Holly Hobbie Skrevet 14. mars 2004 #1 Del Skrevet 14. mars 2004 Endelig har jeg funnet noe jeg liker, og i tillegg liker baade svigermor og mor til to av brudepikene denne. Det er den til hoyre paa bildet: http://www.next.co.uk/items/X33/shotzoom/4.../M34064X33w.jpg Hva synes dere? Denne kjolen kan jo evt. brukes ved senere anledninger - daap, andre bryllup, selskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 14. mars 2004 #2 Del Skrevet 14. mars 2004 Søt! Og så synst eg det er kjekt når brudepiker ikkje vert altfor 'dokkete' - med marengskjolar og sånn - så eg synst def. dette var eit godt val! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 14. mars 2004 #3 Del Skrevet 14. mars 2004 Den var kjempesøt :-) Hvor har du funnet den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. mars 2004 #4 Del Skrevet 14. mars 2004 Kjempesøt kjole, og det er jo en kjempebonus at den kan brukes ved andre anledninger også. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. mars 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 14. mars 2004 Hyggelig at dere liker den. Fant den paa Next, samtidig som svigerinnen min (fant det ut etterpaa!). Next er en kjedebutikk oog finnes i hele Storbritannia(for de som ikke vet det), og de har mange andre brudepikekjoler ogsaa (og antrekk til brudesvenn). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. mars 2004 #6 Del Skrevet 14. mars 2004 Kjempesøt kjole, Popelka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå