Gå til innhold

IDOL 2013


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han som sang "creep" ligner så utrolig på han som som spiller "Stuart" i Scream 1(Matthew Lillard). Så bare for meg en morder med kniv :fnise:

Anonym poster: d215c35a5cf6daeb1c71bf9b57920970

Takk. Endelig fikk jeg navnet..

Er helt enig. Veldig lik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at de kommer opp med noe bedre denne runden. Etter forrige audition i Bergen satt jeg lamslått tilbake og var skikkelig skuffa. De lot folk gå videre i en SANGkonkurranse p.g.a klærne. :jolie:

Hu med antrekket og gitaren hærpa Celine Dion-låta og venninna hennes som faktisk sang helt fantastisk bra burde få prøve igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken bakgrunnssang var det som ble spilt nå når hun siste gikk videre (hun som spilte keyboard, like før pausen)? Det var en fin sang, mener å ha hørt den før (irriterende når jeg ikke finner ut hvem det er...:P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vondt av han som var så nervøs. Tror han hadde gjort det bedre hvis han ikke var så nervøs. Huff.

Må si jeg savner Karlsen og Tor Milde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg som synes hun Celine fra NY burde ha gått videre?

Ja, hun burde ha droppet skrikinga på begynnelsen av sangen, men ellers var jo alt bra.

Anonym poster: 9e7c5c125f57bc4d8cf8463a0a5b9df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Er det bare meg som synes hun Celine fra NY burde ha gått videre?

Ja, hun burde ha droppet skrikinga på begynnelsen av sangen, men ellers var jo alt bra.

Anonym poster: 9e7c5c125f57bc4d8cf8463a0a5b9df6

Egentlig enig

Likte ikke dama, sangvalget var rævva, men man kunne høre at det fantes en god stemme der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det har vært en eneste ordentlig bra sanger så langt. En av de beste var hun som røk fordi nervene klikket. Men jeg ser ikke stort stjernepotensiale i noen hittil. Får håpe nivået er bedre på resten.

Anonym poster: bfe80fff59ee021c3062b134814fc6ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har IDOL dommerne fått beskjed fra TV2 hvilke kriterier de skal gå etter for å finne nytt idol? eller er det bare etter eget ønske?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Jeg synes heller ingen har vært sånn kjempe gode. De har helt greie stemmer liksom, men ikke noe sånn wow faktor.

De burde ha gitt Celine en ny sjanse. Enig i at hun valgte helt feil sang, men man hørte jo hun kunne synge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Hvor mange audition programmer skal sendes? Nå har det hatt 2 program sendt fra Bergen, i dag er det Stavanger. Regner med at det minst blir et par episoder fra Oslo og et par fra nord/midtnorge

Syns bare det blir så maaaaange :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. jeg synes helt omvendt av dommern jeg.. Han første (Trond) var jo helt middels, mens hun Malin (som ikke gikk videre) fikk jeg frysninger på leggene av. :klo:

Men hva vet vel jeg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HELT ENIG!

Hmm.. jeg synes helt omvendt av dommern jeg.. Han første (Trond) var jo helt middels, mens hun Malin (som ikke gikk videre) fikk jeg frysninger på leggene av. :klo:

Men hva vet vel jeg?

HELT enig med deg!

Anonym poster: 33745fa5a01ee1c93d9c1fab8e148597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun puppeguri som synger nå synes jeg ikkeno om, så da går sikkert hun også videre! :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavt nivå på deltakerne!

Fatter ikke hva dommerene driver med!

Hva har skjedd med Idol?

Anonym poster: 26c1ac3551547c3c3c99fedc434c4042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

himmel og hav for en hyling.......av hun med puppene og shortsen, hele pakken altså, ja det blir litt av en pakke huh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...