Silfen Skrevet 12. januar 2013 #21 Skrevet 12. januar 2013 Hah, det tenkte jeg faktisk på, men gadd ikke foreslå siden dere ville ha bykultur og greier.
Mynona Skrevet 12. januar 2013 #22 Skrevet 12. januar 2013 (endret) Dubrovnik? Der er det utrolig koselig. Det minner om Italia på kveldstid faktisk. Det er ganske varmt der i oktober tror jeg, og prisnivået er veldig lavt i Kroatia, så der kan man kose seg skikkelig for en liten slant penger. Utrolig fin arkitektur der. Den gamle bymuren og alle de trange små gatene. Historie er det massevis av der og. Bybranner og gjennoppbygging osv. Et bilde fra smågatene Endret 12. januar 2013 av Mynona
caroprins Skrevet 13. januar 2013 #23 Skrevet 13. januar 2013 Om dere kunne tenke dere et cruise så vil jeg anbefale å gå inn på finn, reise, reiseforlsag og cruise. Da får du opp mange alternativer. Kan få mange fine turer for en rimelig penge med tanke på at mat og underholdning er inkludert. Eller kan Malta, Madeira og Azorene være spennende alternaiv.
Pingting Skrevet 13. januar 2013 Forfatter #24 Skrevet 13. januar 2013 Hah, det tenkte jeg faktisk på, men gadd ikke foreslå siden dere ville ha bykultur og greier. Nå ble jeg litt skuffa her. Burde ikke energiene mine ha sagt til deg at det var et godt forslag? Dubrovnik? Der er det utrolig koselig. Det minner om Italia på kveldstid faktisk. Det er ganske varmt der i oktober tror jeg, og prisnivået er veldig lavt i Kroatia, så der kan man kose seg skikkelig for en liten slant penger. Utrolig fin arkitektur der. Den gamle bymuren og alle de trange små gatene. Historie er det massevis av der og. Bybranner og gjennoppbygging osv. Et bilde fra smågatene Åh! Dobrovnik hadde jeg jo ikke tenkt på en gang! Takk for tips! Hvordan er det med engelskkunnskapene der egentlig? Om dere kunne tenke dere et cruise så vil jeg anbefale å gå inn på finn, reise, reiseforlsag og cruise. Da får du opp mange alternativer. Kan få mange fine turer for en rimelig penge med tanke på at mat og underholdning er inkludert. Eller kan Malta, Madeira og Azorene være spennende alternaiv. Vanlig cruise er nok ikke greia for oss. Grunnen til at vi vurderte Nilen er både at det er veldig hyppige ekskursjoner/turer i land, at man konstant ser ting fra skipet, og at det er landet man er i og dets kultur og historie som er utgangspunktet for opplevelsen. Å bare drive rundt utpå havet og å se på en eller annen musiker hver kveld faller litt utenfor det vi er interessert i. Åja, også er vi litt redde for å uforvarende velge ett av de cruisene hvor alle gjestene er pensjonister. Resten av forslagene er notert, tusen takk!
Mynona Skrevet 13. januar 2013 #25 Skrevet 13. januar 2013 Engelsk-kunnskapene i Dubrovnik var fine de tror jeg... Kan ikke huske at det var noe problemer med det hvertfall. Synes byen innenfor murene var kjempesjarmerende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå