Gjest lena. Skrevet 14. mars 2004 #1 Del Skrevet 14. mars 2004 Hadde en diskusjon med en kamerat om Tequila-drikking på "riktig" måte. Han mente ganske så bastant at man først drakk tequila'en, så kom salt og så sitron. Jeg mener da at salt kommer først, så tequila og til slutt sitron/lime!? Hvem har rett? Lena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 14. mars 2004 #2 Del Skrevet 14. mars 2004 Du har rett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 14. mars 2004 #3 Del Skrevet 14. mars 2004 Salt - Tequila - Sitron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 14. mars 2004 #4 Del Skrevet 14. mars 2004 Du har rett: Salt, Tequila, sitron... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 14. mars 2004 #5 Del Skrevet 14. mars 2004 Åssen klarer dere jenter å drikke dette? Jeg blir bare full og sjuk jeg... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. mars 2004 #6 Del Skrevet 14. mars 2004 *grøsse* Jeg drakk masse tequila en gang. Merket først ingenting og plutselig ble det svart :oops: Jeg besvimte ikke eller noe, men husker ikke en døyt. ALDRI mer. *sporer av* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 14. mars 2004 #7 Del Skrevet 14. mars 2004 En mann som drikker tequila riktig slikker en kvinnes halsgrop, drysser litt salt der, slikker saltet opp, hiver nedpå tequilaen, og biter fast i en sitronskive som står i kvinnens brystkløft. Salt for å numme smaksløkene, tequila, sitron for å drepe ettersmaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 14. mars 2004 #8 Del Skrevet 14. mars 2004 Du har rett! Men eg har høyrt at man et salt for å opne porene i tunga, så tequila, og så sitron for å lukke porene....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 14. mars 2004 #9 Del Skrevet 14. mars 2004 Mulig det er sånn det egentlig er Seleena, jeg beskrev vel mer hva de gjorde for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 15. mars 2004 #10 Del Skrevet 15. mars 2004 Fungerer sikkert på både selina og veslebråka sin måte ;D Rekker aldri å kjenne så mye til tequila-smaken. Vil helst ikke smake på den! :D men ja.. Salt - tequlia - sitron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå