AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #261 Del Skrevet 14. januar 2013 Har dei problem med å få seg noko då? Jada. De fleste blir skremt av arrene på armene mine. Anonym poster: 2dfe42596df3fd6fbfd0b608a8b89d2f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #262 Del Skrevet 14. januar 2013 For menn er fysisk skjønnhet meget målbart. Ansiktsform. Er kjeven sterk? Haken markert? Smale øyne? Smal nese? Hår: Har han tykt hår? Høyde: Er han høy nok? Er bare noen av de spørsmålene kvinner ubevisst stiller seg når de vurder verdien til menn. Jeg stilte ingen av de spørsmålene da jeg møtte kjæresten min på byen. Han spilte gitar, de samme dataspillene som meg og skulle bli ingeniør, og da var jeg solgt. Hår og høyde er uvesentlig (ikke at han har så mye av noen av delene, dersom du lurer). Anonym poster: 2dfe42596df3fd6fbfd0b608a8b89d2f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #263 Del Skrevet 14. januar 2013 Som jeg sa, inceltilstanden er såpass fjernt for kvinner at de ikke tar det seriøst engang. Jeg vet at mange mennesker lever i ufrivillig sølibat, men dette er en tilstand uavhengig av kjønn. Som en sjenert 2-er-jente (4 på en god dag), har jeg nok annen erfaring enn de 7-er-jentene du snakker om. Men jeg er kanskje så stygg at jeg ikke regnes som en jente i din lille boble? Min erfaring er at de fleste gutter kjempet om oppmerksomheten til jentene over 8 på skalaen, alle andre ble glatt oversett, og når guttene ikke fikk napp hos de pene og populære, kjeftet de over kresne jenter som kun gikk etter utseendet og penger. Og hvem kjeftet de til? Jo, til "veggprydene" som lengtet etter oppmerksomhet og nærhet, og som forgjeves gjorde alt de kunne for å få den utvalgte guttens oppmerksomhet, men som ble behørlig ignorert, fordi han var mer opptatt av å få den jenta som ikke ville ha ham. Vanligvis endrer denne mentaliteten seg når gutter blir til menn, og ønsker noe mer enn et ligg, men det virker som om enkelte står fast i "guttedommen", og det er disse som gjør seg til et offer. (Buhu, ingen vil ligge med meg) Anonym poster: 7387a65514d0a7be584b157778b29ea6 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #264 Del Skrevet 14. januar 2013 Dette handler ikke om meg personlig, jeg har ikke sagt ett kløyva ord om min egen situasjon. Et lurt steg i riktig retning er å innrømme ovenfor seg selv hvorfor man sliter med noe, om du ikke vil ta tak i hva denne biologiske skjevheten innebærer akkurat for deg er det meningsløst å diskutere. Da troller du bare, fordi du er hverken ekspert, vitenskapsmann eller spesielt klok. Du har derimot rett til å uttale deg om hva du ser og opplever, men dette er dine erfaringer og intet annet. Det som dog ikke blir tatt opp i denne tråden er ditt hat mot menn, du maler et bilde av menn som stakkarslige, ensidige og viljeløse kåte griser som kun følger sine instinkter. Det er mannshat det, så skjerp deg! Anonym poster: d4cc31d3deca984aec8409b9399cb8c0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #265 Del Skrevet 14. januar 2013 Kjære TS En mann er ikke singel og oversett av kvinner fordi han er 170, skallet og har lite muskler. Han er det i såfall fordi han utstråler lite selvsikkherhet og er misfornøyd med seg selv. Det er ikke utseendet til drømmemannen som gjør ham til drømmemannen - det er personligheten. Hans verdier, interesser og alt som gjør ham til den han er. Utseendet er bare innpakningspapiret. Det tiltrekker oppmerksomhet, men det er ikke nok til å holde på interessen i lengden. Selvtillitten går det an å gjøre noe med. En mann kan bli bevisst på hva han har å tilby, bli trygg på seg selv. Man kommer ingen vei med å være bitter på alle som ser bedre ut og får mer oppmerksomhet på byen. Om en mann sitter på forumer for konspirasjonsteoretikere og bitre menn som har gjort seg selv til tapere (puahate), og til slutt ender opp med å begå en skytemassakre i en nattklubb, er det ingen andre enn hans egen feil. Har han en holdning om at han selv er lite attraktiv og frastøter kvinner, er det ikke rart at det smitter over på kvinner han forsøker å sjekke opp. Bitterheten og negativiteten vil skinne gjennom. Slutt å legg skylden på kvinner for at de ikke vil ligge med deg. Anonym poster: e974285fc3c58f35168e71b338a5117f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #266 Del Skrevet 14. januar 2013 Verden er forresten ikke slik at det er enkelt for noen å finne seg riktig partner. Det er vanskelig for oss alle, uansett hvem vi er. Utseende, berømmelse eller penger gjør at utvalget blir større, men å sortere ut den rette blir desto vanskeligere. Er du gjennomsnittlig av utseende, ikke kjendis og har lite penger, slipper du å lure på om kjæresten er sammen med deg av de riktige grunnene. Se på alle kjendisene og kjendisparene som sliter med kjærligheten! Tror du livet er så mye bedre for dem? Da er du i beste fall naiv, og i verste fall så overfladisk at du kun misunner deres lette tilgang til one night stands. Uansett får du ikke min sympati. Anonym poster: e974285fc3c58f35168e71b338a5117f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #267 Del Skrevet 14. januar 2013 Det var ett oppriktig ment spørsmål. Hva om jeg bytter "du" med "menn"? Hva er det konkrete problemet? At kvinner lettere blir oppfattet som attraktive? At kvinner har lettere tilgang på tilfeldig sex? At en 7kvinner kan få med seg en 10mann på ons? At menn som ikke blir oppfattet som attraktive ikke får nok tilfeldig sex? Anonym poster: d4392f082d32dbf4dd168da406f9094d Hvorfor må du vri det til at jeg "har et problem"? Vennligst slutt med den billige retorikken. Jeg opprettet denne tråden får øke bevissthet for: 1. Kvinner har per idag meget gode forutsetninger på sjekkemarkedet. De burde egentlig bli lettet av å lese denne tråden. 2. Menn, de middels til stygge utseendemessig kan bli spart for masse unødvendig mentale problemstillinger som samfunnet prøver å skyve på dem fordi de ikke får seg dame. Det er ikke dem sin feil, de er bare offer for utseendeloven. Når de innser og fult forstår dette kan de gå videre istedenfor å bli lurt av selvhjelp eller pua svindlere som prøver å utnytte den kjipe situasjonen de er i. Med andre ord er dette egentlig en positiv tråd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #268 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg vet at mange mennesker lever i ufrivillig sølibat, men dette er en tilstand uavhengig av kjønn. Som en sjenert 2-er-jente (4 på en god dag), har jeg nok annen erfaring enn de 7-er-jentene du snakker om. Men jeg er kanskje så stygg at jeg ikke regnes som en jente i din lille boble? Min erfaring er at de fleste gutter kjempet om oppmerksomheten til jentene over 8 på skalaen, alle andre ble glatt oversett, og når guttene ikke fikk napp hos de pene og populære, kjeftet de over kresne jenter som kun gikk etter utseendet og penger. Og hvem kjeftet de til? Jo, til "veggprydene" som lengtet etter oppmerksomhet og nærhet, og som forgjeves gjorde alt de kunne for å få den utvalgte guttens oppmerksomhet, men som ble behørlig ignorert, fordi han var mer opptatt av å få den jenta som ikke ville ha ham. Vanligvis endrer denne mentaliteten seg når gutter blir til menn, og ønsker noe mer enn et ligg, men det virker som om enkelte står fast i "guttedommen", og det er disse som gjør seg til et offer. (Buhu, ingen vil ligge med meg) Anonym poster: 7387a65514d0a7be584b157778b29ea6 Ikke for å være frekk - men er du overvektig? Isåfall kan du løse dette selv. En 2-er jente vil kunne få seg en mann i kategorien 1 helt opp til 5. Dersom hun er for kresen til dette = Vocel. En 2-er mann vil slite med å få 1-5 kvinner = Incel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #269 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Kjære TS En mann er ikke singel og oversett av kvinner fordi han er 170, skallet og har lite muskler. Han er det i såfall fordi han utstråler lite selvsikkherhet og er misfornøyd med seg selv. Det er ikke utseendet til drømmemannen som gjør ham til drømmemannen - det er personligheten. Hans verdier, interesser og alt som gjør ham til den han er. Utseendet er bare innpakningspapiret. Det tiltrekker oppmerksomhet, men det er ikke nok til å holde på interessen i lengden. Selvtillitten går det an å gjøre noe med. En mann kan bli bevisst på hva han har å tilby, bli trygg på seg selv. Man kommer ingen vei med å være bitter på alle som ser bedre ut og får mer oppmerksomhet på byen. Om en mann sitter på forumer for konspirasjonsteoretikere og bitre menn som har gjort seg selv til tapere (puahate), og til slutt ender opp med å begå en skytemassakre i en nattklubb, er det ingen andre enn hans egen feil. Har han en holdning om at han selv er lite attraktiv og frastøter kvinner, er det ikke rart at det smitter over på kvinner han forsøker å sjekke opp. Bitterheten og negativiteten vil skinne gjennom. Slutt å legg skylden på kvinner for at de ikke vil ligge med deg. Anonym poster: e974285fc3c58f35168e71b338a5117f 100% Bullshit. Bra utseende = Bra feedback = Bra selvtillit. Stygg = Dårlig feedback = Dårlig selvtillit. Det er kun middels til stygge menn som må "jobbe med personligheten". Kjekke menn får seg drømmekvinner uavhengig personlighet. Endret 14. januar 2013 av Jegern Puahate 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #270 Del Skrevet 14. januar 2013 100% Bullshit. Bra utseende = Bra feedback = Bra selvtillit. Stygg = Dårlig feedback = Dårlig selvtillit. Det er kun middels til stygge menn som må "jobbe med personligheten". Kjekke menn får seg drømmekvinner uavhengig personlighet. Nei, du bytter om på årsak og virkning her. Du har dårlig selvtillitt hvis du lar andres oppfatning av deg bety så mye for deg, uansett om det er positiv eller i negativ retning. Ingen mann får "bra feedback" uten å være selvsikker. En selvsikker mann er trygg på seg selv er ikke avhengig av andres validering. På godt norsk kalles det også "å ha baller", og på forumene du vanker er det kjent som å være "alfa". Kjekke menn drar damer uten til tross for dårlig personlighet, men klarer de å holde på dem? Neppe. På samme måte som vakre jenter ikke har noen vanskeligheter med å få menn til å stille seg i kø for å ta dem ut på middag eller få dem til sengs, men når det kommer til varige forhold er det like vanskelig for dem som alle andre. Ingen, verken menn eller kvinner, holder ut i et langvarig forhold med noen som er dørgende kjedelig, som skylder IQ eller som man har null og niks til felles med - uansett hvor mange modellkonkurranser de måtte ha vunnet. Spørsmålet er om det er dyp kjærlighet eller overfladisk oppmerksomhet du misunner kjekke menn for å få? Kjærligheten er like vanskelig for oss alle, hvis det er noen trøst. At vakre mennesker (uansett kjønn) får mer oppmerksomhet er ingen hemmelighet. Ingen har påstått at verden er rettferdig. Det er likevel ingen grunn til å overdrive og få det til å høres ut som mindre vakre menn er dømt til å være tapere her i livet, slik du får det til å høres ut. Livet blir hva man gjør det til selv. Man må faktisk manne seg opp og ta ansvar for eget liv fremfor å legge skylden på alle andre. Anonym poster: e974285fc3c58f35168e71b338a5117f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #271 Del Skrevet 14. januar 2013 Nei, du bytter om på årsak og virkning her. Du har dårlig selvtillitt hvis du lar andres oppfatning av deg bety så mye for deg, uansett om det er positiv eller i negativ retning. Ingen mann får "bra feedback" uten å være selvsikker. En selvsikker mann er trygg på seg selv er ikke avhengig av andres validering. På godt norsk kalles det også "å ha baller", og på forumene du vanker er det kjent som å være "alfa". Kjekke menn drar damer uten til tross for dårlig personlighet, men klarer de å holde på dem? Neppe. På samme måte som vakre jenter ikke har noen vanskeligheter med å få menn til å stille seg i kø for å ta dem ut på middag eller få dem til sengs, men når det kommer til varige forhold er det like vanskelig for dem som alle andre. Ingen, verken menn eller kvinner, holder ut i et langvarig forhold med noen som er dørgende kjedelig, som skylder IQ eller som man har null og niks til felles med - uansett hvor mange modellkonkurranser de måtte ha vunnet. Spørsmålet er om det er dyp kjærlighet eller overfladisk oppmerksomhet du misunner kjekke menn for å få? Kjærligheten er like vanskelig for oss alle, hvis det er noen trøst. At vakre mennesker (uansett kjønn) får mer oppmerksomhet er ingen hemmelighet. Ingen har påstått at verden er rettferdig. Det er likevel ingen grunn til å overdrive og få det til å høres ut som mindre vakre menn er dømt til å være tapere her i livet, slik du får det til å høres ut. Livet blir hva man gjør det til selv. Man må faktisk manne seg opp og ta ansvar for eget liv fremfor å legge skylden på alle andre. Anonym poster: e974285fc3c58f35168e71b338a5117f Tenk at man faktisk må si noe så blendende innlysende til folk! En annen definisjon på Alfa er "alle menn som får de damene som jeg innerst inne vil ha, men ikke tør/vil/kan få!" Anonym poster: d4cc31d3deca984aec8409b9399cb8c0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #272 Del Skrevet 14. januar 2013 Så det du vil er å slå inn vid åpne dører? Pene kvinner og menn gjør det bedre på sjekkemarkedet enn mindre pene. DOH! Anonym poster: d4392f082d32dbf4dd168da406f9094d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #273 Del Skrevet 14. januar 2013 Nei, du bytter om på årsak og virkning her. Du har dårlig selvtillitt hvis du lar andres oppfatning av deg bety så mye for deg, uansett om det er positiv eller i negativ retning. Ingen mann får "bra feedback" uten å være selvsikker. En selvsikker mann er trygg på seg selv er ikke avhengig av andres validering. På godt norsk kalles det også "å ha baller", og på forumene du vanker er det kjent som å være "alfa". Kjekke menn drar damer uten til tross for dårlig personlighet, men klarer de å holde på dem? Neppe. På samme måte som vakre jenter ikke har noen vanskeligheter med å få menn til å stille seg i kø for å ta dem ut på middag eller få dem til sengs, men når det kommer til varige forhold er det like vanskelig for dem som alle andre. Ingen, verken menn eller kvinner, holder ut i et langvarig forhold med noen som er dørgende kjedelig, som skylder IQ eller som man har null og niks til felles med - uansett hvor mange modellkonkurranser de måtte ha vunnet. Spørsmålet er om det er dyp kjærlighet eller overfladisk oppmerksomhet du misunner kjekke menn for å få? Kjærligheten er like vanskelig for oss alle, hvis det er noen trøst. At vakre mennesker (uansett kjønn) får mer oppmerksomhet er ingen hemmelighet. Ingen har påstått at verden er rettferdig. Det er likevel ingen grunn til å overdrive og få det til å høres ut som mindre vakre menn er dømt til å være tapere her i livet, slik du får det til å høres ut. Livet blir hva man gjør det til selv. Man må faktisk manne seg opp og ta ansvar for eget liv fremfor å legge skylden på alle andre. Anonym poster: e974285fc3c58f35168e71b338a5117f Det er nøyaktig slikt pua\selvhjelps tøv uten rot i virkeligheten jeg vil til livs med denne tråden. Tror denne karen"må ha selvtillit" for å få og beholde damer? Tror du aldri så mye påtatt selvtilitt vil hjelpe disse 2 incels med å fa draget? I tillegg har kjekke menn tilrettelagt forholdene for å utvikle "personlighet", med daglig postiv feedback er det lett å være glad, ambisiøs og selvikker. Stygge menn derimot får ofte et "du er creepy" blikk fra damene når de prøver å være høflige eller "sosiale". Som følge av dette blir det virkelighetsfjernt og gjennomskuelig flaut når stygge menn å prøve å fremstå som selvsikre. Pua\selvhjelp er beviselig en scam. Det finnes ingen beviser for at stygge incels har blitt til players eller i nærheten av å ha draget ved hjelp av å endre innstilling. Det beste de kan oppnå er å gifte seg med en overvektig dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #274 Del Skrevet 14. januar 2013 Tenk at man faktisk må si noe så blendende innlysende til folk! En annen definisjon på Alfa er "alle menn som får de damene som jeg innerst inne vil ha, men ikke tør/vil/kan få!" Anonym poster: d4cc31d3deca984aec8409b9399cb8c0 Begrepet alfa er en scam. Alfa = Kjekk Beta = Stygg En kan se at psykopatisk\voldelig\dominant oppførsel kan tiltekke enktle kvinner men det er ikke det som menes med "alfa". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #275 Del Skrevet 14. januar 2013 Så det du vil er å slå inn vid åpne dører? Pene kvinner og menn gjør det bedre på sjekkemarkedet enn mindre pene. DOH! Anonym poster: d4392f082d32dbf4dd168da406f9094d Incel\hvit ridder\jomfru avslørt. Les tråden nærmere . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #276 Del Skrevet 14. januar 2013 Pfft! Det er bedre å være mann enn å være kvinne. http://www.youtube.com/watch?v=seMT175ulvQ Anonym poster: 3b6d6e7ef01af3d5a997a6ceb087fae2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eriks Skrevet 14. januar 2013 #277 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Jeg er ikke noe god på matte/biologi og den slags, men jeg ser ikke helt hvordan det skulle vært mulig å snu den statistikken slik at menn kunne fått flere barn en kvinner. Klønete skrevet men men.... Du skjønner jo sikker hva jeg mener. Du siterte waco som nevner at det er flere barnløse menn enn kvinner. Dette kunne fint vært omvendt om mange nok av kvinnene hadde fått barn med forskjellige menn. Det du skriver om er noe helt annet (at menn ikke kan få flere barn i snitt enn kvinner), og det er også feil. Menn kunne fått flere barn i snitt enn kvinnene dersom det var færre menn enn kvinner, f.eks. etter en krig. Dette innlegget fikk du to plusser for, fint system Kvinneguiden... Endret 14. januar 2013 av Eriks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 14. januar 2013 #278 Del Skrevet 14. januar 2013 TS: hvis alt som betyr noe er at jenta er pen og slank - hvorfor har jeg da avvist jenter som har oppført seg som masete desperate mannfolk. Jenter som er ansett som svært pene? Eller jenter som (unnskyld utrykket) er dumme som et brød? Som bare ble blanke i blikket og knapt skjønte halvparten av hva jeg pratet om? Om jeg tilfeldigvis skulle havnet i en bilulykke og mistet bena mine - skulle jeg da satt meg ned og sutret over alt jeg ikke lengre kunne gjøre? Eller burde jeg heller jobbe med å tenke på alt jeg kan. Hva ville gitt et best inntrykk ovenfor en potensiell arbeidsgiver tror du? For kom ikke og fortell meg at den holdningen og selvmedlidenheten du her velter deg i ikke smitter over på din oppførsel og derfor også skader enhver sjans du har til at ei jente skal finne deg interessant. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #279 Del Skrevet 14. januar 2013 Begrepet alfa er en scam. Alfa = Kjekk Beta = Stygg En kan se at psykopatisk\voldelig\dominant oppførsel kan tiltekke enktle kvinner men det er ikke det som menes med "alfa". Så meningen din er å avsløre selvhjelp som scam altså? Trodde det var common knowledge jeg Anonym poster: d4cc31d3deca984aec8409b9399cb8c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rockarollawoman Skrevet 14. januar 2013 #280 Del Skrevet 14. januar 2013 Tror denne karen"må ha selvtillit" for å få og beholde damer? Ja, det tror jeg. Det er ikke like utbredt og attraktivt for kvinner å bruke menn som trofeer, i det lange løp er det mest sannsynlig at det ikke holder å ha et pent ansikt som partner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg