Gå til innhold

Svenske hollywoodfruer sesong 5


Gjest rosakatten

Anbefalte innlegg

Gjest rosakatten

Herreguud så pinlig. Har dere sett denne sesongen? Jeg blir så flau over Gunilla, kan ikke fatte og begripe at hun får beholde datteren sin.

Hva syntes dere om serien og folkene? :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, ja, Gunilla er virkelig noe for seg selv! Hun lever i sin egen boble virker det som. Syns det er litt kult at hun nye turte å si det rett til Gunilla hva hun mente om sangen som Gunilla var overbevist om at kom til å bli en ny hit..på mtv :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunilla er rett og slett skummel, av og til når hun stirrer inn i kameraet med det intense blikket sitt, føler jeg at jeg må prøve å komme meg vekk, ellers brenner hun hull i tvskjermen min med øynene hennes :lol:

Jeg husker hun satte opp et kamera hjemme hos seg og skulle lese til en rolle, jeg glemmer aldri det blikket hun hadde gjennom hele det scenarioet, her er et bilde jeg fant, dessverre var det kledelig sammenlignet med ei hun ligner på haha

Gunilla-Persson-Svenska-Hollywoodfruar.jpg

Anonym poster: c0323b1dd7d36b906697f9247ee93beb

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden er hun med på Hollywoodfruene egentlig? Er hun / har vært skuespiller eller noe? Gift med en riking? Kan egentlig ikke fatte noen av delene. På en måte skjønner jeg at hun drar seere, på en annen måte synes jeg hun burde bannlyses fra skjermen. Dama er jo syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir flau på Gunillas vegne!

Hun kan ikke være riktig god og jeg syns synd på datteren hennes.. :(

Hva er det hun egentlig er kjent for?

Endret av bonsaijenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosakatten

Syntes også dette er rart at hun er med.. Trodde "hollywoodfrue" betydde at man var gift med en rik mann? Men virker jo som hun har litt penger, så kanskje hun har vært kjent for noe?

ps: man kan se alle epsiodene på tv3.se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Gunilla er FÆL! Skjønner godt hun ikke ble invitert :fnise:

Det virker som hun lever i en boble ja.

Maria er søt da.

Endret av Linda sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er egentlig Gunilla? Hun har jo en 9-10 år gammel datter, men dama ser ut som hun er nærmere 50-60?

Jeg tror ikke hun har spesielt mye penger, hun er avhengig av å leie, og seiler vel egentlig på navnet sitt. Hun er ganske omdiskutert i sverige, som hun selv sier, men hun innrømmer ikke hvorfor, fordi hun er en skrekkøgle mot datteren sin :S

Hun får vel være med fordi hun gir gode seertall, jeg må si at jeg av og til kun ser på fordi hun er med :lol:

Anonym poster: c0323b1dd7d36b906697f9247ee93beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hvorfor hun nye har sagt ja til å være med. Hun virker ganske jordnær og vanlig, eller så vanlig man kan være i hennes posisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hvorfor hun nye har sagt ja til å være med. Hun virker ganske jordnær og vanlig, eller så vanlig man kan være i hennes posisjon.

Tja, de trengte vel et motstykke til Gunillagalskapen, noe i andre enden av skalaen som fortsatt holder denne gjengen på jorda. Alt i mellom flyter liksom litt opp i skyene.

Anonym poster: c0323b1dd7d36b906697f9247ee93beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunilla er... ja.. hun setter Anna i skyggen for å si det sånn. Den scenen i forrige sesong hvor hun leste fra manuset sitt har brent seg fast på netthinnen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gunilla er... ja.. hun setter Anna i skyggen for å si det sånn. Den scenen i forrige sesong hvor hun leste fra manuset sitt har brent seg fast på netthinnen min.

Hahahaha, ja det er der jeg hentet det dekorative bildet fra, litt lenger oppe i tråden, kommer aldri til å glemme det :lol:

Anonym poster: c0323b1dd7d36b906697f9247ee93beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Jeg blir flau på Gunillas vegne!

Hun kan ikke være riktig god og jeg syns synd på datteren hennes.. :(

Hva er det hun egentlig er kjent for?

Hun har värt modell og jobbet for svensk radio.

Ikke noe superkjent akkurat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer litt på hvorfor hun nye har sagt ja til å være med. Hun virker ganske jordnær og vanlig, eller så vanlig man kan være i hennes posisjon.

Syns hun nye er herlig. Bare vent til slutten. Og jeg bare elsker Isabel. Herlig kvinnfolk som bare er seg selv, på godt og vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan fortelle hvilken episode det er at hun viser frem den musikkvideoen om datteren, og ikke er invitert i det selskapet til hun andre svensken? Det er de klippene som går som reklame på tv3 hele tiden. Tenkte å se det på nettv.

Anonym poster: f0224bf4252f6fde27e2195859bcd336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...