Gå til innhold

IDOL 2013


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen flere som synes de har hørt vinnerlåta før? Iallefall noe veldig lignende? Den låta minner meg veldig om noe jeg har hørt, men klarer ikke helt å finne ut hva..

Tenkte nettopp det samme faktisk. Men det er jo en typisk kjip popsang da. Mange av de høres like ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det ikke Jenny Langlo som vant i fjor?

Nå er ikke jeg noe særlig god på navn, men jeg måtte søke på henne for å komme på hvem hun er. Og jeg har verken sett eller hørt noe om henne siden hun vant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte nettopp det samme faktisk. Men det er jo en typisk kjip popsang da. Mange av de høres like ut.

Ja det er kanskje det, men synes den minner meg om noe jeg ganske nylig har hørt egentlig. De kan jo ha tatt melodien til en låt vi kjenner til fra før, det er jo ikke uvanlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.kjendis.n.../tv_2/26973147/

Hun henger nå med litt kjendiser og sånn da, og har visst laget en ny singel. Ikke noe for meg uansett..

Anonym poster: 063df5077ad2dd56d397e9c80260668e

For ikke å snakke om å være med på "Idol gir tilbake" i kveld :)

Måtte le litt da Steffen skulle synge "your man" på slutten av programmet, kjæresten min kommenterte at han på bare første strofe sang surt hele 3 ganger :fnise:

Men det var rørende i kveld, nesten så jeg meldte meg som plan fadder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns Siri var veldig lik Tone når hun sang på Gullruten. Håret og alt liksom. Syns faktisk de synger ganske likt også, bare at Siri har litt sterkere stemme.

Anonym poster: 847972962c53253701cd7952f745b12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...