Gå til innhold

Svenske hollywoodfruer sesong 5


Gjest rosakatten

Anbefalte innlegg

Gjest rosakatten

Noen som har sett/ser dagens episode??

Gunilla på klein date! hahahaha

Haha, stakkars mann sier bare jeg! Forstår ikke hva han ser i henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse damene (dametypene) virker fullstendig blåst hele gjengen. Noen mere enn andre.

Anonym poster: dd8fef786a76209aa90cd3e9499c4fea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooooooooffff, måtte nesten gjemme meg bak en sofapute da han fyren skulle kysse Gunilla og hun prøvde å unngå ansiktet hans før de braket sammen i et smask, eller da han bablet om hans kjærlighet til henne som ikke ville dø, og hun ikke ville ha ham for fem flate øre :lol:

Men hva er greia med det huset, fikk hun leie hele huset eller bare tok hun seg til rette i og med at hun sa hun hadde betalt eieren masse penger, og hadde kontrakt så det ikke var enkelt å kaste henne ut?

Anonym poster: c0323b1dd7d36b906697f9247ee93beb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunilla er som en trafikkulykke, tragisk men må liksom bare glo likevel

*grøss*

Hjernen hennes består tydeligvis av 27 deler som ikke er forbundet med hverandre på noe som helst slags vis. Fascinerende at sånne mennesker faktisk finnes i virkeligheten. Hadde man fremstilt en fiktiv karakter på den måten i skuespill så hadde ingen giddet å se på, så fjernt er det. Fabelaktig sjakktrekk av TV3.

Anonym poster: 393888bc7949964829bdfd8c26bad6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderpig

Sett litt på dette av en eller annen grunn, og det er sjeldent jeg sier dette men:

-Gunilla virker som et grusomt kvinnemenneske med komplett mangel på sosiale antenner og virkelighets-oppfattelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

1701184.jpg

Bilde av en ung, UNG, MEGET UNG Gunilla Persson, hva skjedde med den vakre jenta? Alderdommen, bitterheten, for mye plastiske operasjoner og botox?? Hun sier at det er 25år siden bildet ble tatt, men man blir vel ikke så heslig på de årene?

Anonym poster: c0323b1dd7d36b906697f9247ee93beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1701184.jpg

Bilde av en ung, UNG, MEGET UNG Gunilla Persson, hva skjedde med den vakre jenta? Alderdommen, bitterheten, for mye plastiske operasjoner og botox?? Hun sier at det er 25år siden bildet ble tatt, men man blir vel ikke så heslig på de årene?

Anonym poster: c0323b1dd7d36b906697f9247ee93beb

Shit!

Anonym poster: 302459bb96cc8db25b2f5ef8360d3cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjda! Gunilla var faktisk veldig pen før! No ser ho berre utslitt, "wannabe-superstar" ut med lut rygg og rare sko :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg tror faktisk ikke Gunilla er så fæl som hun blir framstilt til tider. Hun er nok ganske desillusjonert ja, det virker ikke som hun helt er realistisk i sine forventninger, spesielt med tanke på datterens vegne. Men: jeg syns hun virker som en god person likevel. For eksempel når de var hjemme hos den nye fruen, så var det faktisk hun Isabella som var ufin og begynte å ta opp gammelt grums. Gunilla hadde helt rett i at det overhodet ikke passet seg i en slik setting. Hun har også tatt vare på sin gamle mor og stelt henne selv for at hun ikke skal sitte alene på gamlehjemmet, Det er veldig uselvisk syns jeg.

Og den krangelen med hun pleieren hun hadde ansatt var jo framstilt som veldig dramatisk, men der syns jeg det var hun pleiejenta som overreagerte veldig. Jeg skjønner godt at Gunilla mente hun måtte holde avstgand til moren om hun var syk, gamle mennesker kan ta stor skade av en vanlig forkjølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk ikke Gunilla er så fæl som hun blir framstilt til tider. Hun er nok ganske desillusjonert ja, det virker ikke som hun helt er realistisk i sine forventninger, spesielt med tanke på datterens vegne. Men: jeg syns hun virker som en god person likevel. For eksempel når de var hjemme hos den nye fruen, så var det faktisk hun Isabella som var ufin og begynte å ta opp gammelt grums. Gunilla hadde helt rett i at det overhodet ikke passet seg i en slik setting. Hun har også tatt vare på sin gamle mor og stelt henne selv for at hun ikke skal sitte alene på gamlehjemmet, Det er veldig uselvisk syns jeg.

Og den krangelen med hun pleieren hun hadde ansatt var jo framstilt som veldig dramatisk, men der syns jeg det var hun pleiejenta som overreagerte veldig. Jeg skjønner godt at Gunilla mente hun måtte holde avstgand til moren om hun var syk, gamle mennesker kan ta stor skade av en vanlig forkjølelse.

Helt enig. Og Gunilla tilbød jo jenta å få bo hotell mens hun var syk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunilla er rett og slett skummel, av og til når hun stirrer inn i kameraet med det intense blikket sitt, føler jeg at jeg må prøve å komme meg vekk, ellers brenner hun hull i tvskjermen min med øynene hennes :lol:

Jeg husker hun satte opp et kamera hjemme hos seg og skulle lese til en rolle, jeg glemmer aldri det blikket hun hadde gjennom hele det scenarioet, her er et bilde jeg fant, dessverre var det kledelig sammenlignet med ei hun ligner på haha

Gunilla-Persson-Svenska-Hollywoodfruar.jpg

Anonym poster: c0323b1dd7d36b906697f9247ee93beb

Må jo nesten være den filmen som hun skal spille i ;)

Utstrålingen er jo helt komplett!

Anonym poster: f76b071370c98e7d413cdf4fca071d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjølvsagt er serien klippa, slik at enkelte vert feil framstillt. Og ho har nok blitt framstillt på en ufordelaktig måte, men det virkar ikkje som ho er heilt virklighetsorientert....Maria og Margaretha derimot, virkar lite sjølvhøgtidlige og greie :)

Må legge til at eg ikkje har sett dagens avsnitt...Så det kan vere at eg forandra meining ang dei andre fruene ;)

Endret av Emas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1701184.jpg

Bilde av en ung, UNG, MEGET UNG Gunilla Persson, hva skjedde med den vakre jenta? Alderdommen, bitterheten, for mye plastiske operasjoner og botox?? Hun sier at det er 25år siden bildet ble tatt, men man blir vel ikke så heslig på de årene?

Anonym poster: c0323b1dd7d36b906697f9247ee93beb

Hun har en liten knekk øverst ved nesebeinet, så jeg utelukker ikke at hun har havnet i slagsmål av noe slag på sine gamle dager ;)

Anonym poster: f76b071370c98e7d413cdf4fca071d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hollywood Hollyweird"... :plystre:

Oh, my! Så vanvittig treffende tekst basert på inspirasjonen! Jeg lo meg omtrent skakk! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh ja hun Gunilla er ikke god for fem øre! Og snakk om mangel på selvinnsikt da, hun tror jo at hun er så veldig flink i alt.

Sitter faktisk og ler høyt for meg selv når jeg tenker på den prøveinspillingen hun gjorde. :fnise:

Edit: Må bare legge ved klippet jeg snakker om hahahahaha

http://www.youtube.com/watch?v=fXI-bCudfso

Endret av *ShellaBella*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dagens episode nå. Margaretha måtte vel ikke fortelle at sangen var inspirert av Gunilla? Hun måtte jo ha skjønt hvor såret og sint Gunilla kom til å bli. Synes det var unødvendig og litt slemt. Jeg forstår at de andre fruene ikke går så god overens med Gunilla, men de få timene de treffes kan de vel holde seg for gode for sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest strykebrett

Så dagens episode nå. Margaretha måtte vel ikke fortelle at sangen var inspirert av Gunilla? Hun måtte jo ha skjønt hvor såret og sint Gunilla kom til å bli. Synes det var unødvendig og litt slemt. Jeg forstår at de andre fruene ikke går så god overens med Gunilla, men de få timene de treffes kan de vel holde seg for gode for sånt.

Ja, jeg syns oppførslen deres var helt horribel. Å gjenge seg opp på henne på den måten! At de får seg til det er helt utrolig. Hun er rar, men hun har da jaggu ikke fortjent å sitte der og ta imot mens de andre ler av henne :( Lurer på hva de lærer barna sine når det gjelder mobbing..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<bilde>

Bilde av en ung, UNG, MEGET UNG Gunilla Persson, hva skjedde med den vakre jenta? Alderdommen, bitterheten, for mye plastiske operasjoner og botox?? Hun sier at det er 25år siden bildet ble tatt, men man blir vel ikke så heslig på de årene?

Anonym poster: c0323b1dd7d36b906697f9247ee93beb

Skjønnhet kommer innenfra... ;)

Anonym poster: dc39598211daa38376bb16a83b0938a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Helt enig at de rottet seg litt vel mye sammen mot henne noe som var unødvendig, men dama er jo likevel mildt sagt gal.

We are going to diiiie!!! Og så forteller hun at hun alltid beholder roen og hodet kaldt i slike sitiasjoner. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at de rottet seg for mye sammen i den siste episoden. Isabel er en frekk og ekkel dame, hun er kjent for å være "ærlig" og si meningene sine, men det er vel egentlig bare bullshit, hun vet hun sårer og kamuflerer det med ærlighet.

Margareta likte jeg, helt til hun laget den sangen, teksten er nedlatende og slem, og selv om hun fikk inspirasjonen fra Gunilla, burde hun aldri sagt det.

Men selvsagt, mer publisitet og oppmerksomhet da, vet dere..

Mobbing, rett og slett. En ting er at Gunilla er både en hel del gal og skummel slik hun blir fremstilt, men hun har jo alltid vært utfryst av de andre fruene.

Anonym poster: c0323b1dd7d36b906697f9247ee93beb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...