Gjest Cuddly Skrevet 14. mars 2004 #1 Del Skrevet 14. mars 2004 Bestilte netopp tester fra TrendyKids.no, på tilbud - superbillig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 14. mars 2004 #2 Del Skrevet 14. mars 2004 SG sine tester er vel også rimelig billige - er de ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 14. mars 2004 #3 Del Skrevet 14. mars 2004 Jo,men disse er på tilbud og er kjempebillig! Dessuten har jeg boikotta SG shopen, fikk aldri det jeg hadde bestilt, og de var utrolig dårlig til å svare på mail! Så nå blir det disse så lenge de har tilbud, og ellers kommer jeg nok til å prøve KG sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2004 #4 Del Skrevet 14. mars 2004 Ellers så er snartgravid.no et bra altreativ. De er billigere en KG sine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 14. mars 2004 #5 Del Skrevet 14. mars 2004 Jo, men jeg har jo boikotta SG shopen... Hos TrendyKids kostet det 175 kr for 6 EL tester + 1 GT... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå