oftest er jeg bare brisen. Synes det rett og slett er vondt å være skikkelig full, jeg. Dessuten ser det tåpelig ut også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 25. mars 2004 #27 Del Skrevet 25. mars 2004 3-5 øll på vorspiel hvis jeg ikke husker feil... er hjemme med barn nå, så det er leeenge siden jeg var ute på byen,, ute drikker jeg 3-4 drinker eller øll.. spørs hvor mye jeg inntok hjemme...da er jeg rimelig brisen og behøver ikke mer nei.. nå kan jeg sikkert ikke drikke så mye,, det er vel 1 1/2 år siden sist gang.. tåler vel mindre nå.. og tanken på å bli full frister overhode ikke!!! men jeg gleder meg til å kunne kose meg med et glass vin eller 2 igjen uten dårlig samvittighet,,, (ammer enda så jeg koser meg ikke noe særlig når jeg har tatt meg litt rødvin,, dårlig samvittighet...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå