Lunalille Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 Hei Den 21. Desember startet min siste menstruasjon. Jeg har en stabil syklus, og får mens den 20. eller 21. hver eneste mnd. Vil det si syklus på 30 dager? Den 04. Januar tok jeg en eggløsningstest som ble positiv ( 2 like sterke streker) hadde sex på kvelden. Den 05. Januar tok jeg ny EL test, og denne var også positiv. Eggløsning må ha vært denne dagen pga stikkinger i høyre side av magen. Hadde sex på kvelden. 06. og 07. Januar skjedde det mye, så fikk ikke testa mer. 08. Januar tok jeg ny EL test som ble negativ. 11. Januar tok jeg ny EL test, som igjen ble positiv. Igår begynte jeg å få stikninger i magen + fryktelig halsbrann kvelden før. Begynte da å mistenke noe, så kjøpte en A1 graviditetstest på apoteket. Denne tok jeg idag når jeg sto opp. Etter 5 min så jeg på den, og kontrollstreken var sterk, og fikk jaggu meg en supersvak strek der teststreken skal være. Fikk ei venninne til å se, og hun bekreftet at det var en strek der. Kan jeg være gravid? Er vel isåfall bare 8 DPO? Spent
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #2 Skrevet 13. januar 2013 Hvorfor ikke vente til forventet mensdag med å teste?? Jeg skjønner meg ikke helt på de som tester annenhver dag etter sex.... Men; såklart; er det to streker så er du jo gravid. Anonym poster: cd37a8a5f897dae60fbec3ade9cac069 1
Lunalille Skrevet 13. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2013 Er vel testnarkoman siden dette er første prøveperiode Men kan vel sikkert klare å vente noen dager til med å ta ny test
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #4 Skrevet 13. januar 2013 "Jeg fikk to streker på graviditetstesten, er det et lite håp for at jeg er gravid?" Herregud! Erre mulig??????? Om du er så kort at du ikke forstår det så burde du kanskje ikke få barn...... Anonym poster: 22f2f4dc36a9ba836d38d078f5a10271 5
Gjest Ratata Skrevet 13. januar 2013 #5 Skrevet 13. januar 2013 "Jeg fikk to streker på graviditetstesten, er det et lite håp for at jeg er gravid?" Herregud! Erre mulig??????? Om du er så kort at du ikke forstår det så burde du kanskje ikke få barn...... Anonym poster: 22f2f4dc36a9ba836d38d078f5a10271 Du trenger da ikke å være så ufin. Jeg tror nok det handler mer om at man er såpass spent og glad at man gjerne vil ha bekreftet det fra flere om det faktisk er sant, at det er en stoooor mulighet for at man nå er gravid 4
Lunalille Skrevet 13. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2013 Skjønner ikke meninga med å være så ufin :/ Jeg ønsker meg barn! Men dette er min første prøveperiode, og siden jeg har liten erfaring med slike tester så spør jeg derfor i håp om svar av noen som har peiling Ser mer på testen, og det er tydelig 2 streker, selv om streken er supersvak. Ser streken på bilde også!
Gjest jente8923 Skrevet 13. januar 2013 #7 Skrevet 13. januar 2013 Skjønner ikke meninga med å være så ufin :/ Jeg ønsker meg barn! Men dette er min første prøveperiode, og siden jeg har liten erfaring med slike tester så spør jeg derfor i håp om svar av noen som har peiling Ser mer på testen, og det er tydelig 2 streker, selv om streken er supersvak. Ser streken på bilde også! Da er du så og si helt sikkert gravid. En strek er en strek på graviditetstester =) Test igjen om to dager. Og gratulerer så mye =)
Lunalille Skrevet 13. januar 2013 Forfatter #8 Skrevet 13. januar 2013 Da er du så og si helt sikkert gravid. En strek er en strek på graviditetstester =) Test igjen om to dager. Og gratulerer så mye =) Takk :D Prøvde å ta et bilde med mobilen Dårlig bilde, men ser dere også 2 streker?
Gjest Out Skrevet 13. januar 2013 #9 Skrevet 13. januar 2013 Takk :D Prøvde å ta et bilde med mobilen Dårlig bilde, men ser dere også 2 streker? Jeg ser bare en. 1
Lunalille Skrevet 13. januar 2013 Forfatter #11 Skrevet 13. januar 2013 Hmm, er det bare jeg og venninna mi som ser den supersvake streken? :/
Gjest Cupcakes Skrevet 13. januar 2013 #12 Skrevet 13. januar 2013 Ser bare 1 strek jeg også. Men nå var ikke bildet veldig tydelig heller da.
Lunalille Skrevet 13. januar 2013 Forfatter #13 Skrevet 13. januar 2013 Jeg ser streken når jeg bruker mobilen ihvertfall, men streken er supersvak da! Får nok bare vente 2 dager å ta ny
Gjest Ratata Skrevet 13. januar 2013 #14 Skrevet 13. januar 2013 Ser en svaaaaaaaak strek når jeg bøyer litt på skjermen. Men den var veldig svak ja. Håper den blir sterkere til neste test
Gjest jente8923 Skrevet 13. januar 2013 #15 Skrevet 13. januar 2013 Takk :D Prøvde å ta et bilde med mobilen Dårlig bilde, men ser dere også 2 streker? Jeg kan se streken selv om bildet er litt utydelig =) Gratulerer =)
Gjest airam90 Skrevet 13. januar 2013 #16 Skrevet 13. januar 2013 Jeg ser en svak strek Fikk også slik type strek når jeg var rundt 9-10 dpo. Ta en ny imorgen Krysser fingrene for deg! Kom gjerne med oppdatering!!
Lunalille Skrevet 13. januar 2013 Forfatter #17 Skrevet 13. januar 2013 Takk :D Å, kjenner jeg er sånn rar i kroppen. Håper så inderlig at det er en liten beboer inni magen :D Jeg har en graviditetstest fra billige tester. Kan teste den imorra tidlig, samt at jeg har bestilt 30 strimmel tester på ebay. Testnarkoman kan man si Hehe Har fortsatt stikninger i magen sånn innimellom. Håper det er et positivt tegn. Og skal selvfølgelig holde dere oppdatert
mirama Skrevet 13. januar 2013 #18 Skrevet 13. januar 2013 Jeg ser streken, du er nok gravid! Meen når det er så tidlig ville jeg ha testa noen dager framover nå for å se at streken blir sterkere. Ved kjemisk graviditet blir streken den samme flere dager på rad, eller blir helt borte. Men enn så lenge er du nok gravid! Gratulerer
Lunalille Skrevet 13. januar 2013 Forfatter #19 Skrevet 13. januar 2013 Ja, for kjemisk graviditet er når egget et befrukta, men det skjer noe feil med utviklinga? Håper det går bra jeg :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå