Gå til innhold

Lykken er veien.


Chiara

Anbefalte innlegg

Sykepleie :) går alt etter planen er jeg ferdig nå til sommern! :) er enig med deg at det er kjekt å ikke komme bakpå hver måned! :) og ja, GRATULERER med ny jobb! :) hva jobber du med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åja, det synes jeg å ha sett i dagboken din :-) Litt lenge siden jeg har oppdatert meg på kg, jeg får ta en dagbokrunde etter jobb. :-) Nå jobber jeg i fagteknisk detaljhandel, men jeg skal over i en salgstilling hos en strømleverandør. Så det blir litt skummelt og veldig spennende! :bond:

I helga bestemte vi oss for at når jeg er ferdig med denne plasterpakken, så skal jeg bare bruke én pakke til første jeg skal slutte. Er spent på hvordan syklus jeg egentlig har, siden jeg har gått på prevensjon i ti år. Håper det blir i hvert fall litt forståelig, for jeg har ikke viljestyrken til å tempe hver dag, Hehe. Første "uoffisielle" pp begynner nok en gang i mai, men det blir nok bare "for gøy" enn så lenge.

Eller, det er det vi har snakket om nå, men når mai kommer så skal du ikke se bort i fra at det blir storhandling fra billigetester og både en og to apper på mobilen.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tittei! :) er du travelt opptatt med å pusse opp hus Chiara? :) hvordan går det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...